וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני גנאים בדרך למבחנים באשדוד

19.6.2007 / 18:22

פרנק אוסיי וסמואל אמזמבה, חלוץ וקשר, עשוים להגיע בקרוב. גונזאלס הודיע לראשי הקבוצה כי הוא יוכל להגיע לארץ רק לקראת דצמבר

פרנק אוסיי וסמואל אמזמבה, שני שחקנים גנאים, יגיעו ככל הנראה להיבחן במ.ס באשדוד. אוסיי הוא חלוץ בן 24, ששיחק בטוניסיה ובנבחרת הלאומית של גאנה לפני שנה. אמזמבה קשר בן 20 עם שמאלית אדירה והוא הקפטן של הנבחרת הצעירה עד גיל 20. אוסיי, אגב, שיחק עם בואטנג, גון פנסטיל ומייקל אסיין בנבחרת עד גיל 20.

בלמה האורוגוואי של מ.ס. אשדוד, כריסטיאן גונזאלס, הודיע לראשי הקבוצה כי הוא יוכל להגיע לארץ רק לקראת חודש דצמבר עקב בעיות משפחתיות. כפי הנראה יישאר השחקן לשחק במולדתו עד חודש דצמבר בקבוצה אורוגוואית, ולקראת סוף דצמבר ישוב לאשדוד. הנהלת הקבוצה תחליט בשבועיים הקרובים האם לחכות לשחקן או להחתים בלם זר חדש במקומו. בקבוצה רוצים מאוד לראות את השחקן בשנים הקרובות, אולם כרגע לאור הנסיבות לא בטוח שימשיך.

מאמן אשדוד, אלון חזן, אישר הבוקר כי הושג סיכום עם הבלם זאב חיימוביץ', אך החוזה עימו לא נחתם. באשדוד מחכים לבעלים ג'קי בן זקו שישוב מחו"ל בכדי לסגור את הפרטים האחרונים ולחתום על החוזה עם הבלם, שמבוקש מאוד גם על ידי ניצן שירזי בבני יהודה.

מי שמתרחק מאשדוד כנראה הוא הקשר שלו מנשה, שלא מצליח להגיע לסיכום עם ראשי הקבוצה. בנושא זה הוסיף חזן "אנחנו כנראה יורדים ממנו, אנחנו לא מגיעים לעמק השווה מבחינה כספית ונצטרך לאחל לו בהצלחה בקבוצה אחרת". עוד אישר חזן כי הערב יואץ המשא ומתן עם הקשר תומר תייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully