וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר רמת גן: יהב יולזרי סיכם

18.6.2007 / 10:31

שוערה לשעבר של בני יהודה ישחק שנה אחת בשורות הסגולים. הניגרי דלה איינוגבה, מועמד להחליף את אניימה, דנין מתרחק משכונת התקווה

שוער המשנה של בני יהודה ת"א בעונה החולפת, יהב יולזרי, סיכם הבוקר (שני) לעונה אחת בשורות הכח עמידר ר"ג. יולזרי, שהודיע לראשי בני יהודה כבר באמצע העונה הקודמת, כי ברצונו לעזוב את הקבוצה, העדיף לשחק בליגה הלאומית, בשורות היורדת מוינטר, כדי לקבל את אפודת השוער הראשון ולצבור דקות משחק. "המטרה של הכח ברורה, אין מה לדבר מעבר לזה", אמר השוער על המעבר לקבוצתו החדשה.

יולזרי הצעיר והמוכשר שיחק בשנה האחרונה כמחליפו של השוער הניגרי של בני יהודה, וינסנט אניימה, שמועמד אף הוא לעזוב את שכונת התקווה. מי שמועמד ללבוש את אפודת השוער הראשון בבני יהודה, במידה שאניימה אכן יעזוב, הוא השוער השני של נבחרת ניגריה, דלה איינוגבה. אניימה עדיין מבוקש על ידי הפועל ת"א ובית"ר ירושלים. בני יהודה מעוניינת בחלוץ הפועל כבר סבא ז'וזה דוארטה, שכרטיסו שייך למכבי ת"א. כמו כן, החלוץ משה ביטון קרוב לסיכום בקבוצה, אך הסעיפים הקטנים במו"מ עדיין לא לובנו בין הנהלת הזהובים למכבי ת"א.

אחרי שרוני גפני סיכם בחיפה, בני יהודה מעוניינת במגן אלירן דנין, אבל שמו של דנין, השייך לבית"ר ירושלים, הועלה גם אצל מכבי ת"א, כחלק מהתמורה על העברתו של קאלה לבית"ר, דבר שמקשה על הבאתו לשכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully