וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנקן: "המשחק השלישי הוא הקשה בסדרה"

13.6.2007 / 12:20

סנטר הספרס שיחרר הרבה אוויר אחרי שהקבוצה שלו עלתה ל-0:3 על קליבלנד, והאליפות קרובה מתמיד לסן אנטוניו. בארי: "אני יודע שזה היה מכוער"

התקוות הקלושות של חובבי ה-NBA לקבל סדרה צמודה ומותחת מהגמר הנוכחי התבדו באופן סופי הלילה (בין שלישי לרביעי), כשסן אנטוניו עלתה ליתרון מכריע של 0:3, אחרי ניצחון 72:75 בקליבלנד, שפחות או יותר סגר את סיפור האליפות לעונת 2007. לאווירת הנכאים במשרדי הליגה לא עזרה העובדה שהתוצאה הנמוכה באופן מחריד היתה השניה בעליבותה בהיסטוריה של סדרות הגמר, בצוותא עם ניצחון אחר של הספרס, 67:80 על הניקס בגמר של 1999.

בקליבלנד עסקו לא מעט בסיום במהלך האחרון של המשחק, בו ביצע ברוס בואן עבירה מכוונת על לברון במטרה למנוע ממנו לזרוק לשלוש ולהשוות את המשחק, עבירה שזכתה להתעלמות רבתי משלישיית השופטים. לברון הצליח לשחרר את הכדור והחטיא.

המשחק הרביעי בסדרה, ואולי האחרון, יערך בלילה שבין חמישי לשישי (4:00, שידור ישיר בערוץ הספורט), בו הספרס ינסו לחתום את הסוויפ השמיני בתולדות הגמרים, ולקטוף את האליפות הרביעית שלהם בשמונה השנים האחרונות.

"זה היה מכוער"

"הגישה שלנו לא תשתנה במאומה אחרי הניצחון הזה", אמר טים דאנקן. "אנחנו עדיין צריכים להשיג עוד ניצחון אחד, ולא משנה איך זה יקרה. אני בטוח שהם יתנו את הכל במשחק הבא, כי הם בוודאי לא רוצים לחטוף סוויפ. המשחק השלישי הוא בדרך כלל הקשה ביותר בסדרה, והמשחק הרביעי הוא אתגר אחר לחלוטין".

"אני יודע שזה היה מכוער", אמר ברנט בארי, "אבל בסופו של דבר אנחנו ביתרון 0:3, וזה כל מה שחשוב".

לברון ג'יימס נתן את הגרסה שלו למהלך הכושל בדקת הסיום המשחק בו לקח אנדרסון ורז'או את הכדור עד לסל והחטיא, בעוד שלברון עומד ומסתכל עליו מהצד: "אני בהחלט בניתי על לקבל ממנו את הכדור, אבל הוא בסך הכל עשה מהלך טוב, שפשוט לא נכנס. אני ניסיתי להגיע למצב טוב יותר כדי לקבל בו את הכדור, אבל היה בינינו קצר בתקשורת".

נוק אאוט מהסופראנוס

הרייטינג של הסדרה גם כך לא מלהיב, והמשחק השני, כפי שבעצם חזו אושיות הטלוויזיה, נפגע קשה עוד יותר בגלל שידור הפרק האחרון בסדרה ה"סופראנוס". רק 5.6 אחוזים מהצופים ראו את המפגש, נמוך ב-30 אחוז מהמשחק המקביל בשנה שעברה, בין מיאמי לדאלאס (8 אחוזי צפיה).

11.9 מיליון אנשים צפו בסופראנוס, כשרשת HBO נצפית בכ-30 מיליון בתים. 8.6 מיליון צפו במשחק בין הספרס לקליבלנד ברשת ABC, אותה רואים ב-111 מיליון בתים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully