וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אחד ודי: הספרס עלו ל-0:3

גיל קדרון

13.6.2007 / 6:46

סן אנטוניו יצאה ממשחק קשוח, מפוזר ובלי הרבה התקפה עם 72:75 בקליבלנד, ועלתה ל-0:3 בגמר. לברון החטיא שלשה משווה בסיום

אחרי שני הפסדים משכנעים בפתיחת סדרת גמר ה-NBA, הגיעו הקאבלירס לקליבלנד בידיעה שמבחינתם משחק 3 או לעולם לא, ובזכות הגנה מצוינת הצליחו להישאר צמודים עד הסיום המר. אבל הספרס עשו את הדברים הקטנים טוב יותר, וכשהשלשה של לברון ג'יימס עם הבאזר יצאה החוצה, לוח התוצאות הראה 72:75 לאורחים, שעלו ליתרון 0:3, אותו קבוצת NBA מעולם לא איבדה.

בשורה התחתונה חזינו במשחק איטי וברמה מאוד ירודה, שהניב את סך הנקודות השני הנמוך ביותר בהיסטוריה של הגמרים. אחרי 37 שנים הגיעה קבוצת הכדורסל של קליבלנד לגמר, ולא רק שהאוהדים לא חזו בתצוגה שלא היו מתגאים בה גם בליגת העל שלנו, אלא קיבלו בנוסף לכך הפסד שהוריד אותם עם רגל ושלושת רבעי לקבר.

למשחק 4 (4:00, בלילה שבין חמישי לשישי, 5) יעלו הקאבס עם מחשבה אחת - לא לקבל סוויפ בבית. הספרס יקוו לסגור את הסיפור ולצאת לחגוג בריברוורק שבסן אנטוניו, בפעם הרביעית בשמונה השנים האחרונות.

קליבלנד - סן אנטוניו 75:72 (0:3 לספרס)

בשני המשחקים הראשונים ההתקפה של הספרס תיקתקה, וההגנה שיתקה את קליבלנד על ידי התמקדות בלתי פוסקת בג'יימס, מה שחנק את ההתקפה של הפרשים. הפעם ההגנה של המארחים הצליחה לעשות את עבודתה נאמנה, כשהורידה מהתפוקה של טים דאנקן, טוני פארקר, ובעיקר מאנו ג'ינובילי, אבל משחק ההתקפה השבלוני של מייק בראון, שכולל בעיקר כדרורים בלתי נגמרים של מספר 23, לא יכלה לספק את הסחורה במאני טיים.

דנאקן סיים עם 14 (6 מ-17) ו-9, פארקר תרם 17 (7 מ-17), וג'ינובילי החטיא את כל 7 הזריקות שלו מהשדה, וצבר שלוש נקודות מהקו, כולן במאני טיים. עליהם חיפו קלעו החוץ של הספרס, שצלפו 10 מ-19 מאחורי קשת. בואן הרשית 4 שלשות בדרך ל-13 נקודות, בנוסף ל-9 כדורים חוזרים והגנה בלתי מתפשרת על לברון.

ואם במלך עסקינן, תחליפו את השם על גב הגופיה שלו ל"נוביצקי", ותקבלו מטר של בוז וביקורת על קריסה תחת לחץ. נכון, היו לו 25 נקודות, אבל ב-9 מ-23, כולל 0 מ-5 משלוש, ויותר מדי פעמים ראינו אותו מוותר על זריקה טובה בשביל מסירה לא יעילה לחברים, או בעבור כניסה סיזיפית ליער הידיים שחיכה לו בצבע. בדקות הסיום הוא נע יותר בלי כדור, ורשם 7 נקודות שהורידו למינוס 2, 1:22 לגונג, אבל אז החטיא ליי אפ קליל, ונתן לאנדרסון ורז'או לקחת את הזריקה הבאה, באחד על אחד על דאנקן. מה שכן, היו לו לקינג גם 8 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-5 איבודים (5.7 בממוצע בסדרה).

אחרי הבאזר הוא התלונן לשופטים על עבירה שבואן ביצע עליו באותה שלשה אחרונה, אבל אין לו קייס, מכיוון שהמכה הראשונית של ברוס לי הגיעה לפני שג'יימס עלה לזריקה שלו, ולכן הוא היה מקבל רק 2 זריקות מהקו במינוס 3.

הקאבס פגעו רק ב-36.7 אחוזים מהשדה, כולל 3 מ-19 מאחורי הקשת, ולמרות היד הרעועה מבחוץ, המשיך ג'יימס לפטם את הקלעים לעוד ועוד לבנים מרחוק, בדיוק בדקות בהן ההתקפה של הספרס המשיכה לתת למארחים הזדמנויות לגנוב את המשחק. זידרונאס אילגאוסקאס הופיע לסדרה עם 12 ו-18 כדורים חוזרים, דרו גודן תרם 13, 10 ריבאונדים, הרבה אנרגיה ומעט שכל, כשספג שורה של עבירות מיותרות. גם סאשה פבלוביץ' קלע 13, ודניאל גיבסון, שפתח לראשונה בסדרה במקומו של לארי יוז הפצוע (הוצא מהסגל), לא תיפקד עם 2 נקודות ב-1 מ-10.

אם לא עכשיו, אימתי?

אם ממשחק כזה הקאבס יורדים מנוצחים, כנראה שהם באמת לא שווים יותר מסוויפ בגמר. הקהל היה בטירוף מאז הצגת השחקנים המרשימה, שהעלתה אותם לפרקט עם אש בעיניים. אבל עם התקפה כל כך מוגבלת, שמקבלת תנופה מהכניסה של הנגר התמידי אריק סנואו (5 אסיסטים חשובים ב-16 דקות), ולא מצליחה לייצר תרגיל אחד מלבד פיק אנד רול של ג'יימס או חדירה שלו ומסירה החוצה, קשה מאוד לנצח קבוצה גדולה כמו הספרס. ואלו היו ביום רע עם 41.2 אחוזים מהשדה (31.7 לשלישייה הגדולה), ו-14 איבודים מול 15 אסיסטים בלבד.

אם הספרס יחזרו לשחק היטב במשחק הרביעי, כנראה שחופשת הקיץ של כולנו תתחיל כבר בחמישי בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully