וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך חזר שירזי לשכונה אחרי הכל?

12.6.2007 / 17:40

בבני יהודה נפרדו יפה ממאמנם בארבע השנים האחרונות, אבל אז סיני דפק להם ברז, איוניר השיב בשלילה, ושירזי שוב נקרא לדגל

גם בעונת מלפפונים מטורפת שכזו, סיפור חזרתו של ניצן שירזי לעמדת המאמן בבני יהודה היה מעל ומעבר לכל תסריט הגיוני. בשכונה הודיעו כבר לפני כחודש כי עוזר מאמן הנבחרת משה סיני סיכם את תנאיו בקבוצה. חתימה על החוזה לא התקיימה, אך שני הצדדים פיזרו הצהרות לפיהן הכל בעצם סגור. אבל אז גורמים בהתאחדות שלחו לסיני רמזים עבים על כך כי מוטב שלא ייקח את הג'וב בשכונה, ובאותם ימים החלו מקורבים לסיני לפזר הצהרות על כך שעוזר המאמן מתכוון לחזור בו מהסיכום.

בבני יהודה בכל זאת היו בטוחים שהחתימה הרשמית היא רק עניין של זמן, ואף הודיעו כי ברגע שיחזור סיני ממסע הנבחרת למקדוניה ואנדורה יישבו שני הצדדים ויחתמו על החוזה. אלא שלסיני היו כנראה תוכניות אחרות, ועם נחיתתו בארץ ביום חמישי שעבר הודיע סיני שהוא לא יגיע לשכונה, מאחר והוא מעדיף להתרכז בהמשך הקמפיין של נבחרת ישראל.

תקופת פוסט-סיני

בשכונה כעסו מאוד על המאמן שהבריז ברגע האחרון, וגורמים בהנהלה אף אמרו: "לא האמנו שהוא יברח, זה נראה כאילו שהוא קיבל פיק ברכיים. הוא קיבל הבטחה שכל דרישותיו יענו על ידי הבעלים. כל הדיבורים על עומס בשתי משרות, גם אצלנו וגם בנבחרת הם שטויות". לאחר הודעתו של סיני החלו מאמצים קדחתניים של חזי מגן ומשה דמאיו למנות מאמן כמה שיותר מהר. שמותיהם של ניר לוין, גיל לנדאו, ניר קלינגר הועלו יחד עם שמם של אלי גוטמן ומוטי איוניר. ביום שישי כבר הועברו מסרים לגוטמן ולאיוניר כי הם המועמדים המובילים למשרה.

כל השיחות שהתנהלו עם מאמנים אחרים לא הניבו פרי. בשבת התבקש גוטמן לבדוק את אופציית שחרורו מ-א.א.ל לימאסול הקפריסאית בה הוא חתום, ונדמה היה שהוא בדרך לקווים בשכונה. גוטמן קיבל הבטחות מהבוס הקפריסאי שלו וגם הוא החליט ביום ראשון לסרב למגן ודמאיו. הזהובים עברו לאופציית איוניר, בין מגן ואיוניר שוררת חברות עמוקה ורבת שנים. השניים נפגשו מספר פעמים ביום שני, ומגן אף התבטא בעניין הקרבה בין השניים ואמר כי "ייתכן והחברות העמוקה תעמוד בעוכריו של מוטי ולא באשמתו".

מאוחר יותר הפיצו מקורביו של הבוס כי כבר הושג סיכום בעל-פה עם איוניר ושני הצדדים קבעו לפגישה מכריעה, בסביבות השעה 16:00 ביום שני. מגן ההמום לא האמין למשמע אוזניו, כאשר איוניר הודיע לו באותה פגישה, כי החליט לדחות את ההצעה להגיע לשכונה וכי הוא מעדיף להתרכז בתפקידו כמאמן נבחרת נערים א'.

חזרה לאופציית שירזי

מפלס הלחץ בשכונה החל להתרומם. ההכנות לעונה הבאה נתקעו, ושאר המאמנים נפסלו או שלא נענו להצעת הזהובים. בסביבות השעה 18:00 נעשתה הפנייה הראשונה לניצן שירזי, שחתום אמנם על חוזה בקבוצה לעונה הבאה, אך החליט שאינו מעוניין להמשיך ואף נערך לו טקס פרידה מכובד אחרי ארבע שנים במועדון. שירזי הודיע כבר בסיום העונה, כי מיצה את עצמו בשכונה וכי הוא לוקח כנראה פסק זמן מאימון, מתכנן לצאת להשתלמות בחו"ל ואף לפרשן בשידורי הכדורגל של ערוץ 10.

את השיחות שנוהלו בין מגן ושירזי אתמול בערב הגדיר מקורב לשני הצדדים "מכבש הלחצים הכי גדול שניצן היה נתון בו בארבע השנים האחרונות". אותו מקורב הוסיף כי "מגן לא השאיר לשירזי שום סיכוי, ושירזי מצידו הודיע באופן חד משמעי כי הוא דורש תקציב מוגדל פי 1.5 ממה שהיה לו וכן אישור להביא כל שחקן רכש שירצה".

חזי מגן הפעיל את כל כובד משקלו בשיחות שנמשכו אל תוך הלילה. "נתנו לניצן צו 8, זו לא היתה פנייה רגילה של יושב ראש, אלא פנייה אישית שלי והבהרנו לו שאנחנו זקוקים לו, כמעט כפיתי את עצמי עליו כדי שימשיך עונה נוספת", אמר הבעלים. שירזי התייעץ עם מקורביו ולא מיהר להיענות בחיוב. הלחץ של דמאיו ומגן גבר, ולבסוף חתמו הצדדים על חוזה לעונה הקרובה.

"ספגתי לחץ פסיכולוגי הכי אגרסיבי שניתן לתאר, מדובר באנשים שנותנים לי להבין שההסכמה שלי לחזור הביתה היא החלטה מאוד קריטית למועדון, התלבטתי המון אבל שמתי את טובת המועדון במרכז ההחלטה", אמר שירזי הבוקר. שירזי העביר כבר הבוקר את "רשימת הקניות", החדשה שלו להנהלה וההכנות לעונה הבאה יצאו לדרך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully