וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת הדרישות של ניצן שירזי

12.6.2007 / 12:48

שירזי שב במפתיע לבני יהודה, ומיד גיבש שורה של מועמדים אותם יבקש מההנהלה לצרף: משה ביטון, ארבייטמן, רוני גפני וחיימוביץ'

תפנית מפתיעה במסע של בני יהודה אחר מאמן שיתפוס את מקומו של ניצן שירזי: משה סיני, אלי גוטמן ומוטי איוניר סירבו בנימוס, והלילה (בין שני לשלישי) הודיעה הקבוצה שהמאמן החדש יהיה לא אחר מאשר אותו ניצן שירזי, לו עדיין חוזה במועדון.

כזכור, שירזי הודיע לא מכבר על עזיבתו, על כך שאינו מעוניין לאמן כרגע, ואף נערך לו משחק פרידה. אחרי העונה הכושלת, שהסתיימה בתחתית הטבלה, גם בהנהלה הזהובה שמחו להזרים דם חדש אל מאחורי הקווים, אבל בסופו של דבר, כך מסתבר, בחרו לשמור את שירזי קרוב לידם.

"התחושות שליוו אותי בשנה האחרונה, לפיהן מיציתי, עדיין אתי", אמר שירזי לגלי צה"ל. "ספגתי לחץ פסיכולוגי הכי אגרסיבי שניתן לתאר. מדובר באנשים שנותנים לי להבין שההסכמה שלי לחזור הביתה היא החלטה מאוד קריטית למועדון הזה. ההחלטות שלי שמו את בני יהודה במרכז. התלבטתי המון, אני בקשר עם האנשים שמנהלים את בני יהודה ועזרתי להם גם בחיפוש אחרי מאמן אחר. אם היית אומר לי את זה בצהריים, הייתי אומר לך שזה מופרך לחלוטין. אני לא סובל, אני בעיקר מבולבל".

שירזי חשף מה אמר לו מגן: "כשאתה היית צריך אותי הייתי שם בשבילך, עכשיו אני צריך אותך", וסיכם: "הבוקר הזה יהיה המשך ישיר למחשבות שהיו לי בלילה. יכול מאוד להיות שראובן עובד יישאר".

עדכון ראשון: 12.06.07, 0:19
עדכון אחרון: 12.6.07, 12:45

ביטון, גפני וחיימוביץ' מועמדים

החתמתו המפתיעה של ניצן שירזי נתנה את האות להתחלת ההכנות לעונה הבאה. המשא ומתן הלילי עם המאמן לא היה קל. שירזי העמיד תנאים מפורשים לחזרתו וקיבל מההנהלה הבטחה חד משמעית, שתקציב השחקנים, יגדל בצורה משמעותית והובטח לו לקבל אוקיי על כל שחקן שיירצה להביא לשכונה. המאמן לא מבזבז זמן והחל כבר הבוקר במגעים להבאתם של מספר שחקנים לשכונה.

שירזי רוצה מאוד לראות את משה ביטון, רוני גפני וזאב חיימוביץ' בסגל בעונה הבאה. המאמן מעוניין מאוד גם בהשארתו של הבלם הקרואטי יישה ודראן, ובימים אלו מתנהל משא ומתן מתקדם עם קבוצתו פ.צ.תון. בשכונה יעשו כל מאמץ להשאיר לעונה נוספת את החלוץ ליאור אסולין ובמידה והדבר לא ייסתדר הוזכר שמו של שלומי ארבייטמן כמועמד להחליפו.

בנושא השוער וינסנט אניימה אין חדש כרגע. שירזי כבר הודיע כי ישמח מאוד לראות את אניימה בין הקורות של בני יהודה גם בעונה הבאה. הנהלת הקבוצה נמסר כי, פיני זהבי, מטפל כרגע במספר הצעות, של קבוצות מחו"ל, ובמידה ואניימה אכן יימכר, יש לזהובים שוער זר על הכוונת.

גורמים בהנהלה אמרו הבוקר: "אנחנו אמנם באיחור של שבועיים בהכנות, אבל הכוונה היא לצמצם אותו בימים ספורים. תהיה לבני יהודה קבוצה טובה, אחרי שראינו איזה מאמנים יש בחוץ הבנו שניצן שירזי הוא הבחירה הכי טובה לבני יהודה, אין לנו ספק שהוא יצעיד את המועדון קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully