וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא אתן לפגוע בשחקנים שלי"

מאמן הצעירה גיא לוי לא אהב חלק מהביקורות בתקשורת אחרי ההפסד 1:0 להולנד. "נגד בלגיה נראה יותר הצטרפות בחלק הקדמי"

עמי שומן

צילם וערך: אמיר לב

"נשחק יותר פיזי ואגרסיבי"

ירח הדבש בין התקשורת והנבחרת הצעירה הסתיים עם התצוגה החלשה בהפסד 1:0 להולנד, כשהעיתונים והאתרים היו ביקורתיים בנוגע להחלטות המאמן גיא לוי, ויכולת של כמה מהשחקנים.

"ביקורת זה חלק מהעסק, התרגלנו לזה כבר", אמר לוי. "חלקה עניינית, אבל לא תמיד. זו לא הפעם הראשונה שמבקרים אותנו, כי התקשורת לא ממש ליטפה אותנו בעבר, ואנחנו רגילים לזה. מה שאתם צריכים לזכור כשאתם כותבים ביקורת זה שאנחנו החלוצים, ואף פעם נבחרת ישראלית לא הייתה במעמד הזה, וכל האירוע, שבזכותו אתם כאן, הוא בזכות השחקנים האלה".

לוי נראה נרגש בהרבה מהרגיל, וסיכם את הנושא כשאמר: "אני אף פעם לא אתן לכם לפגוע בשחקנים שלי".

מה צריך לעשות כדי לנצח את בלגיה? "לרוץ יותר על המגרש, לשחק יותר אגרסיבי ויותר פיזי", הסביר המאמן. "אני רק חושב על הצלחה, ולא מנסה לדמיין בכלל מה יקרה אם נפסיד. אני מאמין עד הסוף, וחושב רק חיובי. אנחנו הולכים על ניצחון, כמו שעשינו נגד הולנד".

לוי ציין את השינויים הטקטיים הצפויים בהתקפה, שהייתה אנמית נגד הכתומים. "אנחנו צריכים יותר הצטרפות לבן סהר בחלק הקדמי, להביא יותר שחקנים לידו", הסביר לוי. "אנחנו משחקים מול קבוצות פיזיות עם הגנות חזקות, ונצטרך יותר מאסה בחלק הקדמי. הפתיחה שלנו לא הייתה טובה, ולא הגבנו טוב בדקות הראשונות, אבל צריך לזכור שהמשחק מול הולנד היה המשחק הקשה ביותר שלנו".

היו דיבורים על כך שבן סהר לא יוכל לשחק ברביעי נגד בלגיה, אבל החלוץ הבהיר שיהיה כשיר: "אני לא מתכוון להחמיץ את המשחק".

כשהעיתונאים החמיאו לשוער תום אלמדון על יכולתו, הוא אמר: "אני לא מצפה לפידבקים, בסך הכל עשיתי את העבודה שלי. תום אלמדון תמיד היה פה".

גם ברוכיאן זכה למילים טובות מהתקשורת, אבל לא התרגש. "אם הייתי מציג יכולת טובה, התוצאה הייתה נגמרת אחרת" התעקש הקשר. "אני סומך על המאמן שלנו שיכין אותנו בצורה מושלמת למשחק מול בלגיה. זה נכון שאנחנו לא נבחרת שכובשת הרבה שערים, אבל זו הקבוצה וזו הדרך שהביאו אותנו לפה. כל אחד חושב על להבקיע, אבל לא פחות חשוב מכך זה להתגונן. בכל מקרה, הביקורת עלינו הייתה קשה מדי".

ומה לגבי הסקואטים שתרים אחר כשרונות צעירים? "בשלב הזה של האליפות אירופה, הסקאוטים זה הדבר האחרון שחשוב לנו", הבהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully