וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "אני מרוצה ממה שראיתי"

מאמן הצעירה גיא לוי פירגן לשחקניו חרף ההפסד 1:0 להולנד והבטיח: "מול בלגיה יהיה קל יותר". פרץ: "עם הרגליים של אבא שלי, לא הייתי מחמיץ"

מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי, העדיף להתייחס אך ורק לפעולות החיוביות של שחקניו במשחק ההפסד 1:0 להולנד, לפחות מול התקשורת. במסיבת העיתונאים בסיום המשחק נשמע המאמן אופטימי מתמיד ופירגן לשחקניו, למרות שהנבחרת סיימה את מחזור המשחקים הראשון ללא נקודות. "אני לא ראיתי שחקנים ברמה נמוכה, ראיתי רק שחקנים ברמה גבוהה. גם הולנד פתחה את האליפות הקודמת בהפסד וזכתה בסופו של דבר", אמר לוי.

על המשחק עצמו אמר המאמן: "אני גאה בשחקנים, הוכחנו שאנחנו נבחרת מצויינת. היה לנו משחק טוב מאוד, חוץ מהקטע של הבקעת שערים. שיחקנו בצורה מעודדת מאוד במרכז המגרש, בעיקר במחצית הראשונה, אבל היה חסר לנו הפס האחרון כדי להבקיע". המאמן ספק נשאל ספק חטף ביקורת על החילופים שלו במשחק ואמר: "סיימנו את המשחק עם הרבה חלוצים ודווקא אז שיחקנו פחות טוב. ברמה הזאת חייבים איזון ולא היה לנו את זה במחצית השניה. שיחקנו מול נבחרת מעולה, מול קהל נפלא והצלחנו לעצור אותם".

לוי העדיף כאמור להתייחס רק לדברים הטובים ושמח להניח את הפרק ההולנדי מאחוריו ולהתייחס ליריבה הבאה ביום רביעי, בלגיה: "בניגוד להולנד הם לא המארחים, כך שיהיה לנו קל יותר, המשחק יהיה שיוויוני יותר. נלמד אותם בימים הקרובים והסיפור רחוק מלהיגמר. אני באופן עקרוני מרוצה ממה שראיתי".

עומר פרץ: "אין ספק שהייתה לנו התרגשות לפני המשחק, כשראינו את הקהל שלנו ואת הקהל הכתום, אבל באנו מוכנים. הכרנו את היריבה מצויין, אבל זה ביש מזל לחטוף את הגול הזה ממצב נייח, למרות שתירגלנו את זה כל כך הרבה באימונים". על הגיבוי שהשחקנים מקבלים מהמאמן אמר פרץ: "אין לי מילים עליו, גם לפני זה הוא אמר לנו שהוא יגבה אותנו ללא קשר לתוצאה. כואב לנו לאכזב אותו, וחבל שלא יצא כלום מהמשחק הזה חוץ מהחוויה". על היכולת האישית שלו ובעיקר על ההחמצה שלו בדקה השביעית אמר פרץ: "עשיתי עבודה טובה במרכז המגרש, אבל אם היו לי את הרגליים של אבא שלי, אולי לא הייתי מחמיץ את הגול".

"לא היו הרבה חיוכים"

"אנחנו יוצאים מאוכזבים מהמשחק, בידיעה שיכולנו להוציא יותר", אמר דקל קינן, "לא נפלנו מהם במשך דקות ארוכות, אבל קשה לרדוף אחרי קבוצה ביתית במשך 80 דקות.

התאמנו הרבה על מצבים נייחים, אבל אימונים זה לא משחק", התייחס קינן לשער שהכריע את המשחק, "כיום יותר מ-30 אחוז מהגולים זה במצבים נייחים, זה חלק מהמשחק. הם באמת קבוצה מאוד פיזית, אבל לא הרגשתי שנפלנו מהם".

אחד המצטיינים במשחק בצד הישראלי, אלירן דנין, אמר בסיום: "זה לא נכון שהיה לנו פיק ברכיים. הרגשנו שאפשר לעשות את זה, וחבל, אבל ביום רביעי נגיע חדשים. הנענו כדור, שיחקנו טוב, ואנחנו עדיין מאמינים בעצמנו".

"זה טורניר ארוך, ועדיין לא איבדנו סיכוי", אמר דנין, "לא היו הרבה חיוכים בחדר ההלבשה. אף פעם לא כיף להפסיד, אבל זה הספורט. לא נוריד את הראש, כי ביום רביעי יש משחק חדש".

"העומס לא השפיע", אמר ברק יצחקי, "יכולנו לכבוש ולהוציא לפחות תיקו. היו רגעים ששלטנו, והגענו למצבים, אבל המשחק הזה כבר נגמר, ועכשיו אנחנו מסתכלים קדימה ומתרכזים בבלגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully