וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לי שחקנים נדירים"

לי בוץ

9.6.2007 / 20:06

מאמן הנבחרת הצעירה ושחקניו הרעיפו מחמאות אחד על השני לקראת המשחק נגד הולנד. פורסם ההרכב הראשון. פרץ, יצחקי וסהר בפנים

קצת פחות מ-24 שעות נותרו עד למשחק הפתיחה של נבחרת ישראל באליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21 בהולנד מול הנבחרת המקומית, וההתרגשות בקרב השחקנים בשיאה. הערב (שבת) קיים המאמן גיא לוי מסיבת עיתונאים אחרונה לפני המשחק, בה נכחו גם הקפטנים המשותפים - תום אלמדון ודקל קינן. "זה שתום ודקל כאן איתי זה אומר שהם יפתחו בהרכב מחר", חשף לוי והוסיף: "פחות או יותר החלטתי מי יפתח בהרכב מול הולנד".

"יש לי שחקנים נדירים. כשאני מסתכל להם בעיניים אני סומך עליהם במאה אחוז", המשיך המאמן. "הלב שלנו הביא אותנו לכאן והלב שלנו יוביל אותנו להצלחה. כל הקבוצות שהגיעו לכאן רוצות להגיע לחצי גמר, אבל זה טורניר ונצטרך להתייחס לכל משחק בעצמו. עכשיו אנחנו רוצים לנצח את הולנד, ואז לחשוב על המשחק הבא. אנחנו עולים לכל משחק במטרה לנצח, זאת המטרה גם למשחק מול הולנד, אבל זה תלוי במשחק מתפתח".

דקל קינן, הוסיף על דברי מאמנו: "אהבה זה הבסיס וכמו שגיא אמר עם זה המשכנו הלאה. אנחנו מרגישים שזה משהו גדול, אנחנו מתרגשים אבל גם דרוכים. חיכינו לזה כל כך הרבה זמן והנה זה הגיע. אני מקווה שיפלו שערים בצד שלנו ולא של האחרות". על היריבה הראשונה בטורניר, אמר הבלם החיפאי: "אני מכיר את השחקנים שלהם טוב יותר מההולנדים עצמם, אבל זה לא צריך לעניין אותנו מה הם יודעים או לא. החשיבה היא על עצמנו, מה שהם עושים או לא זה לא ענייני. הקמפיין האירופאי עם חיפה תרם לי המון ניסיון, אני מרגיש בשל שאני מגיע לטורניר הזה".

תום אלמדון, שהועדף על פני שוער הפועל כפר סבא, אוהד לויטה, בטוח בעצמו לקראת מחר: "אני מרגיש שאני מגיע בריכוז מלא לטורניר הזה. תחרות בין שני שוערים טובים זה דבר טוב. אני שמח שאני אהיה זה שאפתח, ומקווה שזה יבוא לידי ביטוי. באנו בשביל הטורניר, לא בשביל הסקאוטים, אם יהיה משהו זה בונוס".

ההרכב כמעט סגור, ההתלבטות נשארה בחוד

לאחר מסיבת העיתונאים ערכה הנבחרת את האימון המסכם בסגל מלא, לראשונה מאז הגיעה להולנד. אבירם ברוכיאן, שלא התאמן אתמול לאחר שנפצע בקרסולו שלשום, ערך אימון מלא ואף תורגל בהרכב הראשון. כמותו, גם ברק יצחקי, שאתמול נטש את האימון בעקבות עייפות. עוד תורגלו בהרכב, באימון שהיה סגור לתקשורת, שרן ייני, בן סהר ועומר פרץ.

עם זאת, רק מחר בשעות הצהרים יודיע לוי לשחקניו מי יהיו ה-11 שיפתחו את הטורניר מול הולנד. בתום האימון צפו הבחורים הצעירים בקלטות ממשחקיה של נבחרת האורנג'.

הבוקר נהנו שחקני הנבחרת ממספר שעות חופשיות, אותן ניצלו לטיול במרכז העיר הירנביין. השחקנים הופתעו לגלות כי לא הגיעו ל"חור", כפי שחשבו תחילה, וציינו לטובה את זמן ההתאווררות שהוקצה להם.

הרכב הנבחרת: תום אלמדון, יובל שפונגין, דקל קינן, שי מימון, אלירן דנין, ליאור ז'אן, שרן ייני, אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, עומר פרץ, בן סהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully