וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר בשמינייה

9.6.2007 / 17:43

באופ"א בחרו כוכב מכל נבחרת שמשתתפת ביורו ששווה להתמקד בו. שחקן צ'לסי הוא האיש של ישראל. נקבעו השופטים למשחקים הראשונים

אחת ההנאות, לפחות לחולי הכדורגל שחיים בינינו, היא התמקדות באליפויות לנבחרות צעירות, שכן סביר להניח כי תוך מספר שנים לא רב נראה את אותם בועטים מככבים בליגות הגדולות באירופה. פטר צ'ך, אלברטו ג'ילארדינו וקלאס יאן הונטלאר הם רק חלק מרשימה ארוכה של שחקנים שהופיעו באליפויות אירופה, הרשימו ומוכרים לכולם כיום.

אופ"א בחרה שמונה שחקנים ששווה להתמקד בהם, אחד מכל נבחרת. בן סהר הוא נציגה של ישראל. באתר נכתב על מעברו מהפועל תל אביב לצ'לסי בקיץ שעבר, וכן על ההופעות שערך בנבחרת הבוגרת. עוד נכתב כי לישראלי הצעיר מצפה עתיד מזהיר.

מלבד סהר, נבחרו כאמור עוד שבעה שחקנים: שחקנה של AZ אלקמאר, מרטן מרטנס, הוא האיש ששווה להתמקד בו בנבחרת הבלגית. ריאן באבל, שכבר תואר כתיירי הנרי הבא, הוא האיש של הולנד. נאני, שחתם לא מכבר במנצ'סטר יונייטד, הוא הכוכב של פורטוגל.

בבית ב' מי שכדאי לשים לב אליו הם דיוויד נוג'נט מנבחרת אנגליה, תוצר מחלקת הנוער של ליברפול, שמשחק כיום בפרסטון וכבש שם 18 שערים. נוג'נט זומן גם לבוגרת של אנגליה והבקיע נגד אנדורה. באיטליה זה ריקאדו מונטליבו, שהושווה לאנדריאה פירלו. מי ששווה לשים לב אליו בסרביה הוא בושקו יאנקוביץ', שחקנה של מאיורקה, שכבר צד את עיניהם של הסקאוטים של ברצלונה ו-ולנסיה. בצ'כיה הפוקוס הוא על דניאל פודיל, קשרה של סלובן ליברץ.

נקבעו השופטים למשחקים הראשונים

אופ"א פירסמה את שמות השופטים למשחקים הראשונים של האליפות בהולנד. את משחק הפתיחה בין ישראל להולנד ישפוט דאמיר סקומינה הסלובני. השופט בן ה-30 ייעזר בקוונים מסלובקיה ורומניה.

קרייג תומסון הסקוטי ישפוט במשחקה השני של הנשחרת, מול בלגיה ביום רביעי. השושפט מסקוטלנד ייעזר בקוונים מדנמרק ורוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully