וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן: "לא כועס על משה סיני"

בעלי הקבוצה התייחס להברזה של עוזר מאמן הנבחרת. ההנהלה מתלבטת בין גוטמן לאיווניר כששני המאמנים הם המועמדים העיקריים למשרה

הבעלים של בני יהודה חזי מגן התייחס הערב (ראשון) לראשונה להחלטתו של משה סיני לא לאמן את קבוצתו :"אנחנו לא כועסים על אף אחד. הוא בחר להישאר בנבחרת ולא לאמן את בני יהודה וזו זכותו, רצונו של אדם כבודו, שום דבר לא יגרום לקלקל מערכת יחסים ארוכת שנים עם משה סיני. אין בינינו שום כעס. זה נכון שהתאכזבתי, אבל אנחנו מסתכלים קדימה".

מגן התבטא גם לגבי משרת המאמן שנותרה עדיין פתוחה: "כרגע יש מספר מועמדים ראויים, כולם טובים ואין לי כוונה לדרג אותם. ננסה לסגור את משרת המאמן מה שויתר מהר. אני חבר קרוב של מוטי איוויר ודווקא בגלל עובדה זו, יעמוד לו לרועץ הדבר".

לעומת מגן הוי גורמים בהנהלה שזעמו על סיני, שהפר את הסיכום שהיה לו בקבוצה והודיע כי החליט לבסוף להישאר בנבחרת ולא להגיע לשכונה. "כנראה שהוא קיבל פיק ברכיים, לא האמנו שהוא יברח לנו. הכל כבר היה מסוכם והוא אף קיבל הבטחות שהתקציב שהוא ביקש אכן יעמוד לרשותו".

שני המועמדים שסיכוייהם לרשת את מקומו של ניצן שירזי על הקווים בשכונה הם אלי גוטמן ומוטי איווניר. המועמדים גילי לנדאו וניר לויו מתרחקים מהשכונה, ואינם זוכים לתמיכה רחבה בקרב ראשי הקבוצה. המנכ"ל משה דמאיו יצא לליידן שבהולנד כדי לסגור לקבוצה מחנה אימון.

יצוין כי באתר הלא רשמי של קבוצתו של אלי גוטמן, א.ל.ל. לימסול, צוטט המאמן כשאומר: "יש לי חוזה לעוד עונה בקבוצה ואני אשאר כאן".

שמו של הבלם הצעיר זאב חיימוביץ', הועלה שוב בין חברי ההנהלה והשחקן צפוי להגיע לשכונה ויהיה כנראה שחקן החיזוק הראשון שיוחתם.

עדכון ראשון: 08:45, 09/06/07
עדכון אחרון: 08:25, 10/06/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully