וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיני ימשיך בנבחרת, לא יגיע לבני יהודה

השידוך בינו לזהובים לא צלח. גורמים בשכונה: ”לא האמנו שהוא יברח”. ניר לוין ומוטי איווניר מועמדים. המועדון ממתין להצעות על אניימה

משה סיני לא יאמן את בני יהודה בעונה הבאה. על אף הפרסומים שעוזר מאמן הנבחרת סיכם את תנאיו במועדון, טרם התבצעה חתימה סופית על החוזה. היום (חמישי) אמר סיני כי אין בכוונתו להגיע למועדון, בעקבות העומס של שתי העבודות, לפיכך הוא מוותר על המשרה בשכונה. המועמד הבכיר לשרת את התפקיד הוא ניר לוין, שסיים לא מכבר את עבודתו בהפועל תל אביב. גם שמו של מוטי איווניר עלה, אך בגלל שהוא חבר קרוב של חזי מגן, סיכוי קלוש אם אכן יגיע.

גורמים בשכונה התייחסו הערב להודעתו של משה סיני ואמרו: "לא האמנו שהוא יברח. בכל מקרה מחר (שישי) תיערך בבוקר פגישה בין הבעלים חזי מגן לסיני, כשאחריה נוציא תגובה מסודרת. נהיה חייבים למנות מאמן תוך 24 שעות. זה נראה כאילו סיני קיבל פיק ברכיים. כל הטענות שכאילו מדובר בעומס, הן שטויות".

לוואלה! ספורט נודע כי מעבר לעובדה שסיני הציב בפני ההנהלה דרישה לתקציב גבוה, הוא גם קיבל מספר רמזים מגורמים שונים בהתאחדות על כך כי מוטב לו שיישאר בתפקידו בנבחרת ולא יחתום בשכונה.

מקורבים לסיני אמרו היום: "הנטייה של סיני היא להישאר בתפקידו בנבחרת. הוא הציב להנהלה דרישה לתקציב גבוה, שעד עתה לא אושר לו".

הכנות הקבוצה לעונה הבאה נמצאות כרגע בהקפאה, עד אשר ימונה מאמן חדש לזהובים. מאמן הכושר חזי נחשוני חתם אמש במכבי הרצליה, וגם לתפקיד זה יש מספר מועמדים חלופיים, אך בקבוצה ימתינו עד להחתמת מאמן ראשי.

בגזרת השחקנים אין כל חדש. עד כה לא התקבלה הצעה כספית רשמית עבור השוער וינסנט אניימה, שמועמד לעזוב את הקבוצה. השוער מבוקש בבית"ר ירושלים.

החלוץ ליאור אסולין מחזיק הצעות אטרקטיביות מהפועל ת"א ומבית"ר ירושלים, ולא נראה כי הנהלת הזהובים תוכל להשתוות לסכומים המדוברים. ראובן עובד, שבוודאות לא ימשיך בשכונה, מועמד להגיע להפועל כפ"ס או מכבי פ"ת, שכבר העבירו לו הצעות כספיות לעונה הבאה.

עדכון ראשון: 7.6.07, 15:11
עדכון אחרון: 7.6.07, 19:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully