וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבע ברקאי נשאר בסכנין

הבלם יישאר בקבוצה בשנתיים הבאות: "אני מרגיש כאן בבית". חילוקי דעות בין אלישע לוי להנהלה מעכבים את חתימת המאמן לעונה נוספת

הבלם גבע ברקאי סיכם הבוקר (רביעי) לשנתיים נוספות בבני סכנין. פרטי החוזה וכל הפרטים סוכמו כבר לפני מספר ימים והבוקר היתה חתימה פורמלית על החוזה. ברקאי שהיה שותף מלא בהעלאת הקבוצה לליגת העל אמר הבוקר לוואלה ספורט: "אני מרוצה מאוד, זה היה באוויר והיה ברור ששני הצדדים מעוניינים בהמשך הקשר. סכנין זה מקום טוב, אני מרגיש בבית שם. למרות הצעות אחרות שהיו לי אין לי שום סיבה לעזוב את המקום".

הבלם מסתכל קדימה ואומר: "המטרה שלנו כעת היא להוכיח שאנחנו קבוצה לגיטימית בליגת העל. חשוב שנתבסס לכמה שנים בליגת העל והכי חשוב שלא ניקלע למאבקי התחתית כפי שהיה בעבר כשהקבוצה עלתה לליגה העליונה. על פי כל הסימנים, ואני הרבה שנים במקצוע זה נראה שההנהלה עושה את כל ההכנות הדרושות והרציניות בכדי להעמיד קבוצה טובה לעונה הבאה. חובת ההוכחה תהיה עלינו מעכשיו".

בתוך כך עדיין לא סוכמו כל הפרטים עם מאמן הקבוצה אלישע לוי. בין סכנין והמאמן התגלו חילוקי דעות שמעכבים את החתימה הסופית. למרות זאת משוכנעים בהנהלה כי ברגע שלוי יינחת בארץ, הוא ייפגש עם היו"ר מאזן גאנאים וכל המכשולים יוסרו בדרך לעונה נוספת של המאמן על הקווים בדוחא. בקבוצה מחפשים בימים אלו חיזוקים בעיקר לחוליית ההגנה. השוערים תום אלמדון ושגיא שטראוס הוזכרו כמועמדים לעמוד בין הקורות ובסכנין ממתינים גם לתשובתו של סאלם אבו סיאם שמועמד לעמדת המגן השמאלי בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully