וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיים במו"מ בין אלישע לוי לסכנין

מאזן גנאים, יו"ר הקבוצה: "סיכמנו הכל לפני שבוע, פתאום שמעתי מהסוכן של אלישע שההסכם לא מקובל עליו". לוי שוהה בחופשה בשוויץ

הנהלת בני סכנין נתקלה בקשיים לא צפויים במהלך המשא ומתן עם מאמנה אלישע לוי לקראת העונה הבאה. בין הצדדים כבר הושג סיכום בעל פה לפני מספר שבועות, אך אמש (שני) נתגלעו כמה מחלוקות לפני החתימה הסופית על החוזה.

יושב ראש הקבוצה, מאזן גנאיים נפגש עם סוכנו של המאמן, ירון גלעדי, וכרגע הצדדים רחוקים מסיכום. לוי אמור לנחות בסוף השבוע מחופשה פרטית בשוויץ וצפוי להיפגש בארבע עיניים עם גנאיים, שעדיין מעוניין בו למשרת מאמן הקבוצה.

גנאיים אמר: "סיכמתי עם אלישע את כל התנאים כבר לפני כשבוע. אתמול ישבתי עם הסוכן שלו, ושמעתי שההסכם פתאום לא מקובל על אלישע. אני מקווה שלוי יינחת בשלום בסוף השבוע ואז נשב ונסגור את הדברים".

היו"ר לא היה מופתע מההתפתחויות: "אני אמרתי לסוכן שכבר סיכמתי עם לוי על כל הפרטים והוא הסכים לתנאים, כרגע אלישע טוען אחרת. אנחנו נמצאים 20 יום לפני פתיחת האימונים וזה מצב מאוד לא בריא לקבוצה, אבל בכדורגל זה כמו בפוליטיקה, צריך לצפות להפתעות בכל יום, אני כבר מנוסה ולא מופתע מכלום, בסופו של דבר יהיה לנו מאמן".

גנאיים התייחס לאפשרות מעברו של לוי לקבוצה אחרת: "אני תמיד אופטימי, בסוף דברים ייסגרו, אבל אם אלישע מעוניין לעבוד בקבוצה אחרת מן הראוי שיבוא ופשוט יגיד לנו את זה. אין לי שום תלונות לאף קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully