וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק פוזמנטיר התפטר מתפקידו כיו"ר הכח

הרקע למהלך: סירובו של פוזמנטיר לאשר את מינויו של דודו דהאן למנג'ר הקבוצה. פוזמנטיר: "אני כמו חייל - אם יקראו לי לדגל, אשמח לבוא"

יושב ראש הכח עמידר רמת גן, איציק פוזמנטיר, החליט להתפטר הערב (שני) מתפקידו בקבוצה עקב מה שכינה "חילוקי דעות בדרך קבלת ההחלטות והמינויים בקבוצה". הסיבה המרכזית בעקבותיה החליט פוזמנטיר להתפטר היתה מינויו של דודו דהאן למנג'ר הקבוצה, דבר שפוזמנטיר התנגד אליו מלכתחילה וסירב לאשר את המהלך.

היו"ר המתפטר שקל בתחילה להישאר במערכת אך היום החליט סופית לעזוב את הקבוצה.

פוזמנטיר דיבר על הדרך בה הכל נגמר: "היתה לי היום שיחה עם בעלי הבית, הכל הסתיים בצורה טובה ויפה, חילוקי הדעות הם על דרך הניהול ועל צורת ההתנהלות. אנחנו כנראה לא מסתדרים בנושא הבנת הניהול. ראיית העולם שלי שונה מתפיסת העולם שלהם, אבל הם הבעלים, הם בעלי המאה והם אלה שקובעים".

על הזווית האישית אמר פוזמנטיר: "בשבילי המועדון הזה הוא דרך חיים, זה יום לא קל בשבילי אבל יכול להיות שזה צריך היה להיגמר. עבדתי במערכת בדרך מסויימת שעבדה טוב שנתיים, וכנראה שעכשיו זה לא ככה. עד לפני 45 דקות הייתי יו"ר המועדון ועכשיו אני מסיים פרק בעשייה הציבורית שלי".

עם זאת, פוזמנטיר משאיר את הדלת פתוחה: "אני איש של הכח, תמיד הייתי ותמיד אשאר. אני כמו חייל - אם יקראו לי לדגל חזרה, אשמח לבוא. אין לי כל כוונה להתייחס לאדם כזה או אחר במערכת, אני לא שופט ולא מביע דעה על אף אחד".

המועמד הראשי לאימון הקבוצה הוא מירו בן שמעון, והאופציה השנייה היא לופא קדוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully