וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שושן שוחרר מסגל הנבחרת

לי בוץ

30.5.2007 / 19:13

חלוץ בית"ר ירושלים לא הצליח להתגבר על פציעתו. ברק יצחקי ודקל קינן צפויים לפתוח נגד מקדוניה. נבחרת הנשים הוכתה 6:0 ע"י רוסיה

נבחרת ישראל המשיכה היום (רביעי) בהכנותיה לקראת צמד המפגשים שמחכה לה נגד נבחרות מקדוניה ואנדורה. מחר (חמישי) תערוך האימון נבחרת בוקר, כשלאחריו תצא לשדה התעופה ותמריא למקדוניה.

מאימוני הנבחרת מסתמן כי חלוץ בית"ר ירושלים ברק יצחקי ובלם מכבי חיפה דקל קינן ייפתחו בהרכב. קשטן תירגל זה היום השני ברציפות את אותו ההרכב בו נכללו השניים.

עמית בן שושן חלוץ בית"ר ירושלים התאמן לראשונה היום עם כדור וערך אימון יחד עם יתר חבריו. לפני המשחקון הפנימי נטש השחקן את האימון, ולאחר שהתברר כי לא הצליח להתגבר על פציעתו בשריר הירך האחורי הוא שוחרר מהסגל.

לעומתו, יובל שפונגין, ממשיך לערוך אימונים אישיים, תוך כדי שהוא מגביר את קצב האימונים. בצוות המקצועי אופטימיים לגבי האפשרות שיהיה כשיר למשחק בסקופיה.

שחקן העונה מיכאל זנדברג אמר: "אנחנו עדיין לא יודעים שום דבר על מקדוניה, אבל היה להם משחק טוב מול אנגליה. אני מאמין שביומיים הקרובים נלמד עליהם יותר. אנו מצפים לנצח בשבת. זאת המטרה שלנו, אך אנו יודעים שזה מאוד קשה כי הם נבחרת טובה. למרות שהם לא ניצחו בבית הרבה שנים, אנחנו מתייחסים אליהם בשיא הרצינות".

ברק יצחקי: "יש לנו שני משחקים מאוד חשובים ואנחנו חייבים ניצחון במשחק הראשון. אני לא יודע אם אפתח בהרכב, אבל אם המאמן יחליט שאשחק, אעשה הכול כדי להוכיח שזה מגיע לי. כאחד שגדל במועדון קטן כמו הפועל אשקלון, הגשמתי חלום גדול בהגעה לנבחרת ואני שמח על כך".

לירן שטראובר: "יש תחושת טובות. אנחנו נבחרת שיודעת מה היא רוצה מעצמה. למרות חסרונם של שחקנים מסויימים שאי אפשר לזלזל ביכולות שלהם, מי שכאן ייתן מעצמו, יוכיח את עצמו וייאבק על מקום בהרכב. זה לא צריך להשפיע עלינו. אנחנו נבחרת מרוכזת, לא משחקים כבודדים. מי שלא משחק הוא תמיד הכי חשוב. החוכמה היא לגמד את זה מה שיותר".

חמישה אוהדים, שהגיעו לצפות באימון הנבחרת, קיללו את החלוץ ברק יצחקי ואת המאמן דרור קשטן שעה ארוכה.

איפה את סילבי ז'אן?

נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל הושפלה הערב (רביעי) באיצטדיון ר"ג על ידי נבחרת רוסיה, כשהובסה 6:0 במסגרת בית 6 של מוקדמות אליפות אירופה 2009.

הנבחרת, שסיימה את משחקה הראשון בבית בתיקו 2:2 מול פולין, עלתה מול הנבחרת שמדורגת 15 בעולם והצליחה להחזיק מעמד מולה עד הדקה ה-28, אז קרושקינה כבשה את הראשון בנגיחה קשתית מ-16 מטרים מעל השוערת הישראלית. שניות לפני סיום המחצית הראשונה קרמלבה הבקיעה את השני. המחצית השנייה הייתה לפרוטקול בלבד. מוסקנובה היכתה עם שלושער (54, 59 ו-70). שמצקובה חתמה את התוצאה בדקה ה-79.

מאמן הנבחרת אלון שרייר אמר בסיום: "צריך להסיר את הכובע בפני הבנות. כדורגל הנשים התחיל בארץ לפני 10 שנים. אותה רוסיה נתנה להולנד 0:5 בחוץ. אנחנו מתמודדים עם הצמרת ה
העולמית. הבנות רצו, דירבנתי אותן, אבל ההבדלים עדיין גדולים. התחלנו בדרג ב', היום אנחנו בדרג א' ובלי להעליב, יש קבוצות נוער שהיו מפסידות לרוסיה. אנחנו כעת רק מנסים לעמוד נכון. זה שכר לימוד. אין מה לעשות זה כמו להשוות בין חיפושית ומרצדס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully