וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט, קדוסי ושכטר מחוץ לסגל הצעירה

לי בוץ

30.5.2007 / 15:17

גיא לוי פרסם את שמות השחקנים שייצאו עם הנבחרת הצעירה לאליפות אירופה בתחילת יוני. גם אלקיים, מנשרוב ושטרית נופו

מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי, פירסם היום (רביעי) את סגל השחקנים שיצאו עם הנבחרת הצעירה לטורניר אליפות אירופה בתחילת החודש הבא. איתי שכטר, גילי ורמוט, אוהד קדוסי, אורי שטרית, תום מנשרוב ועודד אלקיים נופו מהסגל בתום אימוני השבוע.

גילי ורמוט אמר: "אני מאוכזב אבל לא מופתע, למרות שבחודש וחצי האחרונים הצגתי יכולת טובה בהפועל ת"א, במהלך השנה האחרונה זומנתי לנבחרת חודש כן, חודש לא ולכן ידעתי פחות או יותר שזה מה שיהיה".

איתי שכטר: "מאוכזב אני כן, מופתע לא. נתתי עונה טובה והתאמנתי עם הנבחרת, אבל אני מקבל את ההחלטה של המאמן ומאחל לנבחרת בהצלחה. אני מקווה שהם יעלו לבייג'ין, ואז אולי אוכל להצטרף אליהם שם".

אחד משחקני הסגל הסופי אמר בתגובה: "לא הופתענו מהניפויים, זה היה צפוי, כנראה שגיא לא חושב שזה פייר לנפות שחקן שהיה חלק מכל הדרך לאליפות". גורם בהתאחדות העביר ביקורת על המאמן: "כנראה שגיא העדיף ללכת עם השמות הגדולים מאשר עם השחקנים שנמצאים בכושר טוב יותר בזמן הנתון. נקווה שזה לא ייפגע בו באליפות".

ששת שחקני הצעירה המשתייכים גם לסגל הבוגרת - בן סהר, דקל קינן, טוטו תמוז, עמית בן שושן, ברק יצחקי ויובל שפונגין - נעדרים בשל כך מהאימונים.

הסגל המלא:

שוערים: תום אלמדון (מכבי חיפה), אוהד לויטה (הפועל כפ"ס), יוסי שקל (מכבי הרצליה).

הגנה: דקל קינן (מכבי חיפה), שי מימון (מכבי הרצליה), נאור פסר, ניצן דמארי (מכבי חיפה), רמי דואני, דני בונדר (הפועל ת"א), יובל שפונגין (מכבי ת"א), אלירן דנין (הפועל כפ"ס).

קישור: ליאור רפאלוב (מכבי חיפה), אבירם ברוכיאן (בית"ר ירושלים), עידן סרור (הפועל פ"ת), אמיר טגה (מכבי נתניה), ליאור ג`אן, שירן ייני (מכבי ת"א).

התקפה: שלומי ארביטמן (מכבי חיפה), עומר פרץ (מכבי ת"א), עמית בן שושן, טוטו תמוז, ברק יצחקי (בית"ר ירושלים), בן סהר(צ`לסי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully