וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספק לגבי חתימתו של סיני בבני יהודה

30.5.2007 / 11:00

בהתאחדות רמזו לעוזר מאמן הנבחרת, שהשהה את חתימתו בשכונה, שעדיף שישאר בתפקידו. מגן: "הוא יחתום כשישוב ממסע הנבחרת"

בבני יהודה הודיעו כבר לפני שבועיים, כי משה סיני יהיה מאמן הקבוצה לעונה הבאה, אבל נראה שבימים האחרונים התעוררו קשיים מסויימים, שמונעים את חתימתו של עוזר מאמן הנבחרת על חוזה בקבוצה. זאת למרות ששני הצדדים כבר הגיעו לסיכום, ואף נאמר שסיני קיבל את ברכתם של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון והמאמן דרור קשטן.

בתחילת השבוע נמסר מבני יהודה שהחתימה תעשה בשבוע הבא, לאחר חזרתו של סיני ממסעה של הנבחרת למקדוניה ואנדורה, אך ספק גדול מרחף מעל הגעתו של סיני לשכונה. גורמים בהתאחדות רמזו לאחרונה לסיני שאם יוותר כעת על תפקידו בנבחרת לטובת אימון בני יהודה, ייתכן מאוד שבעתיד לא יוכל לקבל תפקידים נוספים בהתאחדות. סיני מתלבט מאוד בימים אלו בנוגע להגעתו לבני יהודה, ולכן החליט לדחות את החתימה על החוזה לפחות עד השבוע הבא.

בבני יהודה מכחישים כל סימן שאלה בנושא. יו"ר הקבוצה חזי מגן, שייצא מחר (חמישי) עם הנבחרת למקדוניה ואנדורה, אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "משה סיני נמצא לפני משימה מאוד חשובה עם נבחרת ישראל. החתימה על החוזה תבוצע מיד עם שובו של סיני ממסע הנבחרת".

בשכונה עדין לא עוסקים באופן רשמי בהכנות לעונה הבאה וממתינים עד שימונה מאמן לקבוצה. יחד עם זאת סומנו מספר שחקנים בהנהלת הקבוצה ובהם הבלמים הצעירים זאב חיימוביץ' מהפועל פ"ת ואביב חדד מהפועל אשקלון. במצבת הזרים אין שינוי כרגע. אימורו לוקמן מחזיק בחוזה לעונה הבאה, ובקבוצה יירצו להמשיך גם עם הרוויה קובצ'ביץ' ו-ודראן יישה הקרואטים, שחזרו בינתיים למולדתם וממתינים להודעה מהנהלת הזהובים לגבי העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully