וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "אם לא ננצח, ייגמר הסיפור"

לי בוץ

29.5.2007 / 17:36

דודו אוואט חושש ממקדוניה ("משום מה יש נימה של זלזול"), אבל יודע מה הנבחרת חייבת לעשות. קינן ובנאדו תורגלו במרכז ההגנה

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול נבחרת מקדוניה בסקופיה ביום שבת הקרוב. לפני האימון ביקש המאמן דרור קשטן להפעיל את הממטרות על חצי מהמגרש, זאת על מנת שהשחקנים יוכלו לתרגל משחק על משטח חלק.

גם היום (שלישי) נאלץ קשטן להסתדר ללא יובל שפונגין ועמית בן שושן הפצועים, שערכו אימונים אישיים בלבד. בן שושן ערך אימוני ריצה קלים ולאחר מכן אימוני כושר, בעוד ששפונגין עבר טיפולים ויצא אל כר הדשא מאוחר יותר משאר שחקני הסגל. שחקנה של מכבי תל אביב עבד מעט מאוד עם כדור.

כרגע, טרם ברור אם השניים יהיו כשירים למשחק בשבת, אך בינתיים הם נשארים בסגל של קשטן, ומצבם יתברר באופן סופי לקראת סוף השבוע.

כזכור, גם טל בן חיים שוחרר משני המשחקים בגלל פציעה, ובאימון הערב תורגל דקל קינן במרכז ההגנה לצידו של אריק בנאדו, זאת לאחר שאתמול תורגל בעמדת הבלם אבי סטרול. צמד המגינים באימונים היו יואב זיו ודדי בן דיין, כשבהתקפה תורגלו ברק יצחקי ורוברטו קולאוטי. בן סהר וטוטו תמוז תורגלו יחדיו בהרכב השני.

אורח באימון היה מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, שהגיע לאצטדיון הלאומי על מנת לצפות מקרוב בשחקניו.

"ניצחנו כבר נבחרת טובות יותר"

דודו אוואט, אחד הליגיונרים המצטיינים שלנו, התייחס למשימה של הנבחרת: "מצפה לנו משחק מאוד קשה. יש לנו כמה שחקנים חסרים, אבל אני מאמין שמי שנמצא פה יעשה את העבודה. בסך הכל מי שנמצא פה ראוי להיות פה".

"בטוח שאם לא ננצח את מקדוניה ייגמר הסיפור", המשיך השוער של לה קורוניה, "אנחנו חושבים רק איך לנצח, אבל אני חושב שיש נימה לא מוצדקת של זלזול. אמנם אנחנו פייבוריטים, אבל לא נשכח שמדובר בקבוצה שעשתה חיים קשים לאנגליה.

"מבחינת כדורגל אנחנו יותר טובים. ניצחנו כבר נבחרת טובות יותר, ואנחנו חייבים לקחת 6 נקודות משני המשחקים הקרובים. אם ניקח את הנקודות האלה נהיה במעמד לעשות משהו באמת גדול".

אוואט התייחס גם לכושר האישי שלו: "תמיד טוב להגיע לנבחרת בכושר טוב, אבל הנבחרת חשובה יותר ממשחקי ליגה. לא רק שחקן אחד צריך להיות בכושר טוב, אלא כולם. כל הפצועים יחסרו לנו, הייתי מעדיף שכולם יהיו פה, ואני מקווה שאחרי המשחק לא נבכה שהם היו חסרים. בן חיים ובניון הם ברגים חשובים בקבוצה שלנו, ואני מקווה שלפחות יוסי יוכל לשחק מול אנדורה".

נציגנו בספרד הסביר מה לדעתו צריך לעשות על מנת להשיג נצחון בשבת: "אנחנו צריכים לשחק בסבלנות ולהיות מרוכזים 90 דקות. מקדוניה נבחרת חזקה, ונצטרך להניע כדור כמו שאנחנו יודעים, להגיע למצבים ולהבקיע, אבל אני בטוח שלא יהיה קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully