וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חבל, פשוט חבל"

29.5.2007 / 11:51

ברוכיאן מאוכזב שהצעירה לא תקבל את החשיפה הראויה, בגלל זכויות השידור של צ'רלטון. גיא לוי: "הבטיחו שאקבל את כל שחקניי מהבוגרת"

הנבחרת הצעירה מתכוננת במרץ לקראת אליפות אירופה שתערך בעוד 10 ימים בהולנד. הבוקר (שלישי) ערכו שחקניו של המאמן גיא לוי אימון ללא יובל שפונגין, עמית בן שושן, טוטו תמוז, ברק יצחקי ובן סהר, שזומנו לנבחרת הנבחרת הבוגרת. לוי, שיפרסם מחר את הסגל המלא, שיכלול 23 שחקנים, התחמק מעימות עם דרור קשטן.

"הבטיחו לי שבסופו של דבר הנבחרת הצעירה תקבל את כל שחקניה לאליפות", אמר לוי, "כל שחקנינו מכירים אחד את השני, וכשנגיע לאליפות, ולקראת המשחקים עצמם, נציג את היכולת האמיתית שלנו. אנחנו מתייחסים רק לעניינים המקצועים שלנו, יש לנו מחר לבחור סגל. הייתי אתמול באימון הבוגרת כדי לראות מה מצב השחקנים שלי, ומה מצב פציעותיהם, ולהתייחס עכשיו לכל מיני דברים אחרים זה מיותר".

לוי, שמרגיש שיש פוקוס ציבורי על נבחרתו, יקיים בהולנד אימונים סגורים לתקשורת. "לפי תוכנית האימונים יש מקום חשוב מאוד לתקשורת, אנחנו רוצים לשתף פעולה עם התקשורת, וחשוב שהציבור הישראלי יהיה חשוף לנבחרת ולמה שקורה בה. שום דבר לא ייעלם מכם באליפות וממה שקורה לפניה, אך יחד עם זאת כשנגיע להולנד, חשוב שיהיה לנו שקט וזמן להתרכז במשימה. התקשורת צריכה לכבד זאת".

מאמן הצעירה הסביר את סוד כוחה של הנבחרת לטעמו, וגם אינו מייחס חשיבות למספר המועט של מספר משחקי האימון שערך עד כה. "הגענו לאליפות כנבחרת, כגוף אחד. ההצלחה לא תלויה רק בשחקן אחד, חשוב שנשתמש בכמה שיותר שחקנים בטורניר וכל אחד יתרום מיכולתו. נכון שלא קיימנו הרבה משחקי אימון, אבל התאמנו יותר וזה חשוב".

לוי התייחס לעובדה ששחקניו לא מכירים כמעט את היריבות, אבל לא היה מודאג מכך יתר על המידה. "יותר חשוב שנעשה מה שאנו יודעים, וכשנגיע להולנד ויהיה לנו את השקט, נעבוד על הנבחרות האחרות. הגענו לפה עד עכשיו כי שיחקנו בכיף ובהנאה, ככה צריך לשחק כדורגל וככה נמשיך לשחק. כרגע האימונים שלנו הם של סוף עונה. המטרה היא להביא את השחקנים לכושר טוב בסיומה של עונה מתישה, מנטלית ופיסית, ואנו לא רוצים להעמיס עליהם. לנבחרת שתהיה יותר בריאה בטורניר ותשתף יותר שחקנים, יהיה יתרון מעבר לכישרון". מה אתה אומר על כך שהמשחקים ישודרו בצ'רלטון? "אלה דברים שאיני יכול להתערב בהם, אני מקווה שעם ישראל יוכל לראות אותנו".

שלומי ארבייטמן: "ההתרגשות גוברת מיום ליום, אבל רק כשנגיע להולנד ונראה שם את כל הנבחרות והתקשורת מאירופה, רק אז נעכל את גודל המעמד". יש הרבה שחקנים קדמיים ללוי, האם התחרותיות משפיעה בצורה חיובית? "זו לא רק מלחמה על מקום בהרכב, אלא קודם על מקום בסגל, אבל זה לא פוגע באווירה הטובה שיש לנו. הגענו לאליפות אירופה בזכות הקבוצתיות, והאווירה הטובה שיש, ורק הצלחת הנבחרת עומדת לנגד עינינו. עוד לא ראינו אף משחק של היריבות, יש שחקנים שאנחנו מכירים מהולנד, אבל אנחנו לא יודעים עליהם כלום".

ואיך הנבחרת מתמודדת עם הציפיות? אבירם ברוכיאן: "אנחנו הבאנו את זה על עצמנו, וזה מאוד משמח אותנו שיש מאיתנו ציפיות. אני משחק בבית"ר ואני יודע מה זה לשחק מול קהל גדול ותובעני". ומה ברוכיאן חושב על כך שהמשחקים ישודרו בצ'רלטון? "היו לי ציפיות שכל עם ישראל יוכל לראות את המשחקים, ושהשידור לא יהיה בתשלום. אני לא יכול לקבוע דברים, זה חבל, פשוט חבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully