וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד כהן חתם ל-5 שנים נוספות במכבי פ"ת

השוער המצטיין כבר היה על הכוונת של הפועל ת"א, אבל נשאר. כהן: "אסיים כאן את הקריירה". גם עומר גולן לא יעבור לאדומים

אוהד כהן חתם היום (שני) ל-5 שנים נוספות במכבי פ"ת. השוער המצטיין היה מועמד להגיע ביחד עם גיא לוזון להפועל ת"א, אך למאמן הובהר שלא ייקח איתו שחקנים ממכבי פ"ת לשורות האדומים וכך כהן נותר שחקנה של הקבוצה ממלאבס.

השוער הבינלאומי, שספג העונה 27 שערים ב-33 משחקים ושהחל את הקריירה במכבי פ"ת, האריך את חוזהו, אותו יסיים בגיל 36. כהן אמר: "נולדתי במכבי פ"ת ואני אסיים שם את הקריירה. אני שמח להישאר בבית ומצפה להגיע להישגים עם הקבוצה". יוסי קטיפה, מאמן השוערים של מכבי פ"ת, הוסיף: "הייתה הרמוניה טובה ביני לבין אוהד העונה ואני שמח שהוא ממשיך".

השוער השני, טוביה קוז'יקרו, שוקל לעבור כדי לצבור דקות בקבוצה אחרת, אך עדיין לא הוחלט סופית לגבי עתידו. במועדון מעוניינים לקדם את שוער הנוער והשוער השלישי של הקבוצה, דודי חננשווילי, שכרטיסו נרכש מבית"ר נס טוברוק. אם קוז'יקרו יעזוב חננשווילי יהיה השוער השני.

בקבוצה טענו היום שגולן בכל מקרה לא ישחק בהפועל ת"א בעונה הבאה ושעמוס לוזון לא ייפגש עם הפועל ת"א בשל סיבות שונות ובגלל מעברו של גיא לוזון להפועל ת"א ובגלל ההוראה כמו במקרה של כהן, שהמאמן לא ייקח עימו שחקנים. עמוס לוזון כן ייפגש עם ראשי בית"ר ירושלים וידון איתם בנושא רכישת כרטיסו של החלוץ.

בנושא אחר: היום הושג סיכום עם הקשר הניגרי, בלסינג קאקו, שימשיך עונה נוספת בקבוצה.

בקבוצה שבו והדגישו היום כי אף מאמן חדש לא יחתום בקבוצה לפני שגיא לוזון יחתום רשמית בהפועל ת"א. ביחד עם זאת ציינו שוב כי המועמד העיקרי להחליפו הוא עדיין יוסי מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully