וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז מאבד תקווה

27.5.2007 / 11:09

למאמן ליברפול מחלוקת עם ההנהלה: "הפער מהיריבות גדל, והם לא מבינים זאת", ג'ילט: "זה לא קורה בלילה". לאמפרד נפרד מצ'לסי?

רפא בניטז הוביל את ליברפול לגמר ליגת האלופות וכבר זכה לפני שנתיים בצ'מפיונס, אבל במרסיסייד מתגעגעים מאוד לדבר אחד - אליפות הפרמיירליג, בה זכתה הקבוצה בפעם האחרונה לפני 17 שנים. בניטז קבל בשיחה עם בעלי המועדון, טום היקס וג'ורג' ג'ילט, על כך שהפער הכלכלי בין האדומים למנצ'סטר יונייטד וצ'לסי משפיע רבות על גרף ההצלחה של הקבוצה, אבל נראה כי גם לו אין לו אשליות בקשר להבאת שחקני על למועדון.

הלחץ על בניטז מגיע לא רק מיציעי אנפילד, אלא גם מהשחקנים. אחרי ההפסד למילאן בגמר ליגת האלופות, הקפטן סטיבן ג'רארד קיים שיחה עם מאמנו ודרש להחתים חלוץ ברמה עולמית לעונה הבאה. בניטז כבר רואה את היריבות מתחזקות וזה לא עושה לו טוב. "זה זמן קריטי. יונייטד כבר החלה להחתים שחקנים, ויכולה להרשות לעצמה להחתים את אואן הארגריבס ב-20 מיליון ליש"ט. אני לא יודע כמה כסף ישקיעו הבעלים, אבל אם לא נשקיע עכשיו, אז אולי נסיים בשנה הבאה במקום הרביעי".

המאמן הספרדי נשמע מתוסכל מאוד מהמצב באנפילד. "בכל שנה הפער בינינו ליונייטד וצ'לסי גדל, וזה בהחלט אפשרי שלא נזכה יותר בתואר. אני לא בטוח שהבעלים מבינים את דחיפות העניין, אולי הם לא מבינים את השוק, הם רוצים לנצח אבל מסייגים זאת. אני לא העניין כאן, אלא האוהדים והמועדון". בניטז אולי נשמע בוטה בדבריו, אבל לא לדידו של ג'רארד, שטוען כי המאמן חייב לעמוד על רגליו האחוריות בסוגיה. הקפטן האדום הפגין לויאליות והבהיר כי יעמוד מאחורי כל החלטה של בניטז לגבי הסגל.

בחלונות הגבוהים של המועדון הדברים נשמעים אחרת לגמרי, ונראה ששני הצדדים לא בדיוק משדרים על אותו גל. "ההנהלה דיברה עם רפא בקשר לפעולות הבאות שיש לנקוט", אמר היקס ל"סאנדיי מירור", "וכולנו, כולל בניטז, מרוצים מתוכנית. היתה לנו עונה מוצלחת ואנו נקווה לשיפור בשנה הבאה".

ג'ילט היה יותר ברור יותר מעמיתו, אבל לא נתן לאוהדים תקווה רבה: "אני לא יודע אם נהיה מסוגלים להתמודד על תואר האליפות בעונה הבאה, אנחנו רוצים להתקדם, אבל יש תוכנית שנתית, וזה לא דבר שקורה בלילה אחד".

* הדיילי מייל האנגלי שוב העלה את האפשרות לפיה טל בן חיים יעבור לליברפול, דיווח שכבר עלה לפני מספר חודשים. לפי התקשורת האנגלית, האופציות של טל בן חיים, בנוסף לליברפול, הן: ניוקאסל של סם אלרדייס, ווסטהאם, צ'לסי, טוטנהאם או אולי להסכים להצעת החוזה החדשה של בולטון ולהישאר בריבוק סטדיום.

לאמפרד עוזב את צ'לסי?

לפי דיווחי התקשורת בבריטניה נראה שפרנק לאמפרד בדרך החוצה מסטמפורד ברידג', בתקווה לעבור לברצלונה, ריאל מדריד או יובנטוס. "לא סביר שזה יקרה", אמר מקור בתוך הקבוצה ל"ניוז אוף דה וורלד", לגבי הסיכוי שצ'לסי תציע לקשרה הצעה חוזה כספי שאי אפשר יהיה לסרב לו. "נראה ששני הצדדים קרובים לפרידה".

לפי חוקי פיפ"א שחקן ששיחק מעל שלוש שנים באותו מועדון נחשב לשחקן שיכול לנהל מו"מ, ונראה שתג המחיר של למפארד, שעומד בתנאי הזה, יעמוד על 9 מיליון ליש"ט. למפארד כבר הודיע בעבר על רצונו להישאר בצ'לסי תמורת חוזה ל-5 שנים, אבל כפי הנראה רומן אברמוביץ' לא יתחוב ידו עמוק לכיס, כדי להשאיר את פרנקי בעיר.

* לפי ה"דיילי ניוז" מאמן מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון מעוניין בחלוץ ברצלונה סמואל אטו. החלוץ הקמרוני אמר בעבר לתקשורת הספרדית שהוא מעוניין לעזוב את הקאמפ נואו, אולי אפילו לריאל מדריד, ואף אמר בעבר: "אם יום אחד אני אהיה בעיה עבור בארסה, אעזוב". לא יהיה זה מופרך מדי למצוא את אטו בסוף העונה אורז את המזוודות.

בווייט הארט ליין מכוונים גבוה

התרנגולים מבצעים חריש עמוק בלול של וויט הארט ליין, כדי לנסות ולהחזיר עטרה ליושנה, וגאווה לאוהדי הקבוצה מצפון לונדון. קבוצתו של המאמן מרטין יול מתכוונת להשקיע 60 מיליון ליש"ט בשוק ההעברות של הקיץ, הסכום הגבוה בתולדות המועדון, במטרה לשפץ את הסגל. הרכש המדובר ביותר כרגע הוא חלוץ צ'רלטון דארן בנט. אתלטיק, שירדו העונה לצ'מפיונסשיפ, דורשים על בנט 20 מיליון ליש"ט, כשיול מתכוון להשקיע רק 10 מיליון ליש"ט על חלוץ נבחרת אנגליה.

יול שם עין גם על קשר ספורטינג ליסבון נאני, ומתכוון להציע למועדון הפורטוגלי 13 מיליון ליש"ט תמורת מי שנחשב לכריסטיאנו רונאלדו החדש.

* מאמן צ'לסי לשעבר קלאודיו ראניירי ומאמן סביליה חואנדה ראמוס נמצאים על הכוונת של מנצ'סטר סיטי, כמחליפים לסטיוארט פירס שפוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully