וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארגריבס סגר במנצ'סטר יונייטד

20.5.2007 / 12:30

הקשר האנגלי יירכש מבאיירן מינכן תמורת 25 מיליון יורו. ביונייטד מתעניינים בחלוץ הירנביין אפונסו אלבס. מילאן לוטשת עיניים אל דרוגבה

אחת ההעברות המדוברות והצפויות ביותר בכדורגל האירופי הגיעה היום (ראשון) סוף סוף לסיומה, כשאואן הארגריבס השלים את מעברו מבאיירן מינכן למנצ'סטר יונייטד, שצפויה לשלם עליו 25 מיליון יורו. התקשורת הגרמנית מדווחת כי הקשר הקנדי-אנגלי יחתום על חוזה לארבע עונות במנצ'סטר. למרות העובדה שהארגריבס משחק בנבחרת אנגליה, היונייטד תהיה קבוצתו הראשונה בפרמייר ליג.

* מאז נטישתו של רוד ואן ניסטלרוי בקיץ שעבר סבל השפיץ של מנצ'סטר יונייטד מחוסר במפציץ כבד. למרות העובדה שהשדים האדומים הסתדרו לא רע העונה וקטפו את כתר הפרמייר ליג בצורה משכנעת, שוקד אלכס פרגוסון על חיזוק החוד שלו לקראת העונה הבאה.

על פי ה"דיילי מירור" הדבר הבא בהתקפת היונייטד יהיה אפונסו אלבס, חלוצה הברזליאי של הירנביין ההולנדית, ממנה הגיע לאולד טראפורד גם ואן ניסטלרוי. אלבס (26) היה המבקיע הפורה ביותר באירופה העונה, עם 34 שערים ב-31 הופעות במדי קבוצתו, הספק שאף זיכה אותו בזימון לנבחרת ברזיל.

במקביל מתעניין פרגי גם בחלוץ הצעיר של אייאקס, קלאס ואן הונטלאר, שגם לו יש עבר בהירנביין. על פי דיווחים שונים המריא המנג'ר הסקוטי להולנד על מנת לצפות במשחק בין אייאקס להירנביין על מנת לעקוב אחרי ואן הונטלאר.

דרוגבה לסן סירו?!

העניין של מילאן באנדריי שבצ'נקו הוא כבר מזמן לא סוד, אבל היום (ראשון) מפרסם ה"ניוז אוף דה וורלד" הבריטי כי הרוסונרי חומדים דווקא את שותפו לחוד של צ'לסי, דידייה דרוגבה. מקורות במילאן ידעו לספר כי החלוץ מחוץ השנהב היה קרוב לחתימה במועדון כבר בקיץ שעבר, ועל פי העיתון יעדיפו המילאנזים להחתים את דרוגבה גם במחיר של ויתור על שבצ'נקו.

* קו אדריאנס, מאמנה ההולנדי של מטלורג דונייצק האוקראינית בעונה החולפת, הצטרף לרשימת המועמדים למשרת האימון במנצ'סטר סיטי. את הרשימה עדיין מוביל קלאודיו ראניירי, שעוסק בימים אלה בהצלת פארמה מירידה לליגה השניה באיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully