וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק סוף הדרך

26.5.2007 / 17:46

מכבי פ"ת גברה 0:1 על בני יהודה במשחק האחרון של שתי הקבוצות תחת מאמניהן. שער של סרסור בדקה העשירית הכריע את המשחק

לזה קוראים משחק סוף עונה. בני יהודה ומכבי פ"ת נפגשו למשחק האחרון של העונה בלי יותר מדי דברים לשחק עליהם. מכבי פ"ת עוד חמדה את המקום באינטרטוטו ומענק מיקום כמה שיותר גבוה, בני יהודה רק רצתה לסיים את העונה.

עם שני מאמנים על הקווים שיעזבו בתום העונה את קבוצותיהם, בבלומפילד השומם נפגשו שתי קבוצות שמתכוננות לעידן חדש, כזה בו הן יודרכו על ידי מאמנים אחרים.

שער של רוביל סרסור העלה את המלאבסים ליתרון בדקה ה-10 ולמעשה הכריע את המשחק. הקבוצה של גיא לוזון יכולה הייתה להגדיל את התוצאה במספר הזדמנויות, אבל משחק טוב של וינסנט אניימה מנע זאת ממנה.

בתחילת המשחק התקיים טקס פרידה מהמאמן ניצן שירזי והקשר מטה בטורינה, שגם התכבד לשחק כשהוא עונד את סרט הקפטן ובדקה ה-65 נרשם רגע מרגש, כשאלירן עטר החליף את בטורינה, שזכה למחיאות כפיים סוערות מאוהדי בני יהודה וניגש להודות להם.

לפני קיץ עם לא מעט שינויים נפרדו בני יהודה ומכבי פ"ת במשחק עם שער אחד. הכתומים יתחילו בחיים חדשים תחת משה סיני ויקוו להגיע לחלק מההישגים אליהם הוביל אותם ניצן שירזי. זה מועמד למכבי פ"ת, כמו עוד מספר מאמנים, שינסו להיכנס לנעליים די גדולות שמשאיר גיא לוזון. זהו, הולכים לים, קצת לפני שעונת המלפפונים נפתחת.

מהלך המשחק

דקה 10 - גול! נאור פסר הגביה מאגף שמאל. רוביל סרסור נגח מחמישה מטרים, אניימה הדף מצוין, אבל סרסור דחק את הריבאונד ממטר. 0:1 למכבי פ"ת.

דקה 15: ליאור אסולין נשלח לרחבה, אבל ידו של אוהד כהן הייתה על העליונה והוא הדף לקרן.

דקה 21: לירן כהן שלח כדור עומק מצוין לעומר גולן, שבעט היישר לגופו של אניימה.

דקה 44: בטורינה חדר לרחבה, בעט חזק כדור, שנהדף מהרגל של דמארי למשקוף ולקרן.

דקה 56: עומר גולן הגיע למצב של אחד על אחד מול אניימה, אבל השוער לקח.

הרכבי הקבוצות:

בני יהודה: וינסנט אניימה, איציק עזוז, יניב אלול, ודראן יישה, סאלם אבו סיאם (אסי בלדוט 46), קובי דג'אני, הרוויה קובצ'ביץ', אלי אברבנל, עוז ראלי (אלי ביטון 60), מטה בטורינה (אלירן עטר 65), ליאור אסולין.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, עומר הדר (אסי משיח 77), מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, נאור פסר, בלסינג קאקו, סולי צמח, דני פרדה (דידי אונדר 58), לירן כהן, רוביל סרסור (דובב גבאי 73), עומר גולן.

שירזי: "אני יודע שיהיה לי פרק ב' בבני יהודה"

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, סיים קדנציה יפה אצל הזהובים: "אני עוזב בראש מורם מקום יקר לליבי לאחר 4 שנים. אני מסיים פרק א' בקבוצה ואני יודע שמתישהו יהיה פרק ב'. הרגשתי שמיציתי את עצמי כבר בתום העונה שעברה, אבל קיבלתי החלטה להמשיך ואני לא מצטער על כך".

על עתידו אמר שירזי: "אני עדיין לא יודע. כל השמועות שמועלות בהקשר לשמי הן שמועות בלבד ועדיין אין שום דבר קונקרטי".

גיא לוזון: "אני שמח שניצחנו. יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר. הציפיות היו לסיים בין 4 הראשונות ואת זה לא השגנו, למרות שהיינו כל העונה בחלק העליון. בכל עונה שאני לא מגיע לאופ"א, אני לא שבע רצון".

על מעברו הצפוי להפועל ת"א אמר לוזון: "אני עדיין לא מוכן לדבר על זה - עד שזה לא ייסגר. יש אופציה כזו והשבוע אמורה להתקיים ישיבה בין עמוס לוזון לבין הפועל ת"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully