וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח ר"ג-אשדוד: אומרים שלום לאורי

25.5.2007 / 14:10

הסגולים ישחקו את משחקם האחרון תחת מלמיליאן אחרי ארבע שנים, באשדוד מתרכזים יותר בקרב על מלכות השערים מאשר במשחק

הכח עמידר ר"ג תארח מחר (שבת 16:30) את מ.ס.אשדוד למשחק לפרוטוקול בלבד בוינטר. הסגולים, שירדו בשבוע שעבר באופן רישמי לליגה הלאומית, ינסו לסיים את עונתם העגומה בטעם טוב. המאמן אורי מלמיליאן הודיע השבוע להנהלת המועדון כי הוא אינו מעוניין להמשיך בקבוצה בעונה הבאה ומחר יעמוד על הקווים בוינטר בפעם האחרונה ויסיים קדנציה בת ארבע שנים, במהלכה העלה את הקבוצה המאוחדת לליגת העל אך גם היה זה שהוריד אותה בחזרה.

הבעלים גל יוסף ונמרוד ורד כבר בוחנים אופציות שונות והמועמדים המובילים לאמן את הסגולים בעונה הבאה הם לופא קדוש, ערן קוליק, מוטי איווניר וגילי לנדאו.

מלמיליאן מתכוון לשלב מחר מספר שחקנים צעירים בהרכב הפותח ואחד מהם יהיה עידן ורד, בנו של נמרוד ורד הבעלים. פפי קימוטו הפצוע כבר עזב את הארץ וככל הנראה סיים את דרכו במועדון.

משחקה של האלופה בית"ר ירושלים, נגד מכבי נתניה, ייערך בוינטר בשעה 19:30 מייד בסיום המשחק של הכח. לפי הוראות המשטרה יפונה כל הקהל מהאצטדיון בתום משחקם של הסגולים וזאת על מנת לקיים את פסיקת בית הדין של ההתאחדות שקבע עונש רדיוס ללא קהל לאלופה.

הרכב משוער: מרשל אודה (ישראל פילוסוף), דניאל היידמן, איציק כהן, רובי רגב, שוקי נגר, סביטי ליפנייה, דודי ליברמן (יוסי רוזן), אבי תקוה, דן רומן, עידן ורד, אושרי גיטה.

מי יהיה מלך השערים?

מ.ס.אשדוד מתייצבת מחר למשחק סיום העונה מול היורדת הכח ר"ג בוינטר, ונראה שהדבר היחיד שמעניין במשחק הזה הוא מי מהחלוצים של אשדוד יסיים כמלך השערים של עונת 2006/7. ליניב עזרן ושי הולצמן יש 12 שערים ולעידן שריקי יש 11 שערים וגם הוא בטווח נגיעה בתואר. שלושתם יינסו להדביק את ליאור אסולין שמוליך כרגע עם 13 כיבושים.

המאמן אלון חזן, שאמור להמשיך על הקווים גם בעונה הבאה, יחסר מחר את כריסטיאן גונזאלס שנסע בחזרה למולדתו. גם אייל אלמושנינו, אדיר טובול ומסאיי דגו הפצועים וכן רחמים צ'קול הצעיר שהורחק בגמר הגביע במדי קבוצת הנוער, לא יהיו בסגל למשחק.

עידן שריקי אמר לקראת המשחק: ""זה משחק שיהיו בו הרבה שערים. זה משחק שאמור להיות פתוח. אנחנו רוצים לסיים את העונה עם נצחון ועם טעם טוב, במיוחד בשביל הקהל שליווה, עודד ותמך בנו לאורך כל העונה".

הרכב משוער: סמי אג'יי (יניב בן ישי) אמיר אלקריף, גורה טל, אושרי אלפסי, תומר ברוקס; יוסי אופיר, דוד רביבו, ז'אן ז'אק גוסו גוסו (אמיר לביא); יניב עזרן, שי הולצמן, עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully