וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה חולמת על חצי הגמר

הנבחרת הצעירה התכנסה לאימון נוסף באיצטדיון רמת גן ועומר פרץ נשמע אופטימי מתמיד. גיא לוי יפרסם את הסגל הסופי בעוד שבוע

עמי שומן

צילום ועריכה: אמיר לב

הנבחרת הצעירה התכנסה הבוקר (שלישי) לאימון במגרש האימונים של איצטדיון רמת גן. שחקני הסגל הרחב מצפים לפירסום הסגל הסופי לאליפות אירופה בהולנד, עליו יודיע המאמן גיא לוי ב-30 למאי. בזמן שרוב החברים שלהם מצויים באווירת סוף עונה, כוכבי הנבחרת הצעירה עומדים בפני הרגע החשוב בקריירה שלהם כשחקנים בינלאומיים.

שירן ייני, דקל קינן, בן סהר ורמי דואני, שערכו אתמול אימון שחרור קל בלבד על מנת להקל על העומס, קיימו היום אימון מלא. לעומתם, יובל שפונגין וברק יצחקי עורכים אימון קל בפעם השניה ברציפות. שפונגין היה שחקן הרכב לאורך כל העונה ויצחקי עבר פציעה לא קלה. טוטו תמוז הגיע לאימון באיחור של מספר דקות באישור, בגלל שהוציא ויזה לספרד. בעיקרון, תמוז בכלל לא אמור להגיע לספרד (למשחק נגד אנדורה) כמו יתר שחקני הנבחרת הצעירה, אבל בהתאחדות טענו כי הוציא את האישור מאחר ויש סיכוי שאותם שחקנים יחזרו ממקדוניה לישראל דרך ספרד.

מאמן הנבחרת גיא לוי כינס מסיבת עיתונאים לפני פתיחת האימון והתייחס לאווירה הכללית בנבחרת: "אנחנו מאוד מתרגשים, מדובר באחד האירועים החשובים ביותר אולי מאז 1976. אנחנו מאוד מרוכזים באימונים האחרונים, יש לנו שחקנים מצויינים ואת ההחלטות לגבי הסגל הסופי נקבל בסוף החודש. המטרה שלנו היא לעלות לכל משחק בנסיון לנצח, אנחנו צריכים לנצח בכל משחק בנפרד ולא לחשוב על המטרה הכוללת. כרגע אנחנו חושבים רק על משחק הפתיחה מול הולנד".

לגבי העובדה ששישה משחקני הסגל שלו ישחקו קודם לכן עם הנבחרת הבוגרת במקדוניה אמר לוי: "אני שמח שהתקבלה החלטה על ידי יו"ר ההתאחדות ששחקני הבוגרת יגיעו ב-3 ביני לארץ. ברור שזה לא מצב אופטימלי, אבל במסגרת המציאות נתארגן על פי ההחלטה שהיא ברורה וענינית. זה לא עסק שלי, ברגע שהתקבלה החלטה, העניינים סגורים בעיני. אנחנו לוקחים בחשבון חלוקת עומסים בלאו הכי. אני לא רוצה לחשוב על סיטואציה שהשחקנים ישחקו שני משחקים בבוגרת ואחר כך יגיעו אלינו. העייפות אמנם לא תתבטא במשחק הראשון, אבל תוכל להתבטא בהמשך".

בן סהר סירב להתייחס לחוק על שמו שעבר בכנסת ולעתידו בנבחרת הבוגרת ובצ'לסי. החלוץ בן ה-18 היה מוכן להתייחס אך ורק למשימה הנוכחית שלו: "זה טוב שאני מתמודד עם הלחץ הזה בגיל צעיר, זה לחץ טוב כי אני הולך לעבור דבר שכל שחקן חולם להגיע אליו, מקום שכל העולם רואה אותך. אמרתי הרבה פעמים שאני מאמין באיכות של הנבחרת הזאת, זו משפחה אחת גדולה ואני מאמין שנהיה בסדר באליפות. יש התעניינות גם באנגליה, הם מוכנים לאליפות כיוון שגם הם משתתפים, אך אותי מעניינת הנבחרת שלנו. אני לא מפחד מעומס ואני אעשה את המאמצים להגיע בכושר הכי טוב. כולם נמצאים בכושר טוב למרות שעברו עונה שלמה וקשה בליגה. הלחץ סביב נמצא רק פה וזה טוב כי אז אני טס ישר לאנגליה ושם יש שקט. שם אני מנסה לחזור לפרופורציה, יש לי עוד המון עבודה".


דני בונדר: "אני מאמין שהרבה אנשים רוצים שנגיע רחוק באליפות הזאת, ננסה לא לאכזב אותם". על העובדה שאיבד מקום בהרכב הפותח של הפועל ת"א: "לא הייתי מתאים מבחינה מקצועית, אנסה להוכיח למאמן שאני בכושר טוב ואעשה את המקסימום".

עומר פרץ התייחס לעובדה שלא מעט סקאוטים ישבו ביציעים במשחקי הנבחרת ויעקבו אחרי החבורה בכחול-לבן: "צריך לחשוב באופן קבוצתי כי מי שיחשוב על עצמו, יתקשה להתבלט". פרץ הוסיף: "אנחנו לא מפחדים מכישלון. מבחינת יכולת וכישרון אנחנו מסוגלים ויש לנו את זה. אולי הרושם שהתקבל בתקשורת הוא שההכנות לא טובות, אבל מבחינת אימונים ומשחקים אנחנו עושים את המקסימום". פרץ התייחס גם לצדדים החיוביים שהיו בפרשת הקלפים ואמר: "התגברנו על זה ויצאנו מחוזקים. הפנמנו את הלקחים ויצאנו מגובשים וחזקים יותר. אין לי ספק שאפשר להגיע רחוק, זה תלוי רק בנו. אנחנו מכוונים לחצי הגמר, אבל צריך לקחת בחשבון שיש יריבות קשות וזה לא יהיה פשוט. אני חושב שזה דבר טוב שמשחק הפתיחה יהיה נגד הולנד מל הקהל הביתי, דווקא ברגעים כאלה אנחנו מתעלים על עצמנו".

ברק יצחקי: "ההרגשה לחזור לנבחרת נפלאה. אין ספק שעברתי עונה לא קלה ואני שמח שהקהל מאחוריי. אני מקווה לעשות עוד היסטוריה באליפות. עצם זה שהגענו לאליפות מראה שאנחנו מגובשים וחזקים. עבר לי בראש שאולי לא אהיה חלק מהסגל בגלל הפציעה ואני שמח שגיא הזמין אותי. מה שמייחד את הנבחרת זה הביחד, כולם חברים. יש פה המון כשרונות בכל בעמדות ובמיוחד בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully