וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוזמנטיר מציג: אני מאשים

20.5.2007 / 20:34

יו"ר הכח ר"ג, שירדה ליגה לאחר ההפסד לנתניה 2:1, גורס כי כל המועדון ולא רק המאמן אחראים לנשירה, שנה בלבד לאחר ההעפלה

הכח עמידר רמת גן שהפסידה אמש 2:1 בנתניה, ירדה לליגה הלאומית אחרי ביקור של שנה בליגת העל. במועדון הרמת גני המאוחד חשבו לתקוע יתד בליגה הבכירה אך חוסר מזל, החלטות מקצועיות שגויות וטעויות נוספות החזירו את הסגולים ובראשם המאמן אורי מלמיליאן חזרה לליגת המשנה. אמש (שבת) אמר מלמיליאן בתום המשחק: "הטבלה לא משקרת, אני בחרתי את השחקנים, אני הסכמתי לתקציב הזה ואני לוקח על עצמי את כל האחריות. זה חלק מהמקצוע שלנו. אני כמאמן נכשלתי".

הסגולים יירצו לחזור מהר ככל הניתן לליגה הראשונה. בווינטר ישמחו לעצור את הנפילה כבר בעונה הבאה. בהנהלת הכח יירצו מאוד לראות את מלמיליאן ממשיך על הקווים בווינטר ופגישה בינו ובין הבעלים תתקיים בתחילת שבוע הבא. מועמדים נוספים שהוזכרו הם לופא קדוש, ערן קוליק, מוטי איווניר וגילי לנדאו.

מבין השחקנים רוצים להחתים לעונה נוספת את יוסי רוזן ואבי תקוה שמסיימים את החוזה שלהם בתום העונה הנוכחית. דן רומן, איציק כהן ומור גולן צפויים להמשיך גם בעונה הבאה.

פוזמנטיר: "עברנו השנה טלטלה גדולה במועדון"

יושב ראש הקבוצה איציק פוזמנטיר אמר היום (ראשון) לוואלה ספורט: "אנחנו מסתכלים קדימה, צריך לדעת להרים את הראש. תפיסת העולם של המועדון, כפי שרואים זאת בעלי הבית היא לנסות ולעלות בהקדם האפשרי לליגת העל ובמקביל להרחיב את התשתית. נרצה לחזור לליגת העל כבר בעונה הבאה והבעלים התחייבו שהם מוכנים להשקיע, בפרופורציות שלהם כמובן, את הכספים שיספיקו לעלות חזרה".

היושב ראש יודע שלא תמיד כסף עוזר: "זה סוג של הימור, אתה משקיע הרבה מאוד כסף בשביל לעלות ולא תמיד זה מצליח. המטרה היא שגם אם לא נעלה לפחות תהיה תשתית לשנים הבאות".

פוזמנטיר משיב לפרשנים ולאלו שמתחו ביקורת על הסגולים: "אחת הטענות הנפוצות בקרב כל הפרשנים היא שלהכח אין שחקני בית ולא נשארה תשתית. חייבים להזכיר לכולם שהכח עמידר רמת גן קיימת בעצם רק ארבע שנים לאחר הפירוק בשנת 2003. כל שחקני הבית שהרכיבו את המועדון אז, עזבו וכך גם פורקה מחלקת הנוער, כאשר מתוך 1200 שחקנים נשארו בערך 20. אחרי האיחוד הקמנו מחלקת נוער חדשה, התחלנו תהליך חדש וכמובן שבנינו גם את קבוצת הבוגרים".

בנוגע לטעויות שנעשו מפתיע היו"ר ואומר: "בניתוח הכי קר, הטעות הגדולה שעשינו לדעתי הייתה שעלינו מהר מדי לליגת העל. הגענו בלי תשתית, החלפנו למעשה שלושה סגלים בארבע שנים. זו טלטלה גדולה לכל מועדון".

פוזמנטיר לא ממהר להאשים את האיש שעמד על הקווים כאחראי לירידה :"זו חכמה קטנה מאוד להאשים את אורי מלמיליאן ולהגיד עליו שהוא אחראי הבלעדי לירידה. זה אותו המאמן שהעלה אותנו ליגה ואמרנו שהוא ענק וזה לא יהיה רציני להגיד אחרי שנה שאין לו מושג בכדורגל. האכזבה היא דווקא משחקנים מסוימים שלא סיפקו את הסחורה. היה לנו גם המון חוסר מזל בנוגע לפציעות והיעדרויות בקבוצה.

ניהלנו מו"מ של חודש וחצי עם כפיר אודי, חלוץ טוב לכל הדעות. לאחר ההחתמה הוא עשה אימון בבוקר ובערב הודיע שהוא פורש מכדורגל. ביו אדפמי וגיא טוביאק, שני קשרים שבנינו עליהם רבות, נפצעו לאחר ארבעה משחקים ובעצם סיימו את העונה. בעמדת השוער החלפנו חמישה שוערים. ישראל פילוסוף, ניר רחמין גמר את הקריירה, מרשל אודה נפצע וחזר, הבאנו שוער ששיחק בבונדסליגה בגרמניה (ג'וליאן ריינרד- ר.ב.) וגם הוא נפצע, זה פשוט היה בלתי ייאמן".

"אני מאוכזב מהמערכת כולה" הוסיף פוזמנטיר "אצלנו ממהרים להאשים נקודתית, אבל כשמועדון יורד ליגה אז כולם אשמים, מראשון האפסנאים, דרך השחקנים ועד הבעלים. מועדון שיורד נכשל מלמעלה ועד למטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully