וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי: "מאחל לסיני שימשיך להצעיד את המועדון קדימה"

19.5.2007 / 21:15

ניצן שירזי, המאמן היוצא של בני יהודה, נתן את ברכת הדרך למשה סיני, עוזר מאמן הנבחרת, שטרם קיבל את אישור ההתאחדות לעבוד במקביל

זה היה באוויר כבר כמה ימים, והערב (שבת) זה הפך להיות רשמי. משה סיני סיכם את תנאיו בתור מאמן בני יהודה לשנתיים הקרובות. סיני ימשיך לשמש כעוזרו של קשטן בנבחרת, במקביל לעבודה בבני יהודה. כזכור, הוביל סיני כשחקן את בני יהודה לאליפות היחידה בתולדותיה, בשנת 1990. החוזה עצמו עדיין לא נחתם, אך הפרטים בו כבר סוכמו למעשה.

מנכ"ל הקבוצה, משה דמאיו: "משה סיני יאמן בשנה הבאה בבני יהודה. זה סופי, קיבלנו את ברכת הדרך מדרור קשטן". הערב כאמור התקבלה בשכונה ברכת הדרך מיו"ר ההתאחדות אבי לוזון וממאמן הנבחרת דרור קשטן. כידוע, משמש סיני כעוזרו של קשטן בנבחרת וזהו המכשול העיקרי שעמד בפני חתימת סיני על חוזה בשכונה, שכן עד עתה לא קיבל המאמן אישור לעבוד בשתי המשרות.

החתמתו של סיני מביאה בעצם לסיום עבודתו של המאמן ניצן שירזי בקבוצה בתום קדנציה של ארבע שנים, בהן עמד על הקווים בשכונה. הערב אמר שירזי: "אני עוזב מקום יקר שנתן לי את הזדמנות חיי. אני מסיים ארבע שנים במועדון, שתיים מהן טובות, אחת מצויינת ואחת מאכזבת. אני מאחל למשה סיני שייקח את המועדון הזה קדימה".

בפני שירזי עומדות מספר אופציות לעונה הבאה אך גורמים המקורבים למאמן אמרו כי ככל הנראה יעדיף שירזי להתאוורר לתקופה מסויימת מאימון. שירזי מחזיק בהצעה מערוץ 10, לשמש כפרשן שידורי הכדורגל בצ'רלטון או בערוץ 10 ולפי מה שמסתמן כעת, את העונה הבאה יתחיל שירזי דווקא מעמדת השידור ולא על הקווים.

בתוך כך נערכים בבני יהודה למהפכה של ממש בסגל השחקנים. כבר עתה ברור כי ראובן עובד שסיים את חוזהו ואף נמצא בהתרשמות בשרלואה הבלגית, לא ימשיך בעונה הבאה וכך גם הקרואטי מטה בטורינה, שהביע את רצונו לסיים את העונה ולחזור לקרואטיה. בקבוצה כבר נערכים להכנת טקס פרידה מכובד ומרגש שייערך לבטורינה בתום העונה.

בשכונה ממתינים להצעות בנוגע לשוער וינסנט אניימה, כאשר תג המחיר המדובר הוא מיליון דולר. עד כה לא התקבלה במועדון אף פנייה רשמית אך ברשימת המעוניינות נמצאות בית"ר ירושלים, הפועל ת"א וכן קבוצה מהליגה הבכירה בצרפת. בבני יהודה יעשו כל מאמץ להשאיר את החלוץ המצטיין ליאור אסולין, אבל לשחקן יש הצעה גבוהה מאוד מבית"ר ירושלים, ונראה כי בשכונה יתקשו מאוד להשוות את הסכומים לכיסו הרחב של ארקדי גאיידמק.

הנהלת הזהובים מעוניינת לחזק את חוליית ההגנה. הבלם הקרואטי ודראן יישה ימשיך גם בעונה הבאה, ולצדו רוצים להביא בלם נוסף. אחד המועמדים הרציניים ביותר הוא זאב חיימוביץ', בלמה הצעיר של הפועל פ"ת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully