וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - הכח: זהירות, עטר רוצה ספורטיביות

מאמן מכבי נתניה יודע שנקודה כנראה תבטיח לו את המקום השלישי אבל הוא רוצה ניצחון. ואם זה יוריד את הכח? אז מה

במקביל להכנות המקצועיות שכבר נערכות במכבי נתניה לקראת העונה הבאה, בקבוצה מתכננים כבר את מחנה האימונים. ככל הנראה בקבוצה יירדו מהאפשרות לערוך את המחנה בסלובקיה, הן בשל העלויות הגבוהות והן בשל הקושי למצוא קבוצות ראויות למשחקי אימון.

כעת נבחנות שתי אפשרויות עיקריות – המחנה בגרמניה שבו נערכו בשנה שעברה, או לערוך את המסע בבולגריה, כאשר מלבד העלות הכספית של המחנה תילקח בחשבון האפשרות למצוא קבוצות טובות למשחקי הכנה לגביע אופ"א.

ראובן עטר אמר לשחקנים, כי נקודה תספיק מחר כדי להבטיח השתתפות בגביע אופ"א, אך כמו בעונות האחרונות - הוא מעוניין שהקבוצה תציג רוח ספורטיבית ותנצח את המשחק, כפי שעשתה בשנה שעברה מול הפועל כפר סבא ושנה לפני כן כשניצחה את אחי נצרת והורידה אותה לליגה הלאומית.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; אמיר טגה, מזואה אנסומבו, זאנו בונדיאה, אופיר חיים; איתי שכטר, דלה ימפולסקי (מוסא סאנוגו).

סוף הסיפור הסגול?

הכח עמידר רמת גן מגיעה למשחק גורלי בנתניה כאשר היא יודעת שחרב הירידה מונחת על צווארה. הסגולים נמצאים בפער של 4 נקודות ממכבי הרצליה, 2 מחזורים לסיום העונה וכל תוצאה פרט לנצחון תוריד אותם לליגה הלאומית כבר מחר.

גם במקרה של ניצחון צריכה הקבוצה לייחל להפסד או לתיקו של הרצליה בכדי להשאיר סיכוי כלשהו להינצלות במחזור האחרון.

השבוע נקנסו שחקני הקבוצה ב-5 נקודות על ידי הבעלים, דבר שלא הגביר במיוחד את החשק והמוטיבציה בקרב השחקנים.
המאמן אורי מלמיליאן עדין לא מדבר על עתידו בקבוצה אך נראה כי במקרה של ירידה, מלמיליאן לא ימשיך לעמוד על הקווים בוינטר.

מחר (שבת) ייבצע המאמן מספר שינויים בהרכב כאשר אבי תקווה הסובל מסדק בצלעות ודן רומן ייפנו את מקומם לדודי ליברמן וליאור ראובן.

אושרי גיטה ופפי קימוטו ימשיכו לשתף פעולה בחוד. קימוטו ששיחק בעבר במדי מכבי נתניה, ספג בשבוע שעבר לא מעט ביקורת בקרב גורמים בתוך המועדון וזאת עקב החמצות רבות שלו במשחקים האחרונים, שהיו גורליים מאוד עבור הסגולים.

היום אמר החלוץ הקונגולזי: "אנחנו נלחמים על החיים שלנו, נבוא במטרה לנצח בלי קשר למה שתעשה הרצליה. אני מבטיח לתת הופעה טובה למען הסיכוי שהקבוצה שלי תישאר בליגה למרות שאף אחד כבר לא נותן לנו שום סיכוי".

הרכב משוער : מרשל אודה, ליאור ראובן (דניאל היידמן), רובי רגב, איציק כהן, שוקי נגר, יוסי רוזן, דודי ליברמן, סביטי ליפנייה( דן רומן),
דניאל היידמן (מנור חסן), פפי קימוטו, אושרי גיטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully