וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - הרצליה: הכל כדי להישאר בליגה

אשדוד סיימה את העונה והקבוצה של פרדי דוד תנסה לנצל זאת ולהבטיח עונה נוספת בליגת העל. אלמושנינו: "לא נתחשב בהרצליה"

מכבי הרצליה סיימה את הכנותיה לאחד מהמשחקים המכריעים של העונה מול מ.ס. אשדוד (שבת 19:30, איצטדיון הי"א) שאליו היא מגיעה בפער של 4 נקודות מהכח, אך ללא שני שחקני המפתח, סקוט היגינס השוער האוסטרלי והחלוץ איגור מוסטרליץ, שהורחקו במשחק מול מכבי נתניה במחזור הקודם. מי שצפוי להחליפת בהרכב הם יוסי שקל בשער ועדן בן בסט בחוד. בהגנה ימשיך שי מימון להחליף את פטי יהיה שכזכור הורחק ל-4 משחקים, סיים את העונה וחזר לקונגו.

המגן איתן עזריה אמר לקראת המשחק: "היו לנו שני משחקים מאוד לא טובים אחרי תקופה מאוד טובה, אני מאמין שנעשה את הכל בשבת הקרובה כדי להישאר בליגת העל. אנחנו לא מסתכלים על מה שעושה הכח כמו שלא עשינו את זה במהלך כל העונה. מכבי הרצליה הוכיחה העונה שלכל שחקן יש מחליף ראוי בקבוצה, ואני מאמין שאלה שיחליפו את המורחקים בשבת הקרובה יראו את זה".

הרכב משוער: יוסי שקל; ארז אליאב, שי מימון, חיים מלכה, איתן עזריה (אייל טרטצקי); דייהו דייויס, מהראן ראדי, כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים; יאניק קמאנן, עדן בן בסט

חזן ייתן הזדמנות לצעירים

מ.ס.אשדוד תארח את מכבי הרצליה במשחק שייקבע בעיקר לחניכיו של פרדי דוד הנלחמים על הישארותם בליגה. שחקניו של המאמן אלון חזן סיימו למעשה את העונה וכל שנשאר הוא לעבור בשלום את שני המשחקים שנותרו עד הפגרה.

חזן עשוי לשלב בהרכב מחר מספר שחקנים צעירים ולתת מנוחה לכמה משחקניו הבכירים. המאמן יקבל חזרה לסגל את מגן נבחרת הנוער, רחמים צ'קול, שאמור לחזור להרכב הפותח על חשבונו של תומר ברוקס. כמו כן צפוי חזן לעלות בהרכב 3 בלמים, כאשר אייל אלמושנינו וגורה טל יישתפו פעולה עם כריסטיאן גונזאלס בחולייה האחורית. משה בן לולו ואמיר לביא אמורים לפתוח על חשבונם של גוסו גוסו ויניב עזרן בחוליית הקישור.

איל אלמושנינו אמר לקראת המשחק: "נעשה את המקסימום בכדי לנצח, אנחנו לא ממש מתחשבים במאבק של הרצליה, זה המשחק האחרון שלנו מול הקהל הביתי שליווה אותנו וחשוב לנו להיראות טוב ולנצח.

הנהלת מ.ס.אשדוד הוזילה בצורה משמעותית את מחירי הכרטיסים למשחק והם ייעמדו על : 30 שקלים למבוגר ו-10 שקלים לילדים, נוער חיילים ונשים.

הרכב משוער: סמי אג'יי (יניב בן ישי), אמיר אלקריף, גורה טל, אייל אלמושנינו, כריסטיאן גונזאלס, רחמים צ'קול, יוסי אופיר, אמיר לביא, עידן שריקי, משה בן לולו, שי הולצמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully