וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון סיכם בהפועל ת"א

יחתום בסוף העונה לשנתיים בוולפסון. השוער אוהד כהן עשוי להצטרף אליו. לוין שהתעמת עם אבוקסיס בהפסקת גמר הגביע, הודיע: "מסיר מועמדותי לעונה הבאה"

צילום ועריכה: אמיר לב

גיא לוזון, מאמן מכבי פ"ת, סיכם את תנאיו אצל מחזיקת הגביע הטרייה, הפועל ת"א, זאת לאחר שהיום (חמישי) הודיע המאמן הנוכחי ניר לוין כי הסיר את מועמדותו מאימון הקבוצה. לוזון יחתום סופית על החוזה לשנתיים בוולפסון רק בתום העונה. עוד נודע כי שוער מכבי פ"ת, אוהד כהן, עשוי לחבור ללוזון וללבוש בעונה הבאה את המדים האדומים.

המאמן הנוכחי ניר לוין שלא ימשיך, אמר היום: "הודעתי לשחקנים ולהנהלה ברוח טובה שאני מסיר מועמדותי לעונה הבאה. את הדברים שנאמרו אני משאיר לעצמי. השורה התחתונה היא שקובעת, גם בעניין הזה. לא ביקשתי הבהרות. ברגע שרוצים מאמן זה צריך להיות במאה אחוז, כשלא רוצים במאה אחוז אז מן הראוי שהמאמן לא יעבוד. אני שמח ומאושר שזה קרה אחרי זכייה בגביע.

"זה לא נראה לי לא הגיוני שאני עוזב אחרי הזכייה. לא ציפיתי לשום דבר. ריחפה באוויר שאלת הישארותי. עם כל הפרסומים והדברים שקרו במהלך התקופה האחרונה, כל הזמן הייתי בקשר ישיר עם ההנהלה ושיתפנו פעולה. גם בנושא זה. וזו ההחלטה".

כשנשאל מה ניר לוין הפרשן היה אומר על דבר כזה: "ניר לוין אהב לדבר על כדורגל, פחות להתעסק בדברים שלא קשורים לכדורגל. אני מניח שימים יגידו אם ההחלטה הייתה נכונה להפועל. יש החלטות בכדורגל שנמדדות ברוח הזמן. מה שחשוב זה שנמשיך לשתף פעולה עד סוף העונה. יש לנו שני משחקים ונעשה הכול שהפועל ת"א תסיים את העונה בצורה מכובדת וראויה".

"לא דיברנו על שמות של מועמדים אחרים. זה לא מעניני לעסוק בזה. אולי אם יבקשו ממני המלצות אוכל לתת, אבל אני מניח שלא".

לוין גם התבטא לגבי התקופה האחרונה בה נזרקו שמות של מועמדים אחרים לאוויר: "לא הופתעתי מזה. ברגע שאתה עובד אתה מרגיש ורואה מה קורה סביבך. הבנתי שיש סימני שאלה ומחשבות, זה לגיטימי".

לגביו אמר: "אין שום מחשבה או כיוון אחר. לא בדקתי אופציות. תהיה לי עבודה. אני אוהב ונהנה להיות מאמן כדורגל, אבל אם לא אעשה דברים אחרים. אני לא מצטער שחתמתי רק לארבעה חודשים. אני חושב שהזכייה בגביע הוכיחה לכל מי שפקפק שההחלטה הייתה נכונה מבחינתי. אפשר להתווכח על הצורה והדרך, אבל בסופו של דבר הגביע של הפועל ת"א, ואני לא מתחרט לרגע על ההחלטה שלקחתי.

"זה לא נכון שלכולם זה היה ברור שלא אמשיך. אני לא חדש בכדורגל. זו השנה ה-11 שלי כמאמן, אני מכיר את הכדורגל הישראלי. אני מכיר את הפרסומים האלה, זה חלק מהמשחק, חלק מסביבת העובדה של מאמן בארץ, לצערי, הלוואי וזה היה אחרת, אבל זה קורה. אין לי שום כעס. עכשיו אני מסתכל קדימה".

אמש במחצית המשחק, כשבישר ניר לוין לקפטן יוסי אבוקסיס כי הוא מוחלף, מחה הקשר לעיניי השחקנים. כשנשאל לוין אם הייתה לכך השפעה לגבי ההחלטה לעזוב ענה: "ממש לא. זה קרה וזה עבר". אגב, אבוקסיס התנצל היום על התקרית בפני השחקנים והמאמן.

שיכורים מניצחון

שחקני הפועל ת"א התעוררו הבוקר, או יותר נכון בשעות הצהריים, לאחר לילה ארוך של חגיגות הזכייה בגביע. האדומים לא הצליחו להסתיר את ההתרגשות והשמחה הגדולה גם היום, שמחה שנובעת בעיקר בשל כל האירועים האחרונים שעברו על הקבוצה. הערב התכנסו חניכיו של ניר לוין לאימון שחרור קל, ממנו נעדרו אליניב ברדה, שייעדר בשבת ויעבור בתחילת שבוע הבא בדיקה שתיקבע אם יהיה כשיר לדרבי, וסלים טועמה, שפצוע בקרסולו. מחר יקיימו האדומים את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל פ"ת (שבת, 17:10) בבלומפילד. למרות הצהרות השחקנים, לפיהן הם רוצים להשיג נצחון ליגה ראשון מזה כחודשיים, לכולם ברור כי המטרה הבאה שסומנה היא נצחון בדרבי התל אביבי בעוד כשבועיים, במשחק שינעל את עונת 2006/7.

האיש שקצת נשכח בין החגיגות היה שביט אלימלך, שהתראיין הבוקר (חמישי) לגלי צה"ל, וגילה כי ליבו לא היה לחלוטין בעד הקבוצה בה שיחק ב-11 השנים האחרונות: "ראיתי את משחק אצל אחי, והיה מותח היה קשה. בהתחלה הלב היה חצוי, אבל אחר שהפועל לקחה את הגביע הרגשתי טוב עם זה. בהתחלה לא ידעתי בדיוק מה אני רוצה. בפנדלים רציתי לבוא ולעמוד בשער עם הג'ינס. ניל אברבנל היה מלא ביטחון ואני מאוד שמח על ההצלחה שלו. ניל הצליח נגד כל הציפיות והפתיע גם אותי.

"זאת ההזדמנות להודות למוני הראל שהקדיש לי את הגביע, אין מה לעשות, אני מסתכל על הפועל ומרגיש חלק, ואני באמת עדיין חלק מהפועל. אני לא בן אדם של מלחמות. סגרתי את הפרק ואני עובר הלאה".

לגבי המעבר הצפוי שלו לקרית שמונה בעונה הבאה, והשמועות על חוסר שביעות רצונה של אשתו לעתיד מהמעבר: "זה לא קל לעבור מתל אביב, אבל יש שם כל כך אנשים חמים, ואני בטוח שגם בת זוגי תשמח על הצעד הזה, למרות שהוא עדיין לא סופי, אבל אני אעשה הכל כדי שזה יהיה סגור. הייתי הרבה שנים בלחץ של קבוצה גדולה בתל אביב, ועכשיו הזמן לקצת שקט בקרית שמונה".

חצי קבוצה מסיימת חוזה

בצל החגיגות, בקבוצה כבר שוקדים על הכנות לעונה הבאה, שכן חצי קבוצה מסיימת חוזה וההנהלה עדיין לא ישבה לשיחות עם אותם שחקנים. מי שאמורים לקבל הצעה להארכת חוזיהם בקבוצה הם ואליד באדיר, אליניב ברדה וברוך דגו, שכבר הביעו את רצונם להמשיך באדום. מבחינת הזרים, נראה כי הקבוצה תבקש להמשיך את ההתקשרות עם איבזיטו אוגבונה הפצוע, שאמור לחזור לאימונים רק במהלך העונה הבאה, וחאבייר פאאס, שמצטיין במשחקים האחרונים, כשהמשך דרכו של פאאס מותנה, כמובן, ברצונו להישאר בארץ, זאת מאחר ואשתו ושני ילדיו שוהים בארגנטינה.

מי שיעזבו בוודאות הם וולינגטון אוליביירה ואיבן יוליץ', שלא השכילו להראות ניצוצות העונה. את יוליץ', לו חוזה בהפועל גם לעונה הבאה, ינסו האדומים להשאיל לאחת הקבוצות בארץ או בחו"ל. החלוץ הצ'יליאני, מנואל ניירה, שגם לו חוזה לעונה נוספת בהפועל, היה בתכניות לעונה הבאה, עד שהיה מעורב בתאונת דרכים ביום העצמאות, זאת לאחר שעל פי עדי ראייה נהג תחת השפעת אלכוהול. לאחר התאונה הושעה ניירה מכל פעילות בקבוצה, ולאחרונה חזר לערוך אימונים אישיים, ככל הנראה על מנת לבדוק כיצד הוא החלים מהפציעה והאם ישתלם להשאירו על אף בעיות המשמעת. חבר טוב של ניירה ומי שהיה איתו ברכב במהלך אותה תאונה מדוברת, גסטון סנגוי, צפוי להגיע לוולפסון, עם או בלי ניירה לצידו.

סנגוי, שמשחק בהפועל אשקלון, הגיע בחלון ההעברות למבחנים במכבי ת"א, לא הרשים את אלי כהן והיה מועמד לחתום בהפועל כבר אז, אלא שמכסת הזרים של האדומים עמדה כבר על שישה ולא ניתן היה לצרפו לסגל. חלוץ נוסף ששמו הוזכר כמועמד להפועל ת"א הוא איליה יבוריאן, אם כי לאחרונה נראה שהוא מתרחק מוולפסון. יבוריאן מחזיק בהצעות מרוסיה ומקבוצות נוספות באירופה ובישראל ולא ברור אם האדומים ישוו את הסכומים אותם הציעו לו. עוד שם שעומד על הפרק כחיזוק אפשרי להתקפה הוא עומר גולן ממכבי פ"ת.

זר השלישי שעשוי לעזוב את הקבוצה בעוד שבועיים הוא לוסיאנו דה ברונו, שמתעלה בשבועות האחרונים, אך סבל מלא מעט בעיות משמעת בתקופתו הקצרה במועדון. כזכור, הארגנטינאי ספג שני כרטיסים אדומים מיותרים, שהרגיזו את המאמנים וההנהלה, ועמד לא פעם לועדות משמעת על איחורים ובעיות דומות. ייתכן והיכולת הטובה של הקשר במשחקים האחרונים ובגמר הגביע אמש, תזכה אותו בפנייה מההנהלה, אך הסיכויים שימשיך אינם גדולים גם מאחר והוא מחזיק במספר הצעות מחו"ל.

בעמדת השוער מחפשים האדומים רכש זר. ב"ידיעות אחרונות" הועלה היום שמו של שוער נבחרת קרואטיה מרין סקנדר. ניל אברבנל, שמקבל את אפודת השוער הראשון מאז השעייתו של שביט אלימלך, ייאבק על עמדת השוער השני יחד עם גליל בן שאנן, שחזר לאימונים קלים, לאחר שהחלים מפציעה בכליות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully