וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי יעזוב את השכונה

13.5.2007 / 16:07

מאמן בני יהודה יאמר להנהלה כי אינו מעוניין להמשיך עונה נוספת. מגן: "זו הסוגיה הראשונה שנטפל בה". תג המחיר של אניימה: מיליון דולר

בבני יהודה נשמו אמש (שבת) לרווחה, לאחר שהקבוצה הבטיחה את מקומה בליגת העל גם בעונה הבאה. הנצחון 2:3 על אשדוד שיחרר המון לחץ בקרב ההנהלה והשחקנים. גם המאמן ניצן שירזי הצליח לחייך סוף סוף, אחרי שהשלים את משימתו והשאיר את הזהובים בליגה. בהנהלת הקבוצה הוחלט להציע לשירזי לממש את חוזהו גם בעונה הבאה, ומחר ייפגש המאמן עם הבעלים חזי מגן על מנת לדון בכך, ולהחליט באופן סופי על המשך דרכו בקבוצה. שירזי צפוי להודיע למעסיקיו כי הוא מרגיש שמיצה עצמו, ואינו מתכוון להמשיך בקבוצה עונה נוספת.

גם סגל השחקנים צפוי לעבור שינוי גדול. ראובן עובד מסיים את חוזהו ולא ימשיך בעונה הבאה, וכך גם הקרואטי מטה בטורינה שייחזור ככל הנראה לשחק בארץ מולדתו בעונה הבאה. בבני יהודה ייעשו כל מאמץ להשאיר לעונה נוספת את החלוץ המצטיין ליאור אסולין, אך לכולם ברור שאם אסולין ייקבל הצעה מפתה מארקדי גאיידמק, הוא ייעשה את דרכו לבית"ר ירושלים בעונה הבאה.

גם בעמדת השוער צפוי שינוי כשוינסנט אניימה אמור להימכר בתום העונה הנוכחית לכל המרבה במחיר. בשכונה קיבלו החלטה כלכלית לגזור קופון שמן על השוער המצוין, וכרגע בוחנים הצעות שונות המונחות על שולחן ההנהלה. תג המחיר שהוצמד לאניימה הוא מיליון דולר, והקבוצה לא מתכוונת להתפשר על פחות מסכום זה.

"נרצה להתחזק בצורה משמעותית במרכז המגרש"

הבעלים חזי מגן אמר היום לוואלה! ספורט: "בני יהודה מועדון גדול, זו לא קבוצה של ירידה, ברוך השם שעכשיו גיבינו את זה גם בנקודות הדרושות ועכשיו אחרי שהבטחנו את ההישארות אפשר לנשום לרווחה".

על העונה הבאה אומר הבעלים: "הסוגיה הראשונה שנרצה לטפל בה היא עמדת המאמן, ורק אחר כך נוכל להחליט על התקציב ומי השחקנים שנרצה להביא. ברור שנרצה להתחזק בצורה משמעותית במרכז המגרש ואם ליאור אסולין יעזוב, נצטרך גם חלוץ טוב במקומו. אנחנו גם רוצים להשאיר את ודראן יישה וכבר מתקיים משא ומתן עם פ.צ. תון בנושא. נשמח כמובן להביא בלם נוסף לצידו ונדאג לחזק את הקבוצה במקומות שיידרשו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully