וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-אשדוד: הכתומים רוצים להבטיח ההישארות

11.5.2007 / 16:36

שירזי מודע למצבה של אשדוד, שהודחה מהגביע, אך מתכנן: "צריך לסיים את העבודה". שחקני אשדוד ויתרו על מענק ההעפלה לחצי הגמר

"ההפסד של אשדוד בחצי הגמר לא מעניין אותנו, המשחק הזה תלוי רק בנו", כך אמרו היום (שישי) שחקני בני יהודה, לקראת משחק הבית החשוב מול מ.ס.אשדוד בבלומפילד (שבת, 19:30). הזהובים מודעים לחשיבות המשחק ויודעים שהפסד נוסף יסבך אותם מאוד בתחתית, על סף סיום הליגה.

בהנהלה גם מודעים למצב והורידו את מחירי הכרטיסים למשחק ל-20 ¤ בלבד, על מנת לגרום לאוהדי הקבוצה לנהור לאצטדיון ולתמוך בשחקנים, כדי להשיג את הניצחון המיוחל שישאיר את הקבוצה באופן סופי בליגת העל גם בעונה הבאה.

המאמן ניצן שירזי שצפוי לעזוב בתום העונה, ייהנה מסגל מלא, ללא פצועים או מורחקים. על פי האימון המסכם נראה כי יאיר אזולאי ייפתח בעמדת המגן הימני, כאשר את מרכז ההגנה יאיישו ודראן יישה ויניב אלול. אופציה נוספת היא שאסי דומב שהחלים מהפציעה ייפתח במקומו של אלול. במרכז המגרש מתכנן שירזי לתת אשראי נוסף לעוז ראלי הצעיר שייפתח יחד עם בטורינה בקישור הקדמי. ראובן עובד שוב לא בתוכניות של המאמן. בהתקפה נראה שליאור אסולין ישתף פעולה עם אלירן עטר, דבר שיביא לספסולו האפשרי של הקפטן אסי בלדוט.

ניצן שירזי אמר לקראת המשחק: "מצב רוחם של אשדוד לא שפיר מן הסתם, אבל אותנו זה לא מעניין, אנחנו צריכים לבוא ולעשות את העבודה שלנו. במצבנו אנחנו חייבים להסתכל אך ורק על עצמנו. יחד עם זאת אסור לשכוח שאשדוד קבוצה מצוינת עם חוליית התקפה הכי טובה בליגה".

אסי בלדוט: "אנחנו רוצים לגמור כבר את סיפור ההישארות. זאת הזדמנות מעולה לתקן את מה שעשינו בשבוע שעבר בנתניה". בלדוט פרגן: "אשדוד קבוצה מצוינת, המאמן שלהם מגיע לכל משחק בכדי לנצח. אבל זה משחק בית ויש לנו את המטרות שלנו. אנחנו חייבים לנצח ולסיים את הסיפור". הקפטן התייחס גם לעובדה שייתכן ולא ייפתח בהרכב: "יש מאמן והוא זה שקובע, אני אעשה כל תפקיד שייתנו לי לשחק. הכי חשוב שהקבוצה תנצח".

הרכב משוער: וינסנט אניימה; יאיר אזולאי, ודראן יישה, יניב אלול (אסי דומב), סאלם אבו סיאם; אימורו לוקמן, הרוויה קובצ'ביץ', מטה בטורינה, עוז ראלי, אלירן עטר (אסי בלדוט); ליאור אסולין.

חזן: "נסיים את העונה בצורה מכובדת"

ההפסד הצורב בחצי גמר גביע המדינה סיים למעשה את העונה של מ.ס.אשדוד. בשבת יגיעו חניכיו של אלון חזן למשחק חוץ מול בני יהודה, כשהם משוחררים למעשה מכל לחץ של צמרת או תחתית. בצעד ג'נטלמני החליטו שחקני הקבוצה לוותר על מענק ה-100 אלף שקלים שהבטיח להם הבעלים ג'קי בן זקן לאחר ההעפלה לחצי גמר הגביע. החלוץ הותיק שי הולצמן הוא זה שיזם את המהלך וכל השחקנים, ללא יוצא מהכלל, הסכימו.

המאמן צפוי לשלב מספר צעירים בהרכב. תומר ברוקס יפתח בעמדת המגן השמאלי ואמיר לביא ומשה בן לולו הצעירים עשויים לאייש את חוליית הקישור, על חשבונם של גוסו גוסו ואייל אלמושנינו הפצוע. רחמים צ'קול, שהושעה לשני משחקים, לא יהיה בסגל הקבוצה לאחר שהוזמן לנבחרת הנוער לקראת משחקה מול נבחרת צרפת.

אלון חזן: "נשאר לנו לסיים את העונה בצורה מכובדת. כל ניצחון שווה כסף ואם השחקנים רוצים הכנסה נוספת וגם לשמור על הכבוד שלהם הם צריכים לדעת לנצח בכל משחק. אשלב שחקנים צעירים לצד הוותיקים".

הרכב משוער: סמי אג'יי (יניב בן ישי); אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזאלס, תומר ברוקס; יוסי אופיר, אמיר לביא, יניב עזרן, עידן שריקי, משה בן לולו; שי הולצמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully