וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח-מכבי ת"א: אלי כהן ימשיך

הנהלת הקבוצה הודיעה רשמית על המשך העסקת המאמן בשנה הבאה. שבחון ונמני ייפתחו. הסגולים מאמינים שאפשר לעשות את זה ולהישאר

לאחר אינספור שמועות וספקולציות, סאגת אלי כהן נסתיימה היום (חמישי) באופן סופי, כאשר הנהלת המועדון הוציאה הודעה רשמית בה נאמר כי המאמן ימשיך לאמן את הצהובים גם בעונה הבאה.

העבודה המרשימה שעשה כהן במועדון הצהוב כשהוביל אותם למקום השני, מרחק נגיעה מראשות הטבלה בשלבים מסויימים בעונה, הביאו את הנהלת המועדון להמשיך את שיתוף הפעולה.

כהן אמר בתגובה לאתר הקבוצה: "שמח מאוד להמשיך את העבודה שהתחלתי ועוד יותר שמח שהצוות שעמל קשות על בניית הקבוצה יחד איתי ועזר בכל מהלך העונה ימשיך ונוכל להמשיך את העבודה שהתחלנו. אני רואה בהמשכיות הזאת קודם כל אות הערכה על העונה הזאת ועל העבודה שנעשתה במשך העונה כולל תהליך בניית קבוצה חדשה אשר מושתת על צעירי מכבי ת"א.

אני רוצה להודות לכולם מראשון העובדים ועד לוני ואני שמח להמשיך איתם את העבודה ומקווה שבעונה הבאה נצליח להגשים עוד יותר טוב את המטלות למרות שהגענו להישגים בעונה הזאת למרות שינויים רבים בקבוצה. אני מקווה שתמשך הבנייה על תשתית מחלקת הנוער ועם חיזוק מתאים נוכל לדבר חזק יותר במרוץ על כל התארים בכלל והאליפות בפרט וכל זאת למרות התקציבים הדימיוניים של הקבוצות שמעלינו".

בצל ההלם מהעונש הכבד שהוטל על הקבוצה בעקבות פרשת החוזה הכפול של איבן ראזיץ', בניית מגרש הדשא הסינתטי והעברת הכספים לחשבון בחו"ל עבור מיליאן מרדקוביץ', ינסו הצהובים להשיג שלוש נקודות חשובות בדרך להבטחת הכרטיס לאירופה גם מול הכח עמידר ר"ג בשבת (19:30).

חניכיו של אלי כהן יגיעו לאצטדיון וינטר, שם תחכה להם החבורה של אורי מלמיליאן שמגיעים למשחק במומנטום חיובי לאחר הנצחון על הפועל ת"א. במכבי מקווים לשחזר את היכולת הטובה, שהובילה לנצחון (0:3) חלק על "הקבוצה המלהיבה של הליגה", מכבי הרצליה.

סגל השחקנים המלא עמד אמש והיום (שישי) לאחר שבמהלך השבוע נעדרו חמשת שחקני הנבחרת הצעירה - עומר פרץ, שירן ייני, ליאור ז'אן, יובל שפונגין ואורי שטרית. החדשות הטובות הגיעו מכיוונו של יוסי שבחון, שלא התאמן באופן סדיר השבוע בעקבות רגישות בברך ממנה הוא סובל זכר למשחק מול הרצליה, אך ערך אימונים מלאים והוא צפוי לפתוח, כמו אבי נמני.

משה ביטון ייעדר מהסגל עקב חמישה צהובים. למרות זאת, צפוי ג'ובאני רוסו להמשיך לפתוח על הספסל, כשאת מקומו של ביטון אמור לתפוס מילאן מרדיקוביץ'.

בניגוד לנוהל הקבוע של ימי חמישי בקבוצה, הערב לא פקדו השחקנים את מסעדתו של נמני. כזכור, במשך כארבעה חודשים במהלך העונה הגיעו כל שחקני מכבי יחד עם הצוות המקצועי למסעדה וכל אותה התקופה לא הפסידו. לאחר ההפסד לחיפה, לקחו הצהובים שבוע חופש מאחר והמקום לא היה כשר לפסח ומדובר היה בחול המועד, ולאחר מכן חזרו למסורת מספר פעמים לסירוגין. עם זאת, מדובר בשבוע השני ברציפות בו לא מתקיימת הארוחה המסורתית, דבר שקורה לראשונה מאז החלה, וכפי שזה נראה כרגע ספק עם הצהובים יחזרו לנוהל בעונה הנוכחית.

ארגון האוהדים "אולטראס מכבי" תיכנן להניף שלטי מחאה כנגד לוני הרציקוביץ ובו בזמן נגד דיין ההתאחדות עמנואל סלע, שאמר השבוע בדיון הגזענות של מכבי כי "הקפטן אבי נמני צריך להפסיק ללכת לארועים של חוליגנים".

הרכב משוער: טברטקו קאלה; יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית; משה מישאלוב, דיאן איליץ', יוסי שבחון, אבי נמני, עומר פרץ; מיליאן מרדיקוביץ'.

הכח: "זה לא נגמר עד שזה נגמר"

הכח עמידר רמת גן, תעלה בשבת למשחק הבית מול מכבי תל אביב כאשר השחקנים מודעים לעובדה, שכל תוצאה פרט לניצחון, תקרב את הקבוצה מאוד לעבר הירידה מליגת העל. במקביל יהיו נשואות אוזני כולם, למתרחש במגרשי היריבות לתחתית, בני יהודה ומכבי הרצליה.

הסגולים שאפו הרבה מאוד בטחון ואמונה משני משחקיהם האחרונים בהם חילצו תיקו מבית"ר ירושלים וניצחון בבלומפילד על הפועל ת"א. "זה לא נגמר עד שזה לא נגמר, הפער הוא רק ארבע נקודות מחוף המבטחים" אמרו השבוע בקבוצה. המאמן אורי מלמיליאן ייהנה מסגל מלא וימשיך לתת קרדיט להרכב שניצח את האדומים. רובי רגב ימשיך בעמדת הבלם האחורי וסביטי ליפנייה יישחק בקישור האחורי. בחולייה הקדמית ימשיכו הצמד אושרי גיטה ופפי קימוטו לשתף פעולה.

מלמיליאן עצמו הודיע במשך השבוע לחברי ההנהלה כי הוא אינו מעוניין לעסוק כרגע בעתידו בקבוצה. הוא רוצה קודם לסיים את העונה ומתעסק כרגע רק במלחמת ההישרדות.

בלם הקבוצה רובי רגב: "זה משחק קצוות בין השנייה בטבלה לזו שנמצאת לפני אחרונה. אין ספק שאנחנו צריכים את הנקודות יותר מהם. נהיה חייבים להשאיר את שלוש הנקודות בבית ולא משנה בכלל באיזה צורה".

הרכב משוער: מרשל אודה, דניאל היידמן, רובי רגב, איציק כהן, שוקי נגר, סביטי ליפנייה, דן רומן, יוסי רוזן, אבי תקווה, פפי קימוטו, אושרי גיטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully