וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור מהסרטים

10.5.2007 / 17:00

חמישה קטעי וידאו מכל הבא ליד, מפעלולים מטורפים ועד אקשן מסוכן. וואלה! ספורט מביאה לכם את הקליפים שעשו לנו את השבוע

בשבוע שעבר התחלנו בפינה שבועית, ובה אנו מגישים לכם חמישה קטעי וידאו לוהטים מהחודש האחרון. קיבלנו גם מכם מספר קטעים, אולם מכיוון שהם לא עלו בחודש האחרון לא פרסמנו אותם. ובכל זאת - אל תתייאשו, תמצאו לנו קטעים טובים ומצחיקים, ואנחנו נדאג להעלותם.

5. אל תחזיקו אותי

יש כאלה שמאיימים ויש כאלה שעושים. טורקית אנחנו עדיין לא יודעים, אבל מה שאנחנו כן יודעים הוא שמישהו התחמם כאן, ואפילו מאוד. מה שאותנו מעניין הוא כמה משחקי השעייה יחטוף הברנש הזה. כן, זה עומד לעלות לו לא מעט.

4. שובו של הטנק

זוכרים את כריסטיאן ויירי הגדול, חלוץ אינטר ונבחרת איטליה? השחקן בן ה-35 לא שכח כדורגל. בשבוע שעבר הוא חזר לשחק אחרי פציעה קשה, שכמעט גדעה לו את הקריירה, במדי אטאלנטה מול סיינה. בדקה ה-65 הוא הניף את הרגל וכבש שער מדהים. כדאי להקשיב גם לשדר.

3. מטקות הפלא

מכירים פינג פונג? בטח מכירים. מכירים את המצב הזה שכדור בא לכם להנחתה, אתם בטוחים שהנקודה שלכם ו...הופ, היריב מחזיר בפוקס של החיים? אז זהו, שבמשחקון הזה הכל קורה. מה שכן - מזל אין פה, רק יכולת. זו, אגב, לא הפעם הראשונה שהזוג הזה מראה את יכולותיו המופלאות על השולחן הירוק.

2. מארלי בשיא הכושר

דן מארלי, למי שלא מכיר, היה אחד משחקניה המובילים של פיניקס סאנס בשנות ה-80 וה-90. שחקן שישי קלאסי עם הרבה כריזמה ומלחמה על המגרש. מארלי פרש אחרי עונת 2001/02, כשבאמתחתו 14 עונות ב-NBA.

לפני משחק בסדרה בין הסאנס ללוס אנג'לס לייקרס, שהתקיים בסוף אפריל, מארלי ניסה את כוחו בשתי זריקות משוגעות. אתם מוזמנים לראות אם הוא הצליח.

1. בול פגיעה

שלושה מקרים שונים ונדירים שבהם אדם עומד במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון. אלה תמונות מביכות, אבל לא לדאוג - לכל הקורבנות שלום. צפו בשלושת הקטעים ותיהנו, כשהמומלץ שלנו הוא הקליפ השלישי (למה שנגלה? תראו לבד). בכל מקרה - אל תנסו את זה בבית. מצד שני, גם החבר'ה בסרטונים האלה לא הצליחו. הם פשוט ניסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully