וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור מהסרטים

2.5.2007 / 18:50

פינה חדשה בוואלה! ספורט: חמשת קטעי הוידאו הטובים של השבוע, לפי דירוג שלנו. גם אתם יכולים להשתתף ולשלוח קטעים טובים

בשנה האחרונה נעשתה ברשת פריצת דרך של ממש ברשת. כל הדברים ההזויים, המפחידים, הרועשים והגועשים מצאו את דרכם אל המסך. עם הטכנולוגיה של היום ניתן להראות באינטרנט את האירועים הכי מסעירים, מצונאמי בתאילנד ועד לידת שמינייה בפפואה ניו גיני.

וואלה! ספורט החליטה לצ'פר אתכם ולפתוח פינה חדשה, ובה אנו מביאים לכם לינקים לקטעי וידאו שעלו ברשת. חמשת הלינקים ידורגו על ידינו, כשהתנאי ההכרחי יהיה אירועים שקרו בחודש האחרון בלבד. אם יש לכם לינקים שאתם מחשיבים כטובים, אתם מוזמנים לשלוח לנו מייל ואנחנו נבחר ונפרסם את הקטעים הטובים ביותר, כמובן עם מתן קרדיט לשולח. שלחו לתיבת הדואר שלנו את הקטעים עם שמכם המלא.

מוכנים? יוצאים לדרך.

5. הכי רחוק שיש

שיחקתם פעם באולינג? מכירים את הקטע שהפלתם שמונה "חיילים", והשניים שנשארו לכם מרוחקים אחד מהשני כרחוק מטולה ובאר שבע? לבולר ג'ייסון קאוץ' העניין הזה לא הפריע, מסתבר, והוא עשה את מה שקרוב לוודאי אף אחד מכם לא יצליח לעשות. צפו בקטע.

4. משני עברי הטבעת

טיירוס תומאס הוא לא השחקן הכי בולט בסגל של שיקגו בולס. תומאס עלה לכותרות לפני האולסטאר של ה-NBA, כשטען שהוא ישתתף בתחרות ההטבעות כי זה "כסף קל".

תומאס נקנס והתנצל על האמירה ההיא, ודבר אחד בטוח - את הדאנק שתראו מייד הוא דפק עם כל הלב ובלי לחשוב על הארנק. בעצם, זה לא רק הדאנק. אולי כדאי שתסתכלו עוד לפני כן, כי המהלך הזה, כמו כל מהלך טוב, מתחיל בהגנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

3. צאתכם לשלום - שובכם בחלום

לידס יונייטד, בעבר המאוד לא רחוק קבוצת פאר בפרמייר ליג שאפילו זכתה באליפות עם אריק קנטונה ב-1992, נשרה ל"ליגה 1", שהיא בעצם הליגה השלישית באנגליה (אחרי הפרמייר ליג והצ'מפיונשיפ ליג).

אוהדי לידס לקחו את העניין כמו אנגלים אמיתיים: עם ציניות, הומור שחור והרבה מרירות. מסכנים, אין מה לומר.

2. קצת קשה -לא נשברים

את היכולות של טרייסי מקגריידי כולם מכירים. האתלט הבלתי רגיל של יוסטון עשה הכל, אבל הכל, כדי לעבור סופסוף שלב בפלייאוף ה-NBA, משימה שלא צלחה בידו מעולם.

בפלייאוף השנה הוא פגש עם הרוקטס את יוטה, ולא ממש התקשה גם בצבת חונקת בתוך רחבת הסל. לראות - ולמחוא כפיים.

1. ואני בכלל לא התכוונתי

אל תפסחו על הקטע הזה. המשחק התקיים בשבת האחרונה, בין אברדין לקילמרנוק בליגה הסקוטית הראשונה. במצב של 0:2 לאברדין קלט אלן קומבי את הכדור וניסה להוציא את ההתקפה שלו קדימה. דארן מק'קי, חלוץ אברדין, פשוט עמד שם, ו... למה שנספר לכם? תראו לבד.

קינוח

הקטע הזה לא עומד בקריטריונים כי הוא נלקח בזמן המונדיאל. ובכל זאת, אי אפשר לפסוח על החיקוי המופלא לשני חלוצי נבחרת אנגליה, וויין רוני ופיטר קראוץ'. איך אומרים האוהדים האנגלים? אם זה לא היה מצחיק, היינו בוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully