וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרן: "נגמרה לנו העונה"

10.5.2007 / 16:29

חלוץ אשדוד מודה כי כבר אין לקבוצתו על מה להילחם, אבל לא חושב שהוא וחבריו קורסים במעמדים הגדולים: "הפועל עשתה בונקר וניצחה"

באשדוד לקחו קשה מאוד את ההדחה מהגביע. בעיר הנמל ציפו להביא סוף סוף תואר ראשון למועדון והאכזבה גדולה. למרות שחיים רביבו, מבעלי הקבוצה, אמר אמש כי זה היה אחד המשחקים הכי טובים שהציגו שחקניו, נראה כי שחקני אשדוד שוב קיבלו פיק ברכיים בדיוק כפי שקרה להם במשחקים קודמים מול קבוצות גדולות. הקבוצה למעשה סיימה את העונה וכל שנותר לה הוא לשפר עמדות בליגה כדי לסיים במקום כמה שיותר גבוה שיכניס עוד כסף למועדון.

רבות דובר השנה על משולש ההתקפה הקטלני של אשדוד אך אתמול זה לא בא לידי ביטוי. חלוץ הקבוצה יניב עזרן אמר היום: "אנחנו מאוכזבים מאוד, היינו עדיפים על הפועל לאורך כל המשחק. ספגנו שער בדקה השלישית וזה למעשה הכריע את המשחק". החלוץ הצעיר לא חושב שאשדוד מפשלת במעמדים גדולים: "זה לא יהיה נכון להגיד שקיבלנו פיק ברכיים, כבר ניצחנו השנה את הפועל בליגה, הם עשו אתמול בונקר טוב והצליחו לנצח. אבל זה גביע ואין מה לעשות". עזרן סיכם: "למעשה סיימנו את העונה ומה שנשאר לנו כרגע זה להגיע למיקום גבוה ככל האפשר בליגה כדי להכניס כסף למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully