וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוקדש להנהלה, לקהל ולשביט"

יוסי אבוקסיס לא שכח להיות דיפלומט אחרי ה-0:1 בחצי גמר הגביע על אשדוד. רביבו: "צריך להחליף את לוזון". מירו בן שמעון: "כבר זכינו בתואר"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

בהפועל תל אביב מתקשים לזכור חיוכים בחדר ההלבשה אחרי כל מה שקרה בשבועות האחרונים. הניצחון 0:1 על אשדוד בחצי גמר הגביע שינה ללא ספק את הלך הרוח בקרב שחקני הקבוצה וכנראה שגם בקרב ההנהלה והצוות המקצועי. המאמן ניר לוין קיבל תיאבון גדול והוא כבר מאיים על בית"ר ירושלים ביום ראשון, בטענה שזה המשחק שצריך להחזיר את קבוצתו אל המקום השלישי בליגה.

לוין אמר בסיום: "אנחנו בגמר ובצדק. לא היה משחק גדול אבל כבשנו שער מוקדם. כנראה שהצרות פגמו בשקט וביכולת לייצר התקפות כמו שצריך. מה שחשוב הוא שניצחנו ועלינו לגמר בצורה מכובדת מול קבוצה מצויינת. זו חוויה להגיע לגמר, דווקא כשיש כל כך הרבה צרות מסביב. ירדנו למקום הרביעי בליגה וזה לא מתאים לנו, עכשיו אנחנו מתכוננים למשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון, זה לא סתם משחק". על היריבה בגמר אמר לוין: "צריך לזכור שב-2003 הפועל ר"ג שהייתה אנדרדוג ניצחה. גביע זה סיפור אחר. אשקלון יבואו משוחררים, אנחנו נצטרך לעשות את העבודה שלנו".

גילי ורמוט: "בגביע מה שחשוב זה הניצחון והתוצאה, בסוף לא יזכרו את הדרך. זה חשוב להגיד שלא עשינו עדיין כלום. יש לנו משחק קשה נגד אשקלון ונצטרך לסיים שם את העבודה".

ברוך דגו התייחס לטענות שחקני אשדוד על כך שהפועל התבצרה: "צריכים להיות צנועים כפי שהיינו עד עכשיו ולא לדבר יותר מדי. אנחנו נותנים לקבוצות אחרות לדבר ואנחנו מדברים על המגרש. אני שמח על הלחימה כי בגביע משחקים על תוצאה. יחד עם הקהל הנפלא אנחנו מקווים שבגמר יהיה בסדר. אשדוד יכולים לדבר עד מחר, אבל מי בגמר? הפועל ת"א".

לגבי המשחק נגד בית"ר ירושלים אמר הקשר: "לא יהיה קהל וזה ייראה כמו משחק אימון כשכל אחד ישמע את השחקן שלידו, אבל זה משחק חשוב, מכיוון ששלושה ימים לאחר מכן יש לנו את גמר הגביע. יש הרבה לחץ ומתח בקבוצה ורואים את זה. אני שמח שישי שחקנים בעלי ניסיון שיודעים לקחת את הקבוצה ברגעים הקשים". דגו שלח רמז לקראת העונה הבאה: "אני מקווה להישאר בהפועל ת"א. קודם צריך לזכות בגביע ואחר כך יהיה בסדר".

יגאל אנטבי: "היה משחק קשה. רוב המשחק אשדוד תקפו, אבל מה שחשוב שעלינו לגמר". על אלימלך אמר: "שביט תמיד בלב. הוא חבר כמו אח. שביט חשוב לנו וחסר לנו מאוד. אנחנו רוצים שהוא יחזור. ההנהלה שלנו עושה הכול למען השחקנים, אני מקווה שזה יסתדר בהמשך".

יוסי אבוקסיס: "במשחקים כאלה צריך לתת הכול. אני שמח שיכולתי לתת מעצמי, למרות הפציעה ברגל. צריך לחשוב על הגמר, על המשחק מול בית"ר ועל הדרבי, שאנחנו חייבים לאוהדים. אני מקווה שיגיעו לגמר 20,000 אוהדים ושיהיה לנו שמח. הניצחון מוקדש להנהלה, לקהל וגם לשביט".

סלים טועמה: "השתחרר אצלנו הרבה מתח עכשיו. אני רוצה להקדיש את הניצחון הזה למוני הראל, שחר בן עמי ואריה הרשקוביץ'. על האנשים האלה עברה תקופה לא קלה ואני שמח שניצחנו גם בשבילם והבאנו להם נחת".

שוער הפועל ת"א ניל אברבנל יצא צולע מחדר ההלבשה כשהוא מדדה על רגל אחת. במידה ואברבנל לא יהיה כשיר למשחק נגד בית"ר להפועל לא יהיה שוער שני כשאריאל טליאס יאייש את המקום בהרכב הפותח.

אשדוד חמה על ההתאחדות

אלון חזן לא הסתיר את אכזבתו מהפיספוס הגדול, בייחוד לאור העובדה שהיו לו רק דברים טובים להגיד על השחקנים שלו בסיום המשחק. אחרי עונה בינונית ואולי אפילו קצת יותר מזה, אשדוד, שמדורגת שביעית בליגת העל, סיימה את השנה.

"זו הפעם הראשונה שלי בתור מאמן בחצי גמר וזו זכות להיות מאמן של שחקנים כאלה. לא חשוב תמיד לנצח אלא לתת שואו וזה מה שהם עשו. הפועל ת"א ניצחה וזה מה שיפה ולפעמים גם מה שעצוב בכדורגל". בנימה קצת פחות אופטימית התייחס חזן להתאחדות לכדורגל ואמר: "יש לי הרבה מה לומר על השערוריות בכדורגל הישראלי. בסוף העונה אני אפתח את הפה".

עידן מליחי: "זה פשוט לא ייאמן. שלטנו בצורה מוחלטת במשחק, במיוחד במחצית השנייה כשהפועל עשו בונקר. לא ניצלנו את העובדה שבשער שלהם עמד שוער צעיר. לא סיכנו, לא בעטנו. אנחנו אשמים. בחדר ההלבשה אנשים חלמו על גביע ועכשיו הם בוכים. נגמרה לנו העונה אפשר ללכת הביתה".

בעקבות העונש שספג רחמים צ'קול אמר אחד מבעלי מ.ס. אשדוד, חיים רביבו: "צריך להחליף את כל מי שעומד בראש ההתאחדות ותחילה את אבי לוזון. ההתאחדות עושה מה שהיא רוצה. היא זאת שקובעת מי יהיו הדיינים והיא זו שמשלמת להם. גם את העונש היא קובעת. אין דבר כזה בשום מקום בעולם. הם פשוט עושים מה שהם רוצים. אבי לוזון הטעה אותנו ומה שהוא עשה לנו גרם נזק רב. קיבלנו הבטחה ממנו שצ'קול לא ייענש ובסוף הוא נענש. צריך לשלוח את כולם לפנסיה. ככה נקדם את הכדורגל בישראל קדימה. אלו דברים חמורים, אך אלו העובדות מדברות בעד עצמן. צריכה לקום ועדה חיצונית שתנהל את העניינים".

לגבי העובדה שישב בשער 11 עם אוהדי הקבוצה ולא בתא הכבוד אמר רביבו: "אני מעדיף לשבת עם האוהדים מאשר לשבת עם כל 'הנחמדים' האלה שם למעלה. אין ספק שצ'קול היה צריך לשחק. כל הכבוד לשחקנים. אני גאה בהם, הם נתנו את אחד המשחקים הטובים שלנו העונה".

עידן שריקי: "אכזבה מאוד גדולה, לי באופן אישי ולקבוצה בכלל. איכזבנו עיר שלמה. 88 דקות ישבנו על הפועל ובסוף הם ישחקו את המשחק האמיתי ואנחנו נראה אותו בטלוויזיה. היה לנו חוסר מזל בהתקפה. הכדור לא נכנס וזה הגורל שלנו היום. יש לנו עוד שלושה משחקים בליגה ואנחנו חייבים להביא נקודות לקהל שלנו". אני מבטיח לקהל שבשנה הבאה נחזיר להם בתואר".

אמיר אלקריף: "תודה לקהל שבא לעודד אותנו. אני לא יכול להסתכל לו בפנים אלא רק לבקש סליחה. שיקחנו טוב, רצינו, נלחמנו. לא מבין איך מכל כך הרבה מצבים החמצנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בן שמעון: "אני שמח אבל עם הראש בליגה"

לפחות מבחינתו של מירו בן שמעון, מאמנה של הפועל אשקלון, הוא כבר זכה בתואר וגם רשם את ההישג הטוב בקריירה. בקבוצה הצנועה מהליגה הלאומית יודעים שסנסציה בגמר הגביע תהיה לוקסוס, בעוד שהם עדיין לא הבטיחו את הישארותם בליגה הלאומית.

מירו בן שמעון: "זה הרגע הכי גדול בקריירה שלי. אני מאושר ושמח, אבל עם הראש לליגה הלאומית. יש לנו משחק חשוב בשבת ונכין את השחקנים. אנחנו חייבים לנצח את באר שבע כדי להישאר בליגה. מבחינתי ההעפלה לגמר היא תואר".

השוער אבי פרץ: "עברתי את הימים הקשים בקריירה מבחינה פיזית ומנטלית. אני מאמין שהיינו מנצחים גם בלעדיי. מישהו קרא לזה נס ואני מודה לצוות הרפואי שהעמיד אותי על הרגליים".

אייל שן: "היה משחק הקרבה ואולי היה קצת מזל, בגמר הכל יכול לקרות. אנחנו יודעים לעשות את ההפרדה בין הגביע לליגה, אני מקווה שנמשיך להתמודד עם זה טוב".

מאור זוהר: "היה משחק פנטסטי שלנו, אפילו הירואי. שחקנים ששיחקו 5-6 משחקים בחודש, באו היום כמו גברים ונתנו 110 אחוזים. הוכחנו שהקבוצה הטובה יותר ניצחה. זו הפעם הראשונה שלי בגמר. בחדר ההלבשה היינו על סף דמעות, כל המתח והלחץ התפוצץ בסיום. יש לי עדיפות בגמר לאשדוד. זה הבית שלי, גדלתי שם ואני אוהב את המועדון. אם אשקלון חס וחלילה לא תזכה, אז לפחות קבוצה שאני אוהב".

שחקני הפועל רמת גן לקחו קשה את ההפסד. אחרי ניצחונות על אלופת המדינה היותאת וקבוצת ליגת על נוספת, האדומים התקשו להאמין שהחלום יסתיים דווקא מול קבוצה שנלחמת על חייה בליגה השניה. מאמנה של הפועל רמת גן, יובל נעים, נקלע לתקרית לא נעימה בסיום המשחק עם שחקנה המחליף של אשקלון, משה בן סעדון.

יובל נעים: "בן סעדון בא להקניט ואמר משהו שלא היה צריך להגיד, זה לא מקובל. במקום שיילך לקהל שלו הוא מתעסק בשטויות. לא החלפתי איתו מהלומות, הוא התנהג לא יפה. שיחקנו חלש מאוד, כל מה שניסיתי לעשות לא הלך. כל הכבוד להפועל אשקלון, הניצחון מגיע להם. זה לא היה משחק של הפועל ר"ג וחבל שבמעמד כזה נתנו את המשחק הכי חלש שלנו העונה".

קובי חסן: "אחרי שניצחנו את כפ"ס וחיפה הציפיות היו מעל ומעבר. זה יום כואב, אבל זו הגדולה של הפועל ר"ג, שמתאכזבת אחרי שלא ניצחה קבוצה שנמצאת בפורמה הטובה בליגה הלאומית. היום החלום נגמר ונחזור לעניינים".

יו"ר הפועל ר"ג, ירון קוריס: "לא היינו מספיק טובים וזהו, זה קשה. הצרחות על השחקנים היו בשביל מוטיבציה, אבל אין לי טענות לשחקנים. הם עשו עונה גדולה והגיעו לחצי הגמר. ליבי איתם עם הקהל שלנו".

שרון ברנשטיין: "עברנו את ההגרלות הכי קשות והיום נתקלנו בקבוצה מצוינת. היינו צריכים להוציא הרבה יותר, אבל עשינו עונה ענקית. עלינו ליגה כמעט בקלות והעפנו קבוצות גדולות בדרך לחצי הגמר. לא שיחקנו מספיק טוב. הם קבוצה יותר טובה. עשינו את המקסימום. אחרי שעברנו את כפ"ס וחיפה, פתאום ציירו אותנו כפייבורטים וזה לא נכון. כל הכבוד לאשקלון". על חתונתו, שתתקים ביום הגמר, אמר: "עכשיו אני יכול להתכונן בשקט. אני מאוכזב, אבל חברה שלי מבסוטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully