וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כהן: "גם אליפות השרוכים של בית"ר היתה פגומה"

לי בוץ

9.5.2007 / 19:09

מאמן מכבי ת"א מדבר על האליפות של בית"ר והוסיף: "קשה להתחרות בגידמאק. יכלנו לגנוב את התואר". אוהדי הפועל ת"א התגרו בשבחון

מכבי ת"א התאמנה הערב (רביעי) בסגל חסר משהו לקראת משחק הליגה מול הכח עמידר ר"ג בשבת. מהאימון נעדרו חמשת שחקני הנבחרת האולימפית – עומר פרץ, ליאור ז'אן, שירן ייני, יובל שפונגין ואורי שטרית, כשאבי נמני ויוסי שבחון, שהגיעו למתחם האימונים בקרית שלום, עברו טיפולים בלבד. מחר (חמישי) ינסה לשוב לאימונים, אך הוא בספק למשחק בשבת. לעומתם, מי ששב לאימונים הוא הקשר ארז מסיקה, שהחלים ממתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי שהשביתה אותו בשבועיים האחרונים.

לפני האימון התייחס מאמן הקבוצה, אלי כהן, לעונש הפחתת הנקודות שספגה הקבוצה: "השחקנים די המומים, כמו כל המועדון והאוהדים מסביב. כולם קיבלו את המכה הזאת והבינו שהיה פה משחק לא הוגן, אבל מכבי ת"א זה מועדון ענק עם קהל אוהדים בכל המגזר, ואני מאמין שהם ימשיכו לתמוך בקבוצה ולרדוף אחריה כמו שעשו בעבר. אם הם יגיעו בהמוניהם לתת את הדחיפה האחרונה לקראת המקום השני אז נשמור עליו. כל עוד יש מלחמה, אז היא תהיה עד הסוף כי אנו רוצים לסיים בכבוד את העונה המוצלחת שלנו".

"אני עדיין לא רוצה לסכם את העונה", המשיך המאמן, "אבל אני יכול להגיד שהתקופה הטובה שלנו הייתה ארוכה מאוד, טובה מאוד ועם קצת יותר, יכול להיות שהיינו יכולים עד למחזור האחרון לספק דרמה לכדורגל הישראלי ואולי גם לגנוב אליפות. מבחינת התקציבים, ההבדלים הם בין שמיים וארץ, אבל מבחינת היכולות במגרש לא ניכרו כאלו הבדלים. כנראה שבסוף גודל הסגל הוא זה שקבע ואנחנו רואים שאנחנו צריכים שחקנים מסוימים ואין לנו את אותם כלים. נצטרך ללמוד את הלקח לשנים הבאות - שסגל איכותי, גדול ורחב הוא סגולה להצלחה ונצטרך לשנס מותניים ולתת גיבוי טוב שלכל שחקן יהיה מחליף ברמה הנאותה. בסך הכל אנחנו די עומדים במטלות ואני מקווה שלמרות שעכשיו זה יותר קשה נשמור על המקום השני.

"לפני תשע שנים, באליפות האחרונה של בית"ר, הם נתנו הצגות כדורגל. למרות זאת, הפועל (שמאמנה היה אלי כהן – ל. ב.) הייתה מעליהם בטבלה רוב העונה ובמשחק לפני האחרון היה 'משחק השרוכים'. גם האליפות ההיא הייתה פגומה, אבל אליפות זו אליפות. אם יש להם את הפער כמו שהצטבר, אז מגיע להם לזכות באליפות. אני יכול רק להצדיע להם".

על העונה הבאה אמר כהן: "למאמן יש עבודה בפגרה, וכשכולם יוצאים לחופש המאמן עובד יותר קשה, בייחוד שהוא רוצה לחזק את הקבוצה ולהתכונן. לא קל להתחרות בכסף של גאידמק, זו תחרות כמעט בלתי אפשרית, אבל אין כזה דבר בכדורגל וההוכחה לכך נתנה השנה - עם כל הכסף עם והעוצמה, זה לא היה זה. אם היה לנו קצת כוח ועוד קצת דלק היינו יכולים לעשות את הפתעת העונה". על המשך דרכו של השוער המצטיין, טברטקו קאלה, אמר: "מכבי ת"א זה מועדון גדול חזק, מועדון שעזבו אותו שלל כוכבים בשנה האחרונה והוא לא התמוטט והתפורר. לכל אדם יש תחליף ואני לא מדבר על מישהו מסוים. מי שירצה להיות אתנו יישאר. המצב החברתי הוא נדיר, מה שלא היה פה שנים ארוכות. יש פה שילוב של ותיקים וצעירים ואני בטוח שכל אחד רוצה להיות במועדון הזה, גם מי שפה וגם מי שבחוץ".

משה ביטון: "הייתה לי עונה לא טובה"

חלוץ הקבוצה משה ביטון התייחס לעונה שלו באופן אישי: "הייתה לי עונה לא טובה, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא. אני מקווה שעד לסיום העונה אצליח לכבוש עוד. אמנם לא הצלחתי בשנה הראשונה שלי במכבי, אבל יש לי חוזה במועדון ואני נשאר כאן ומקווה שהשנה הבאה תהיה הרבה יותר טובה.

עברה עלי שנה לא קלה, רוב התקופות היו פחות טובות אבל זה עבר, אנחנו לקראת סוף השנה ונתכונן לעונה הבא". על הורדת הנקודות אמר ביטון: "זה לא כיף לשמוע שמורידים לך נקודות שעבדת עליהם קשה במשך השנה וזה הכל, אין מה לעשות זו ההחלטה".

שלושה אוהדי הפועל ת"א ניסו להתעמת היום עם קשר הצהובים יוסי שבחון. לאחר שהחנה הקשר את רכבו סמוך לביתו, שלושת האוהדים, שראו את השחקן, החלו לקלל אותו. משביקש בתקיפות שיתרחקו, הם נאותו לבקשה והתפנו מהמקום.

כ-50 מאוהדי הקבוצה הגיעו הערב (רביעי) למתחם האימונים בקרית שלום על מנת לעודד ולהביע את תמיכתם בקבוצה בעקבות הפחתת הנקודות והעובדה שהכרטיס לאירופה נמצא בסכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully