וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארזי: "יש לי מחשבות אם להישאר"

אלי ארזי שוקל את המשך דרכו בבית"ר, אחרי העונש של ארבעה משחקי רדיוס ללא קהל. מזרחי: "עונש לא הוגן". גאידמק: "זאת אליפות עצובה"

ברני ארדוב

צילם וערך: דרור פיקלני

"גרוע מהחלומות הרעים ביותר"

בית הדין של ההתאחדות החליט אמש (שלישי) להעניש את בית"ר ירושלים בארבעה משחקי רדיוס ללא קהל, בנוסף לשני עונשים על תנאי לשנה: חמישה משחקי רדיוס והפחתת שתי נקודות.

ברק יצחקי, כמו כל שחקני בית"ר, נשמע המום מההחלטה: "זו מכה קשה מאוד. קשה לי להאמין שזה העונש שההתאחדות נתנה לנו. אני לא יכול לתאר מצב שבו לא נחגוג עם האוהדים שלנו את האליפות. זו החלטה אכזרית, ואני מאוד מקווה שבהתאחדות ישנו אותה ויתחשבו באלופת המדינה החדשה".

מילובאן מירוסביץ': "זה בהחלט עונש קשה מאוד. כולנו חשבנו שנקבל עונש רדיוס של משחק אחד, אבל בחלום הכי רע לא חשבנו שנזכה לעונש כזה חמור. ניאלץ לחגוג עם האוהדים רק בחגיגות המאורגנות, אבל יחסרו לנו מאוד החגיגות במשחק עצמו, שהן הכי חשובות. אני מקווה שההתאחדות תשנה את ההחלטה".

אוהדי בית"ר הזועמים מתכנננים צעדים נרחבים בגנות ההחלטה הקשה מבחינתם, ומתוכננים צעדי מחאה והפגנות. הנהלת בית"ר תערער על ההחלטה בימים הקרובים.

ארזי שבור (משה בוקר, "הארץ")

יו"ר בית"ר ירושלים, אלי ארזי, שוקל את המשך דרכו בקבוצה, בעקבות האירועים בסיום המשחק מול הפועל פ"ת בטדי. מאז פריצת האוהדים לדשא ופציעתם של עשרות האוהדים, מתקשה ארזי לחזור לשגרה. "יש לי מחשבות אם להישאר בכדורגל", אמר היו"ר. "כאשר הצטרפתי לבית"ר, לפני ארבעה חודשים, לא חשבתי שזה מה שאמצא בכדורגל. מי שחושב שבאתי בגלל הכסף, מקשקש. הכסף לא סינוור אותי, באתי בגלל האתגר, אבל לא אשאר בכל מחיר. כשרואים תמונות כאלה, של ילדים בבתי חולים, שאחד מהם יכול להיות הבן שלך, עולים הרבה סימני שאלה. אנחנו עדיין עוסקים רק בספורט, אנשים לא מבינים את זה".

ארזי סיפר גם כי אם "אחד האוהדים לא היה מתעורר, הייתי מחזיר מיד את המפתחות והולך הביתה. לא הייתי נשאר שנייה בתפקיד אם חס וחלילה אחד הילדים לא היה מתעורר. הדברים האלה מאוד מטרידים אותי, אני לא יודע אם אני רוצה להיות שותף להם".

ארזי נשבר גם מהביקורים בבית החולים: "חזיתי בפיגועים רבים, אבל מה שראיתי אצל הילדים, גם במגרש וגם בבית החולים, שבר לי את הלב. איך אפשר להמשיך כך? בסך הכל מדובר בספורט".

ארזי לא הגיע אתמול לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות, כדי לשמוע את גזר הדין של ישראל שמעוני: ארבעה משחקי רדיוס ללא קהל, חמישה משחקי רדיוס ללא קהל על תנאי והפחתת שתי נקודות על תנאי. במשך יותר משעתיים הסתגר הדיין בחדרו, כשמאתיים מאוהדי בית"ר מתגודדים בחוץ, עד שיצא והכריז על העונש. המשמעות: אוהדי בית"ר יוכלו לראות את הקבוצה רק עוד פעם אחת העונה, במשחק החוץ מול מכבי ת"א. משחק הבית הקרוב, מול הפועל ת"א ביום ראשון, ייערך באיצטדיון ר"ג.

ארזי, שלא שמע את קריאות האוהדים להתפטרותו, הסביר מדוע לא הגיע: "לא היתה סיבה שאבוא, המשחק היה מכור. הדיין החליט על העונש עוד לפני שהחל הדיון. ברגע שההתאחדות סירבה לדחות את הדיון לשבוע הבא, הרגשתי שהעונש כבר נקבע. גם הדברים שאמר אבי לוזון לא עזרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully