וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-אשדוד: חצי גמר בצל הסערות בקבוצות

אצל האדומים פרשת אלימלך מסרבת לגווע, ולא יודעים איזו הפועל תופיע לחצי גמר הגביע. רחמים צ'קול הושעה משני משחקים

את האימון העביר ניר לוין בניסיון להתעלם מהבעיות מסביב להתרכז לקראת חצי גמר הגביע מול אשדוד, משחק שיתקיים הערב (רביעי). "בליגה אנחנו עדיין במקום שיכול להוביל אותנו לאירופה, ואנחנו מתכוננים ברצינות לחצי הגמר כשעוד נותרו לנו משחקי ליגה חשובים ומשמעותיים", אמר המאמן. "אם מחר נראה את הפועל של הליגה נהיה בבעיה, אז אני מקווה שנהיה טובים ממה שהראנו בשבת. אנחנו צריכים לעשות סוויץ' רציני. נשחק נגד יריבה מצוינת שנמצאת במומנטום ובכושר שיא".

בסיום האימון, כשהשחקנים כבר היו במקלחת, הגיע חאבייר פאאס למתחם האימונים בוולפסון, לאחר שחזר מארגנטינה, שם היה נוכח בהולדת בנו. הבלם לא התאמן, ועדיין לא ידוע אם יחזור להרכב הראשון מחר, על חשבונו של טל חן. לוין: "אדבר איתו, אראה מה מצבו ואם הוא יכול בכלל לשחק מחר. הוא עשה שם אימונים קלים. קודם כל נברך אותו על הולדת בנו, כי זו הסיבה שנסע לארגנטינה".

פרשת רחמים צ'קול, שכזכור נלקח על ידי ראשי אשדוד ממש לפני משחק נבחרת הנוער מול סלובקיה (0:6), ובעקבות כך לא יוכל לשחק, הפתיע את לוין. "אני לא מתעסק במה שקורא באשדוד", התחמק לוין. "לשמחתי, שחקן הפועל (ביברס נאתכו - ל.ב) הוא קפטן הנבחרת. זלצר הבהיר לנו שהוא לא יכול לשחרר שחקנים לליגה ולגביע, ובגלל זה אני מופתע לשמוע על מה שקרה עם אשדוד".

שי אבוטבול לא יכלל בסגל למשחק. השחקן נקע את הקרסול במשחק מול מכבי הרצליה, ועדיין סובל מכאבים, ולא התאמן. כתוצאה מכך, מי שאמור להמשיך ולקבל קרדיט בהרכב הוא הברזילאי וולינגטון דה אילוביירה. בקישור צפוי לחזור ברוך דגו, שלא פתח בשני המשחקים האחרונים, ומי שאמור לרדת לספסל הוא לוסיאנו דה ברונו, שהיה חלש בהפסד להכח עמידר ר"ג. בהגנה ימשיך עמר מנצור לפתוח, וזאת מאחר שהמגן הימני השני של הקבוצה, דני בונדר, ירצה עונש הרחקה של צהובים.

הרכב משוער: ניל אברבנל; עמר מנצור, טל חן (חאבייר פאאס), רמי דואני, יגאל אנטבי; וואליד באדיר, וולינגטון דה אוליביירה, גילי ורמוט, ברוך דגו, סלים טועמה; אליניב ברדה.

צ'קול הורחק לשני משחקים

בצל פרשת רחמים צ'קול, סיימו אתמול (שלישי) באשדוד את ההכנות למשחק חצי הגמר מחר מול הפועל תל אביב. בית הדין של ההתאחדות הוציא צו מניעה על שיתופו של צ'קול, בטענה שהנהלת הקבוצה "חטפה" אותו ממחנה האימונים של נבחרת הנוער לפני המשחק מול סלובקיה. באשדוד העדיפו שהשחקן יתאמן עם הקבוצה, ובהתאחדות הגיבו על כך בזעם.

הערב (רביעי) הודיעה ההתאחדות כי צ'קול יורחק משני משחקים בעקבות התקרית, לפיכך הוא לא ישחק בחצי גמר הגביע נגד הפועל ת"א הערב (רביעי) ובמשחק הבא של נבחרת הנוער מחר (חמישי) מול נבחרת פולין במוקדמות אליפות אירופה.

באשדוד משתוקקים לזכות בגביע ולהביא לעיר הנמל תואר הסטורי ראשון. כ-6,000 אשדודים צפויים להגיע לרמת גן ומבטיחים אווירה של קרנבל ביציעים.

על פי האימון המסכם נראה כי חזן ייפתח עם שלושה בלמים, אייל אלמושנינו, כריסטיאן גונזאלס וגורה טל. תומר ברוקס יתפוס את מקומו של צוקול באגף שמאל, ובחוד סומך חזן על התקפת המשולש הקטלנית, שתורכב מיניב עזרן עידן שריקי ומלך השערים שי הולצמן.

"יש הרבה התרגשות לקראת המשחק, בעיקר בקרב חלק מהשחקנים הצעירים שעדין לא היו במעמד הזה", אמר הולצמן. "אבל כשהמשחק יתחיל אני מקווה שההתרגשות תרד ונרכז את האמביציה בכדי לנצח את המשחק".

"מה שקורה בהפועל קצת מרמה, כי הם עדין פייבוריטים ומחזיקי הגביע", המשיך. מצפה לנו משחק קשה מאוד מולם. אני חושב שיש מצבים שבהם הנבחרת צריכה להתחשב בקבוצות. אם אני הייתי מאמן אשדוד הייתי נוהג באותה צורה".

הרכב משוער: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, גורה טל, אייל אלמושנינו, כריסטיאן גונזאלס, תומר ברוקס, יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, יניב עזרן, עידן שריקי, שי הולצמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully