וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 רדיוסים ללא קהל לבית"ר ירושלים

ההתאחדות הענישה בחומרה את בית"ר: "ראוי לה לאליפות, שהוכתמה בדם אוהדיה, שתיחגג בקול דממה דקה". האוהדים מתכננים צעדי מחאה

נציגי קבוצת בית"ר ירושלים הגיעו היום (שלישי) לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לדיון בעקבות אירועי טדי ביום ראשון האחרון, בו שמעו כי הקבוצה נענשה בארבעה משחקי רדיוס ללא קהל בפועל, בנוסף לחמישה על תנאי והפחתת שתי נקודות על תנאי לשנה. יו"ר הקבוצה, אלי ארזי, לא הגיע לדיון.

המשמעות היא שהמשחק בשבוע הבא מול הפועל ת"א, שהיה אמור להוות פתיחה רשמית לחגיגות, ייערך ללא קהל ולא יתקיים בטדי. הדיין אמר כי "דומני כי ראוי לה לאליפות, שהוכתמה בדם אוהדי האלופה, כי תיחגג בקול דממה דקה".

עו"ד יואב שטראוס, המייצג את בית"ר, ביקש לפני כן מבית הדין עונש על תנאי. "אני מבקש לתת עוד הזדמנות לאוהדי בית"ר ירושלים. אם האוהדים יידעו שיש לנו עונש על תנאי, נצליח לחנך אותם". לאחר מכן אמר שטראוס לדיין, ישראל שמעוני: "האוהדים של בית"ר יקבלו בצורה לא יפה עונש רדיוס בלי קהל". שמעוני השיב: "האם אתה רומז שההחלטה צריכה להתקבל תחת איום?", ולא קיבל מענה. לאחר מכן שאל שמעוני את עו"ד שטראוס אם היה נותן לבנו לשבת ביציע המזרחי, ושטראוס ענה: "הוא היה יושב ביציע המערבי".

כשעה לפני תחילת הדיונים התגודדו כמאה אוהדים של בית"ר ירושלים מחוץ למשרדי ההתאחדות, כשנוכחותם של אוהדי מכבי ת"א הסתכמה בכמה בודדים. אוהדי בית"ר קראו בגנות התקשורת ויו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, ואחד מהם הגיב להתבטאותו עם שלט: "גם מלך הג'ונגל לא יכול לעצור עדר פילים".

סייע בהכנת הידיעה: משה בוקר, "הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully