וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון-ר"ג: מי כאן האנדרדוג?

מאמן אשקלון מירו בן שמעון מתעקש ש"הם יותר חזקים מאיתנו", ר"ג רוצה להיות הראשונה בהיסטוריה מהליגה השלישית שתזכה בגביע

ההכנות של הפועל אשקלון לקראת משחק חצי גמר הגביע של הקבוצה מחר (רביעי) מול הפועל רמת גן בשיאן. בקבוצה קיבלו היום חדשות טובות כשהתברר שכל השחקנים, כולל השוער אבי פרץ שהיה בספק בגלל פציעה, יהיו כשירים ויעמדו לרשותו של מירו בן שמעון באימון המסכם של הקבוצה שיתקיים בשעה ארבע אחר הצהריים.

המאמן אמר לפני האימון: "יש התרגשות מסוימת לקראת המשחק, לא כל יום אנחנו מגיעים למעמד כזה של חצי גמר גביע, אבל זה מסוג ההתרגשות שאיך שהיא עולה ככה היא גם יורדת שמתחיל המשחק. מצפה לנו משחק מאוד קשה, אנחנו יודעים שניצבת מולנו קבוצה בסדר גודל יותר גדול מאיתנו. רמת גן כבר הבטיחה את העלייה שלה לליגה הלאומית, והיא שייכת למעשה לליגה הזאת, מה שאנחנו למעשה עדיין לא הבטחנו. הם יותר חזקים מאיתנו, והגיעו בזכות למעמד הזה. נתכונן למשחק במלוא הרצינות ואנחנו מקווים שתהיה לנו הזכות להשתתף גם במעמד הגמר. בתחילת הדרך לא חשבתי שאגיע לרמת גן, אבל האמת היא שגם אז וגם היום אנחנו עסוקים יותר בליגה, אנחנו עדיין קבוצת תחתית והליגה יותר מעניינת אותנו, כי חשוב לנו להבטיח את ההישארות. ביום שבת יש משחק גורלי למועדון הזה מול הפועל באר שבע והראש שלנו שם".

יצאו מארגז החול, התאווררו בראשל"צ

הפועל רמת גן, הסינדרלה מהמכתש, הולכת על גמר הגביע, כשהזיכרונות מהזכייה לפני ארבע שנים עדיין מהדהדות בראש.

בקבוצה משוכנעים כי ביכולתם לעשות את הבלתי ייאמן גם העונה, ולהפוך לקבוצה הראשונה בהיסטוריה מהליגה השלישית שתזכה בגביע.

הרמת גנים התאמנו במשך השבוע במגרש עירוני ראשל"צ וזאת כדי להתרגל למגרש מטופח, בניגוד לארגז החול של המכתש.
למאמן יובל נעים יעמוד מחר סגל מלא, והוא מתכנן לפתוח עם הרכב זהה לזה שניצח את מכבי חיפה ברבע הגמר.

שלושה משחקני ההרכב - קרלוס צ'אקאנה, שרון ברנשטיין ומלך השערים אלירן אסאו - כיכבו בשנים האחרונות דווקא במדי היריבה מאשקלון ואף הגיעו איתה למעמד חצי הגמר לפני שנתיים. אסאו אמר היום : "עשינו הכנה טובה מאוד, אני רוצה רק בהצלחת הפועל רמת גן וחולם על להגיע לגמר".

מאמן הקבוצה, יובל נעים, אמר: "עשינו הכנה טובה שלא היתה שונה מההכנה שעשינו במשחקים הקודמים. יש לנו שחקנים טובים מאוד ואנחנו רוצים להתקדם. נעשה את כל המאמצים כדי להגיע לגמר".

כ-7,000 מאוהדי הקבוצה יגיעו מחר לרמת גן וידחפו את הקבוצה ביציעים. האוהדים יישבו בשער 2 ו-3 ובקבוצה מתכננים למלא בכ-2,000 ילדים ממחלקת הנוער גם את שערים 13-16 ביציע המזרחי.

הרכב משוער: שי הס, רמי גלאם, אלי לוי, תומר אזולאי, אסי ברזילי,תמיר בן עמי,שרון ברנשטיין, עמית אבורמן, קובי חסן, קרלוס צ'אקאנה, אלירן אסאו .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully