וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבו של מוני הראל נרגם באבנים

לי בוץ

5.5.2007 / 16:47

מחאת אוהדי הפועל ת"א נגד ההנהלה שלהם הפכה לאלימה אחרי ההפסד להכח. לוין: "אם הייתי ביציע, גם אני הייתי מוחה על היכולת"

אוהדי הפועל תל אביב, שליוו את ירידת השחקנים לחדרי ההלבשה בשריקות בוז צורמות ובקריאות "ביזיון", חיכו אחרי המשחק מחוץ לאיצטדיון לחברי הנהלת הקבוצה וקיבלו אותם במטח של קללות. האוהדים זרקו אבנים על רכבו של מוני הראל, והפנו נאצות כלפי אריה הרשקוביץ' תוך הזכרת ביתו שנהרגה בפיגוע לפני מספר שנים.

לאחר מכן התארגנו האוהדים לצעדת מחאה מבלומפילד לאוסישקין, כחלק מהמחאות נגד הריסת האולם המיתולוגי של קבוצת הכדורסל של המועדון.

ניר לוין, שראה את הקבוצה שלו משלימה חודשיים ללא ניצחון בליגה, דווקא הבין את האוהדים: "אנחנו עוברים תקופה רעה מאוד, יש הרבה תירוצים, אבל לא יעזור שום דבר. נראינו גרוע, ולא הגיע לנו לנצח. ביכולת הזאת אין לנו זכות לדבר על מקום שני. עם כל הבעיות שיש במועדון ועם כל ההיעדרויות והפציעות, אין שום סיבה שהשחקינם יפגינו יכולת כזאת".

"ב-20 הדקות הראשונה דווקא נראינו טוב", המשיך המאמן, "אבל השער שספגנו הוציא אותנו מריכוז ואז הפסקנו לשחק. השריקה התמוהה שהיתה כאן, החזירה את הכח למשחק ואנחנו לא היינו מספיק חדים ומדוייקים, היינו כבויים, לא מסוכנים, לא רוצים, בלי מוטיבציה וזו התוצאה. לפני שלושה ימים נראינו מצויין בגביע, יכול להיות שלא הצלחנו לעשות את הסוויץ' מהמשחק מול סכנין. לא הבאנו יכולת שמתקרבת למשחק בגביע. בליגה אנחנו בתקופה גרועה מאוד, לחלק מהדברים יש לי הסבר מקצועי ולחלק מהדברים אין לי תשובה".

"יש השפעה לכל מה שקורה מסביב, ואני לא מתכוון רק לשביט אלא גם להיעדרות של שחקנים כמו אבוקסיס, אוגבונה ופאאס", הסביר לוין. "הסגל שלנו הולך ומדלדל, היום היו לנו שני שחקני נוער על הספסל וזה מצביע על בעיה. עדיין, אני חוזר ומדגיש, במשחק כזה גם עם סגל מצומצם אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. בוודאי שהבעיות של האוהדים עם ההנהלה משפיעות על השחקנים, כל אחד שישב פה היום בשערים 4,5 או 2 ובא בתלונות צודק. אוהדים שקנו מנוי, כרטיס או קיבלו הזמנה רוצים לראות את הקבוצה שלהם משחקת טוב יותר אני מצטרף אליהם. גם אם אני הייתי יושב בשער 4 או 5 הייתי מוחה. לא יודע נגד מי, אבל הייתי מוחה ומתאכזב, כך שאני מצדיק את הקהל הזה ומבין אותו".

"יש לנו חצי גמר גביע ביום רביעי וזה סיפור אחר לגמרי", סיכם המאמן. "יש הרבה עבודה, צריך לעשות סוויץ' חזק מאוד מהיכולת כאן ליכולת שנצטרך להפגין נגד אשדוד בר"ג. בשביל להיות באירופה נצטרך להשתפר, בינתיים אני מקווה שביום רביעי נראה אחרת ושזה ייתן לנו תנופה להמשך".

טל חן: "המקום השני מתרחק לצערנו, אבל כל עוד יש סיכוי נעשה את המקסימום להשיג את זה. אין לי הסבר למה שקרה היום, אבל אני חושב שמי שאשם זה רק אנחנו השחקנים. אנחנו מקבלים כל מה שאנחנו רק מצייצים, נותנים לנו הכל. אם זה משכורות בזמן, אם זה דברים שמעבר לזה. כואב לי על האוהדים וההנהלה שכל המצב הזה קרה. אבל בוא נקרא לילד בשמו - רק אנחנו השחקנים אשמים. אם היתה לי אפשרות להסביר מה שקרה אז היתה לי אפשרות גם לתקן. זה לא נראה טוב, זה לא מה שאנחנו מצפים מעצמנו, וחבל כי זאת גם הפרנסה שלנו והרבה זמן לא לקחנו נקודות וזה גם פוגע בנו. אנחנו אלה שהכנסנו את העגלה הזאת לבוץ ואנחנו אלה שנצטרך להוציא אותה. ברור שיש סיכוי שלא נהיה באירופה בעונה הבאה, כבר היום אנחנו יכולים לרדת מקום בטבלה אם מכבי חיפה או נתניה ינצחו, ואז אם לא ניקח את הגביע אנחנו עם רגל וחצי מחוץ לאירופה. נעשה את המקסימום, אם זה דרך הליגה או הגביע להגיע לאירופה כי אנחנו צריכים להיות שם".

על השפעת פרשת אלימלך על הקבוצה אמר חן: "יכול להיות שזה פוגע בנו, אבל זה לא צריך להיות ככה. אנחנו מקצוענים וצריכים להתנתק מהכל. אם זאת ההחלטה של ההנהלה אנחנו צריכים לקבל את זה. אנחנו עובדים אצלם ולא ההיפך. שום שחקן זה או אחר לא צריך להשפיע על היכלות שלנו במגרש, כי בכל הרכב אנחנו הפועל תל אביב וצריכים לנצח קבוצה כמו הכח רמת גן, עם כל הכבוד להכח."

על המשחק הבא של הקבוצה בטדי אמר חן: "הפסד בטדי לא יעבור בשתיקה על ידי האוהדים, וגם לא הפסד בדרבי במחזור האחרון. אני מבין את האוהדים שהם כועסים ופגועים מאיתנו, אם נצליח לתקן את הרושם שעשינו במשחקים האלה גם נגד בית"ר וגם נגד מכבי ולנצח את שני המשחקים האלה, זה ימתיק קצת את כל מה שקורה בשבועות האחרונים".

מלמיליאן: "עוד לא הרמנו ידיים"

בצד המנצח עמד מאמן הכח, אורי מלמיליאן: "עוד לא הרמנו ידיים. עדיין יש לנו את התקווה להילחם, ואני מקווה שמכבי ינצחו את הרצליה. המשחק ההוא מול הרצליה הוא משהו שאנחנו רוצים לשכוח, והוים ראינו את הכח האמיתית. לא נפסיק להאמין, והשחקנים עושים את הדבר הנכון בכך שהם לא מפסיקים להשקיע".

כובש הצמד להכח ואדום לשעבר, יוסי רוזן, סיכם: "אנחנו עוברים עונה קשה, ומקווים שאם נשחק טוב כמו היום נוכיח שאנחנו יכולים להישאר. נקווה שהסיכוי הקטן שיש לנו יגדל. במצבנו קשה לשמוח, אך נקווה למעידה של שאר הקבוצות. אין לנו זכות להתעסק בבעיות של הפועל כי יש לנו מספיק משלנו. בסוף העונה נעשה את הסיכום הגדול ונקווה שהוא יהיה חיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully