וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שוער, אין קבוצה

5.5.2007 / 16:47

טעות של ניל אברבנל הובילה להפסד של הפועל ת"א 2:1 להכח עמידר ר"ג בבלומפילד. יוסי רוזן כבש פעמיים, ברדה החמיץ פנדל וצימק

הכח ר"ג עדיין לא מוותרת. חניכיו של אורי מלמיליאן הגיעו היום (שבת) לבלומפילד, ניצחו 1:2 את הפועל ת"א והבטיחו עוד שבוע של מתח בתחתית. יוסי רוזן העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-20, אליניב ברדה השווה בדקה ה-23, ורוזן כבש בפנדל גם את שער הניצחון בדקה ה-55. הפועל לא מנצחת בליגה כבר חודשיים, וגם אם ההכנות לגביע משמשות עבורם כתירוץ לשבת הנוכחית - ספק אם זה מעניין את האוהדים.

בדקה ה-20 גם ההנהלה האדומה פיקפקה בהחלטה להשעות את שביט אלימלך. בעיטה לא חזקה במיוחד של רוזן מ-25 מטר לא הצליחה להיהדף על ידי אברבנל הצעיר, והזעם ביציעים החל לגבור. הפועל אומנם הצליחה להשוות באופן זמני ומאז אברבנל גם הציל כמה שערים, אבל האוהדים החלו לקרוא קריאות מחאה לעבר ההנהלה, והמתח אצל האדומים בשיאו. בסיום המשחק הקדישו האוהדים שישבו ביציע שתיים דקות ארוכות להשמעת מחאתם כלפי חברי ההנהלה שישבו ביציע הכבוד הסמוך. גם השופט משה בוחבוט זכה למנה של קללות ויצא בליווי משטרתי מהאיצטדיון.

בניגוד לצרות של האדומים, הכח מראה סימני התאוששות. אחרי היכולת המצוינת מול בית"ר ירושלים, הפעם מלמיליאן לא הסתפק במחמאות ויצא גם עם הנקודות. כרגע הפער בין הכח לקו האדום הוא 4 נקודות, ונראה שהסיפור עוד לא גמור.

מהלך המשחק

דקה 5 - הרחקה רעה של הגנת הכח הביאה את הכדור לרגליו של באדיר, שבועט מ-18 מטר חזק והחוצה.

דקה 12 - ברדה העביר כדור רוחב, דה ברונו החמיץ במצב קורץ לא הצליח לפגוש את הכדור.

דקה 20 - גול! יוסי רוזן בעט טיל מ-25 מטרים, אברבנל נכשל בהדיפת הכדור, והכח עלתה ליתרון מפתיע. 0:1 להכח.

דקה 23 - גול! נגיעת יד מפוקפקת של היידמן הביאה לשריקת פנדל. ברדה בעט לפינה השמאלית, אודה הדף יפה, אבל ברדה השתלט על הריבאונד וקבע 1:1.

דקה 36 - בעיטה חופשית של טועמה מ-20 מטר טסה לעבר החיבורים, אודה הדף.

דקה 55 - גול! בעיטה חופשית של רוזן נעצרת ביד של דה ברונו. בוחבוט שרק בצדק לפנדל, ורוזן בעט פנימה. 1:2 להכח.

הרכבי הקבוצות:

הפועל ת"א: ניל אברבנל, עאמר מנצור, רמי דואני, טל חן, יגאל אנטבי, וולינגטון דה אוליביירה (ברוך דגו, 57), ואליד באדיר, סלים טועמה, גילי ורמוט, לוסיאנו דה ברונו, אליניב ברדה.

הכח ר"ג: מרשל אודה, דניאל היידמן, רובי רגב, איציק כהן, שוקי נגר, דן רומן, יוסי רוזן, סבטי לפנייה, אבי תקווה (מור גולן, 74), אושרי גיטה, פפי קימוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully