וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה-בני יהודה: אמיר שלח שוחרר על ידי יאמר ועטר

עוזר המאמן הודיע שיצטרף למחנה אותו מארגנים ברקוביץ' ושרף ודניאל יאמר ועטר דאגו שיעזוב מיידית. ראובן עובד שוב לא בסגל של הכתומים

אמיר שלח שוחרר הבוקר (שישי) מתפקידו כעוזרו של ראובן עטר במכבי נתניה. אחרי ישיבה בה נכחו נשיא המועדון, דניאל יאמר, הנהלת המועדון ומאמן הקבוצה ראובן עטר, הוחלט פה אחד שבעקבות הצטרפותו של שלח למחנה הקיץ של בית"ר טוברוק, הוא ישוחרר מיידית.

האתר הרשמי של הקבוצה הוציא הודעה מסודרת בה נכתב: "מבחינת המועדון מדובר בקש ששבר את גב הגמל בהתנהלותו של שלח אשר הצהיר לא אחת כי יש לו תוכניות כאלה ואחרות לעונה הבאה. המועדון מאוכזב מאוד מהתנהלותו ורואה בכך חוסר לויאליות למכבי נתניה. עטר הודיע על ההחלטה לשלח היום. המועדון יעמוד בכל התחייבויותיו הכספיות עד לסיום העונה. המועמד להחליפו ולשמש כעוזרו של עטר גם בעונה הבאה הוא צדוק מלכה".

בנתניה קיימת כבר תקופה לא קצרה אכזבה משלח, הן מבחינת התמקדות בנושא הכדורגל והן בשל בילוייו והופעותיו במדורי הרכילות השונים, מה שלא מהווה דוגמה לשחקני הקבוצה.

אריק איזיקוביץ', יו"ר ביתר נס טוברוק הגיב על הסיבה המשית בגינה פוטר שלח: "נעשתה בנתניה טעות איומה וגרימת עוגמת נפש לשלח. הוא אינו מצטרף למחנה האימונים של בית"ר טוברוק, יש לנו מחנה נפרד, שלא קשור לעניין. שלמה שרף ואייל ברקוביץ' מקיימים בקיץ הקרוב מחנה קיץ לכל ילדי ישראל והוזמנו לשם מאמנים מכל מיני מקומות בארץ ולא רק מנתניה. שלמה שרף הפעיל את כל כובד משקלו כדי לקיים משהו יפה ונחמד לכל ילד שיחפוץ בכך. לכן מדובר בטעות של נתניה ולטוברוק אין שום קשר לעניין, אבל אני יכול לדבר רק בשם טוברוק ולא בשמה של מכבי נתניה". את תגובתו של אמיר שלח לא ניתן היה להשיג .

אחרי שהתברר שהמחנה הוא לא של טוברוק, אמרו בנתניה שזה לא משנה וששלח קשור בחוזה למועדון, לא הודיע ולא ביקש לעסוק בפעילות אחרת. בשיחה בין ראובן עטר לעוזרו, בה הודיע המאמן לעמיתו על הפסקת פעילותו, אמר שלח שהוא מבין את הצעד.

נתניה ערכה אתמול (חמישי) אימון בשעות הצהריים לקראת המשחק מול בני יהודה (שבת, 19:30) כשכל שחקני הסגל חזרו להתאמן כרגיל, כולל מוסא סאנוגו, שהיה פצוע ואבי סטרול שהתאמן באופן חלקי השבוע. בנתניה יודעים שאירופה מתרחקת ואם הם רוצים לחזור לתמונת הסיכויים הם חייבים ניצחון.

לפני האימון עברו השחקנים תדריך וידאו שבו צפו במשחק הניצחון (2:3) של הזהובים על מכבי תל-אביב בשבוע שעבר. נראה כי המאמן ראובן עטר שמשווע לשערים, אחרי שקבוצתו לא הבקיעה משך 343 דקות (!), צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב גם בשל העובדה כי שלושה שחקנים, שהיו מושעים במחזור הקודם, חוזרים לסגל: תמיר כהן, אורי אוזן ואיתי שכטר.

מוסא סאנוגו ככל הנראה לא יפתח בגלל שרק היום חזר להתאמן באופן סדיר. את מקומו צפוי למלא איתי שכטר. בקישור הקדמי מתלבט עטר בין אמיר טגה לתמיר כהן לצדו של מזואה אנסומבו. גם אופיר חיים אמור לשוב להרכב במקומו של אלמוג כהן. בשישי תקיים הקבוצה אימון מסכם.

בתחילת השבוע הבא ייפגשו ראשי הקבוצה עם סוכנו של מזואה אנסומבו, גלעד קצב ועם שתי הקבוצות המחזיקות בכרטיסו (הפועל חיפה וקבוצה מקונגו) במטרה לנסות ולשאול את הקשר לעונה נוספת.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, תמיר כהן (אמיר טגה), זאנו בונדאה, אופיר חיים; איתי שכטר, אובודו סאמד אוקוצ'ה.

בני יהודה: אולי הגיע הזמן להנות?

בני יהודה תגיע מחר (שבת, 19:30) לנתניה רגועה יותר לאחר הנצחון הגדול על הצהובים במחזור הקודם. הרבה לחץ השתחרר בשכונה בשבוע שעבר, ולאור התיקו של הכח ר"ג מול בית"ר, בטוחים בקבוצה שההישארות בליגת העל בעצם הובטחה.

ניצן שירזי, שככל הנראה יסיים את תפקידו בקבוצה בקיץ, ימשיך לתת אשראי לצעירים עוז ראלי ואלירן עטר גם במשחק מחר.

חוץ מאסי דומב הפצוע יעמוד לרשותו של המאמן סגל מלא. סאלם אבו סיאם ואלי אברבנל סיימו לרצות עונש עקב צהובים, וגם המגן איציק עזוז, שהחמיץ את המשחק הקודם עקב הרחקה, ישוב כם הוא לסגל.

ראובן עובד שוב לא ייפתח בהרכב, ולא ברור אם כלל יתלבש. ייתכן שגם אסי בלדוט יאבד את מקומו בהרכב וייפתח על הספסל. עזוז אמר לקראת המשחק: "עברנו עונה לא קלה והגיע הזמן שנתחיל להנות. נתניה קבוצה מצויינת, במיוחד בבית שלה. לנו יש את המטרות שלנו ולהם יש את המטרות שלהם. נראה מה יהיה"

הרכב משוער: וינסנט אניימה, איציק עזוז(יאיר אזולאי), ודראן יישה, יניב אלול(יאיר אזולאי), סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, הרוויה קובצ'ביץ', עוז ראלי, אלי ביטון (מטה בטורינה), אלירן עטר, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully