וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א מול מ.ס אשדוד בגביע

שתי הקבוצות מליגת העל ייפגשו בחצי גמר הגביע. במשחק הראשון יתמודדו הפועל אשקלון והפועל ר"ג על הזכות להיקרא סינדרלה

היופי של מפעל הגביע, יאמרו הרומנטיקנים שלא ממש אוהדים קבוצה מסוימת, הוא ביכולת של קבוצות קטנות להפתיע ולהגיע לשלבים הגבוהים. העונה אותם אנשים נהנים במיוחד.

הגרלת חצי גמר גביע המדינה נערכה הערב (רביעי) והבטיחה שאחת מהעולות לגמר לא תהיה מליגת העל. מחזיקת הגביע, הפועל ת"א, תפגוש את מ.ס אשדוד ואילו במשחק הראשון בהצגה הכפולה שתיערך בשבוע הבא באצטדיון ר"ג, ייפגשו הפועל אשקלון מתחתית הליגה הלאומית והפועל ר"ג, שהבטיחה את עלייתה מהליגה הארצית.

המשחקים ייערכו בשבוע הבא (5.9). ר"ג ואשקלון ישחקו ב-17:45 והמשחק בין הפועל ת"א לאשדוד ייפתח ב-20:45. ההתאחדות פירסמה היום את חלוקת היציעים באצטדיון הלאומי:

אוהדי הפועל אשקלון יישבו ביציע המערבי בשער 4 וביציע המזרחי, בשערים 8-10.

אוהדי הפועל רמת גן יישבו ביציע המערבי בשער 2 וביציע המזרחי, בשערים 13-16.

אוהדי הפועל תל אביב יישבו ביציע המערבי בשער 1 וביציע המזרחי, בשערים 6-7.

אוהדי מ.ס. אשדוד יישבו ביציע המערבי בשער 3 וביציע המזרחי, בשערים 11-12.

לוין: "ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל"

מאמן הפועל ת"א, ניר לוין, אמר אחרי המשחק: "קיבלנו את ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל. הם ניצחו את מכבי פ"ת 0:4 בחוץ וזה אומר הכל. ננסה להתכונן בצורה הכי טובה ולהגיע מוכנים"

אחרי שפגש בשמינית הגמר את הפועל מרמורק בה שיחק, לוין יפגוש אקסית נוספת, מ.ס אשדוד אותה הוא אימן ב-1998. לוין אמר: "אימנתי שם וגם זכיתי עם אלון חזן בגביע ב-1992 כששיחקנו בהפועל פ"ת ככה שיש קוריוזים במשחק הזה. מהשחקנים שאימנתי באשדוד נשארו אדיר טובול, אייל אלמושנינו ויוסי אופיר אבל אני לא יודע אם זה יעזור, כי עבר הרבה זמן".

ברוך דגו: "כל קבוצה רוצה לפגוש יריבה נוחה, הרי גביע זה גביע. קיבלנו את אשדוד ונצטרך להתכונן למשחק בצורה הטובה ביותר. נצטרך להיות שקטים כמו שהיינו עד עכשיו ואני מאמין שיהיה בסדר".

חלוץ מ.ס אשדוד, שי הולצמן, אמר : "קיבלנו את ההגרלה הכי קשה שיש, ברור שהייתי מעדיף לקבל את אשקלון או ר"ג. אבל גם ברבע הגמר קיבלנו הרגלה קשה מאוד ועוד בחוץ, ועשינו את העבודה כמו שצריך"

עוד אמר הולצמן: "תהיה התרגשות. בפעם הקודמת שהיינו במעמד הזה ב-2004 הפסדנו, אבל הפעם אני מרגיש אווירה אחרת, אני מרגיש שאנחנו באים עם יותר בטחון למשחק הזה.

מאמן הקבוצה, אלון חזן: "זו ההגרלה ואין מה לעשות, הפועל תל אביב זו משוכה קשה מאוד בדיוק כמו רמת גן או אשקלון. אמרתי כבר שאין לי העדפות. נצטרך לשחק הכי טוב שאפשר כדי להעפיל לגמר. השחקנים שלי לא פוחדים ולא עושים חשבון לאף יריב."

קוריס: "נביא כ-8,000 צופים"

מגן הפועל ר"ג, תמיר בן עמי, כבר הניף את הגביע לפני 4 שנים. היום אמר המגן: "הפועל אשקלון קבוצה טובה. יהיה קרב טוב, כשאנחנו רואים קבוצה גדולה מול העיניים אנחנו מפיקים מעצמנו הרבה יותר. מעמד חצי הגמר הוא יום חג, קידמת הבמה של הכדורגל הישראלי. זה לא קורה כל שבת, ולא בכל פעם מגיעה למעמד הזה קבוצה מליגה שלישית עם שחקנים אלמוניים".

בן עמי בעל הניסיון הוסיף: "יש אצלנו הרבה שחקנים צעירים ולפני המשחקים מול כפר סבא ומכבי חיפה הם קיבלו ממני קצת טיפים על החוויה במקרה שננצח וזה עזר. אני מאמין שלחצי הגמר יבואו בין 5,000 ל- 7,000 אוהדים מרמת גן ומאמין שגם הפעם יהיה בסדר".

הקפטן סיכם ואמר: " במשך השנה בליגה הגענו כפייבוריטים לכל משחק וניצחנו. בגביע הגענו כאנדרדוג בכל סיבוב וגם שם ניצחנו. זה אומר שאנחנו יודעים לשלב בין השניים, נקווה לעשות תוצאה טובה גם בחצי הגמר"

ירון קוריס הבעלים של הקבוצה: "מי שהדיח את מכבי חיפה מגיע לו ללכת עד הסוף. אני מזכיר שבשמינית הגמר שיחקנו בכפ"ס עם דשא מצוין ונראינו פנטסטי. הפועל ר"ג, בכל מגרש ובכל מצב, תשחק כדורגל חיובי וכדורגל נכון. אני מעריך שנביא בין 8,000 ל-10,000 צופים. מה שבטוח זה שבגמר תהיה סינדרלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully