וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון - הפועל חיפה: מי תהיה סינדרלה?

30.4.2007 / 20:24

הפועל אשקלון תארח ברבע גמר גביע המדינה את הפועל חיפה, דבר שיבטיח לפחות קבוצה אחת מהלאומית בין ארבע הגדולות באיצטדיון ר"ג

עוד לפני שנשמעה שריקת הפתיחה למשחקי רבע הגמר, סינדרלה אחת כבר מובטחת למעמד חצי הגמר באצטדיון רמת גן והיא תגיע מהמשחק בו תארח (שלישי, 17:00) הפועל אשקלון את הפועל חיפה במשחק שכולו על טהרת הליגה הלאומית.

שתי הקבוצות כבר היו במעמד חצי הגמר. הצפוניים עשו זאת בשנת 2003/4 והגיעו עד משחק הגמר, שם נוצחו על ידי בני סכנין, בעוד הדרומיים הודחו בחצי הגמר עונה לאחר מכן על ידי מכבי הרצליה.

כ-3000 אוהדים מקומיים אמורים לדחוף את הקבוצה של מירו בן שמעון. האשקלונים עדין מעורבים בקרבות התחתית בלאומית, אך גורמים בקבוצה היו מאוד מעודדים מהיכולת שהפגינה הקבוצה בשבת בתיקו (0:0) מול קרית שמונה. על פי האימונים השבוע צפוי המאמן לפתוח באותו הרכב שפתח בשבת.

באשקלון בונים על החלוץ הארגנטינאי גסטון סאנגוי, שלאחרונה לא מפסיק להפציץ בליגה וסומכים גם על הניסיון הרב של השוער אבי פרץ, שהיה מצוין בשבת.

המשטרה אישרה לקבוצה למכור 4000 כרטיסים. הנהלת הקבוצה החליטה לבוא לקראת האוהדים והוזילה את מחירי הכרטיסים למשחק והם יעמדו על 40 שקלים למבוגר ו-20 שקלים לחיילים, נשים, נוער וילדים.

מירו בן שמעון: "יכול להתפתח משחק מעניין כי שתי הקבוצות נמצאות במומנטום חיובי. הליגה עדיין בראש מעיינינו ואנחנו לא מקלים ראש, בטח לא בהפועל חיפה ובטח שלא באפשרות לעלות לחצי הגמר. אשקלון היא לא סינדרלה כי היא כבר שיחקה בחצי הגמר. אנחנו מאוד רוצים לחזור על זה. השחקנים יקבלו במה ויבואו מרוכזים ומחויבים. עלייה לחצי הגמר תהיה הישג עצום לכל אחת משתי הקבוצות".

הרכב משוער: אבי פרץ; רמי חליס, אביב חדד, רועי סבג, טל מעבי; מאור זוהר, ברנארד אקוורנטה, עמנואל אמנגואה, אייל שן; ניר נחום, גסטון סנגוי.

כץ: "מקווה שנוכל להניף את הגביע בארה"ב"

בהפועל חיפה מאמינים שאפשר השנה ללכת רחוק במסגרת גביע המדינה. חניכיו של שלומי דורה חווים עונה טובה, כשלאחרונה, הם מפציצים בליגה הלאומית בה הם מדורגים במקום השלישי. הבעלים יואב כץ אף הבטיח לשחקניו תמריץ יוצא דופן, בדמות טיול קבוצתי משותף לארצות הברית במקרה שהקבוצה תניף את הגביע. השבוע אמר הבעלים: "הקבוצה משחקת טוב לאחרונה וכולי תקווה שהשחקנים הצעירים יוכלו להניף את הגביע גם בארצות הברית".

המאמן דורה יחסר את הצרפתי סרג' איליי ואת קוני ג'אקארטה מחוף השנהב עקב פציעות. בקבוצה בונים על החלוץ הצעיר יובל אבידור שכבש העונה כבר 15 שערים ושמו אף הוזכר כמועמד למכבי חיפה לעונה הבאה. אבידור מנסה לשמור על צניעות ואמר: "זה מחמיא ומרגש לשמוע את זה, אבל אני חושב כרגע רק על המשחק מול אשקלון, אנחנו באים במומנטום טוב למשחק ונקווה להמשיך ולהתקדם". כ-1000 מאוהדי הקבוצה אמורים להגיע מחר לאשקלון.

הרכב משוער: יניב מזרחי; עידן בלסטרה, אלירן חודידה, פאריד טאהר, שמעון הרוש; מאיר בן מרגי, אלירן אלקיים, שי סיבוני (זיו כבדה), ברנרד האגן, שלומי משה; יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully