וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרדייס התפטר מבולטון

29.4.2007 / 19:14

מאמן הוונדררס בשמונה השנים האחרונות עוזב באופן מיידי את המועדון: "זו ההחלטה הקשה בחיי". ארסנל ניצחה את פולהאם 1:3

סם אלרדייס התפטר היום (ראשון) מאימון בולטון אחרי שמונה שנים מוצלחות בתפקיד. "זו הייתה אחת ההחלטות הקשות בקריירה שלי", הכריז אלרדייס, "אבל זה זמן לתקופה חדשה ומרגשת עבור בולטון". יו"ר הקבוצה, פיל גארטסייד, הוסיף: "הסיבות שלו שמורות עמו, ואנחנו מכבדים את זה".

בימים האחרונים קושר אלרדייס למנצ'סטר סיטי, ואתמול הוא סירב לקחת חלק במסיבת העיתונאים אחרי ה-2:2 המצוין של קבוצתו מול צ'לסי בסטמפורד ברידג'.

אלרדייס בילה 18 שנים במועדון, הן כמאמן והן כשחקן. ב-1999 החליף את טוד קולין בתפקיד, ואחרי שנתיים העלה את הקבוצה לפרמיירליג. לאחר מכן הקבוצה התייצבה במרכז הטבלה, סיימה במקומות השמיני, השישי והשמיני, ועכשיו היא במקום החמישי, קרובה להעפלה היסטורית לגביע אופ"א.

העונה, כאמור, אלרדייס לא נהנה מיחסים קלים על התקשורת בממלכה, ולאחר ההאשמות נגדו על תשלומים לא חוקיים לסוכני שחקנים, בימים האחרונים פורסם על מעבר אפשרי למנצ'סטר סיטי. אלרדייס, כאמור, טוען כי מדובר בסיבות אישיות.

ארסנל לא מוותרת על המקום השלישי

לא שזה משנה משהו, ארסנל וליברפול יסיימו את העונה במקומות 3-4 ושתיהן יגיעו לליגת האלופות גם העונה הבאה. בכל זאת, יש איזשהו קטע של יוקרה במאבק על המקום השלישי, עובדה שהתותחנים לא מוותרים עליו והערב (ראשון) הם נצמדו לליברפול עם נקודה אחת פחות, אחרי שניצחו בבית את פולהאם 1:3. המשחק אגב היה משמעותי בהרבה עבור פולהאם, שיכלה לברוח לתחתית הבוערת ונשארה בסופו של דבר במקום ה-16, במרחק של נקודה אחת בלבד מווסטהאם שמתחת לקו האדום.

ג'וליו בפטיסטה העלה את ארסנל ליתרון מוקדם בדקה הרביעית, אבל התותחנים הורידו הילוך עד שסימון דייויס הישווה לפולהאם בדקה ה-78. עמנואל אדבאיור החזיר את ארסנל ליתרון בדקה ה-84 וג'ילברטו סילבה חתם את התוצאה בפנדל מוצלח שתי דקות לסיום וגם חגג את שערו התשיעי העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully