וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עובד שומר דברים בבטן

29.4.2007 / 18:49

הקשר מתוסכל מהיחס לו זכה בבני יהודה, ומבטיח לדבר בסיום העונה. ההכנות לשנה הבאה כבר החלו בשכונה, מסודי ומשה ביטון מועמדים

אנחת רווחה גדולה השתחררה אמש (שבת) אצל הנהלת בני יהודה והצוות המקצועי, עם שריקת הסיום בנצחון הגדול של הקבוצה 3:2 על מכבי תל אביב. בשכונה סיימו אמש באופן סופי את מאבק ההישארות וכעת מתחילות ההכנות לקראת העונה הבאה. אין ספק שהקבוצה תעבור מהפכה גדולה גם בצוות המקצועי וכמובן בסגל השחקנים.

היושב ראש חזי מגן והמנכ"ל משה דמאיו ממתינים להודעה סופית של המאמן ניצן שירזי שעתיד להודיע על סיום תפקידו בקבוצה. לשירזי יש אמנם חוזה גם לעונה הבאה אך לכולם בשכונה ברור כי הוא מעדיף להתאוורר במקום אחר וכי מאמן חדש יגיע לשכונה במקומו. השם החם כיום למשרת האימון בבני יהודה הוא משה סיני אך תפקידו כעוזר המאמן בנבחרת מהווה כרגע מכשול להבאתו לשכונה. בימים הקרובים אמורה להתבהר התמונה בנוגע לסיני, כאשר מועמדים נוספים להגיע לקווים בבני יהודה הם אורי מלמיליאן, אלי גוטמן וניר קלינגר.

שחקן אחד שבוודאות לא ימשיך בשכונה בעונה הבאה הוא הקשר ראובן עובד שסופר את הדקות עד לסיומה של העונה. אמש לא שותף עובד במשחק מול הצהובים ואפילו לא קם להתחמם יחד עם כל שחקני הספסל במהלך המחצית השנייה. מקורבים לשחקן אמרו אמש כי לעובד יש הרבה מה להגיד על השנה הנוכחית אך הוא ממתין "כמו גבר" לסיום העונה ואז ייפתח את פיו. הקשר מתוסכל מאוד גם מיחס האוהדים אליו ששכחו לו את שלוש השנים הקודמות בהן היה שותף השחקן להצלחות הגדולות בשכונה.

שחקן נוסף שלא ימשיך בעונה הבאה הוא הקשר הוותיק מטה בטורינה שלא מצליח להחלים לחלוטין מהפציעה ברגלו ועל אף משחק מצויין שהציג אתמול, הקרואטי ייסים את דרכו העונה והאוהדים כבר מכינים לו טקס פרידה חגיגי ומפואר. שלושת הזרים האחרים, עתידים על פי גורם בכיר במועדון להמשיך גם בעונה הבאה. שביעות רצון גדולה שוררת מהבלם הקרואטי ודראן יישה ובשכונה אומרים כי יישמחו לראותו במידי הקבוצה גם בשנתיים הבאות. לאחרונה נוצר קשר עם קבוצתו של ודראן, פ.צ. תון השוויצרית ונראה שהמשא ומתן לגבי המשך דרכו של הקרואטי בשכונה נמצא לקראת סיום.

לגנאי אימורו לוקמן וכן לקרואטי הרוויה קובצ'ביץ' חוזה לעונה הבאה והם יישארו בשכונה גם בעונה הבאה. לגבי השוער הניגרי וינסנט אניימה הדברים קצת יותר מסובכים. לאניימה חוזה לעונה הבאה, אך בשכונה מצפים לגזור עליו קופון שמן כבר העונה, לכל המרבה במחיר. בית"ר ירושלים וגם הפועל ת"א הועלו כאופציות לקלוט את השוער אך עד עתה לא התקבלה שום הצעה רשמית ורצינית במשרדי השכונה. לדברי בכיר בהנהלת הקבוצה, מי שנראית הכי רצינית כרגע, היא דווקא קבוצה צרפתית, מהליגה הראשונה, שמעוניינת מאוד באניימה וכרגע מצפים בשכונה להצעה כספית שתשביע את רצון ההנהלה. במידה ואניימה יימכר תשמח הקבוצה לקלוט שוער זר חדש ובקבוצה מכחישים כרגע בכל תוקף ששביט אלימלך או איציק קורנפיין נמצאים בדרך לקבוצה. "עם כל הכבוד לאלימלך שהוא שוער ליגה מצוין, הוא כרגע נמצא בירידה ואין לנו שום רצון להביא אותו לבני יהודה", אמר אותו בכיר.

בנוגע לשחקני הרכש עדין לא אומרים שמות בקול רם אך שמם של משה ביטון וכן אלן מסודי הוזכרו כמועמדים להגיע לשכונה. בהנהלה ייעשו כל מאמץ להשאיר את ליאור אסולין ובקבוצה מודעים לכך שייצטרכו להכין עבורו הצעה כספית מפתה על מנת שיישאר. בנוגע לאסולין ממתינים בשכונה לראות כיצד ייבנה הסגל של בית"ר ירושלים וזאת בהנחה שאם יביאו לבית"ר חלוץ זר בעל שיעור קומה יעדיף אסולין להישאר בבני יהודה ולא להילחם על מקומו אצל יוסי מזרחי.

בהנהלת בני יהודה מודעים לעובדה שהקבוצה תצטרך להגדיל את התקציב בצורה משמעותית וזאת על מנת להעמיד קבוצה ראויה שלא תילחם בתחתית אלא תהיה גורם משמעותי בליגת העל.
מספר אנשי עסקים המקורבים לקבוצה כבר הביעו את התעניינותם לתמוך מבחינה כספית במועדון, דבר שיעזור מאוד לחזי מגן ומשה דמאיו להביא לקבוצה מספר שחקני חיזוק ראויים לקראת העונה הבאה.

ביום שני תערוך בני יהודה את חגיגת בר המצווה המסורתית של מחלקת הנוער, באירוע מפואר שיכלול 700 מוזמנים בגן אורנים.
בחגיגה ייטלו חלק כל שחקני הקבוצה הבוגרת ובמסגרתו ייחגגו בר מצווה ל-53 מילדי מחלקת הנוער שהגיעו לגיל מצוות. האירוע ממומן כולו ע"י מועדון בני יהודה ויהיו בו זמרים מהשורה הראשונה ויחולקו מתנות ותפילין לכל אחד מהנערים שהגיע למצוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully